Tweede keer Australie

Dag Allemaal,

Mijn vriend en ik willen graag over een tijdje naar Australië. Nu ben ik echter al een jaar geweest. Ik vind het niet erg, erg leuk zelfs, om weer te gaan. Ik heb zelf al een heel rondje gemaakt. Dus oostkust, vanaf Darwin via Broome naar Perth en zo via de Nullarbor Plain naar Adelaide en Melbourne. Alleen het midden heb ik niet gedaan. Wij willen vier weken gaan. Daarin kan je meer doen dan de red centre. Wat inhoud dat we waarschijnlijk ook op plaatsen zullen komen waar ik ben geweest. In ieder geval in de buurt. Hoe zorg ik ervoor dat het een reis van ons samen wordt. Het gevaar is namelijk dat ik zo enthousiast wordt als ik dingen herken dat het voor hem niet leuk meer is.

Wie heeft tips!! Of ervaring??

Desirée

Met een rondje heb je Australia nog niet gezien hoor. Wees maar niet bang. Leuk idee maar eerst: Welke tijd van het jaar ga je? Zijn jullie van plan binnenlandse vluchten te maken? Ga je een auto huren? Hotels, motels, hostels, campings? Vliegen naar…? Vliegen van…Hiken of niet, aan het strand liggen? Duiken? Budget? Heb je eraan gedacht om Tasmania te bezoeken? Iets meer info zou welkom zijn.
Yeehaw