Help! Waar o waar ga ik heen volgende week????

Hallo allemaal,
Ik ga volgende week naar Australie. De planning was om naar Darwin te gaan. Ik zou op bezoek gaan bij een vriend. Deze heeft wegens omstandigheden (gister!!) afgezegd, en nu wil ik niet meer naar Darwin. Ik ga mijn ticket dus om laten boeken, maar de vraag is waarheen?

Ik zat zelf te denken aan het oosten of westen, maar heb geen idee… (goeie voorbereiding he…:slight_smile:

Dus, ik ben op zoek naar tips!
Ik ga vier weken, heb niet heeel veel geld (wel wat) en wil veel zien.
Ik bezoek graag speciale plekken, natuur, cultuur, uitgaan, ik vind het allemaal leuk. Ook wil ik graag een keer snorkelen. (Great barier reef, of zijn er nog andere gave plekken? En is het daar duur om te snorkelen?)
Ik ga alles doen met openbaar vervoer, heb geen rijbewijs.

Alles staat dus nog open, ik wil graag tips om 4 bijzondere weken mee te maken…

Ik hoop graag snel iets te horen, morgen ga ik mijn ticket om boeken…

Groetjes Emily

Heey Emily!
Dat is altijd rot zo op het laatste moment dat iemand afzegt, Bij mij is prcies hetzelfde gebeurd met een vriendin van mij.
We zouden allebij voor max. een jaar gaan maar vorige week zei ze dat ze het opeens niet meer durfde etc… en ik vertrek ook volgende week…
Voor mij geen probleem, als je sociaal bent ingesteld heb je zo vrienden gemaakt en daarvoor heb ik de oostkust uitgekozen!
Toch omdat het wat drukker bevolkt is… de natuur is daar ook heel mooi!
Je hebt Citylife, natuur, cultuur, makkelijker werk te vinden en het nr. 1 mooiste rif om te duiken.
Dat staat allemaal op mijn verlanglijstje australie:D
En omdat jij 4 weken de tijd hebt zou k van brisbane naar cairns of gewoon een maand in cairns verblijven:)
Maar zoals je al weet zijn er superveel optie’s.
Meschien heb je er wat aan;) meschien kom k je nog wel snorkelend tegen op het rif haha:)

Groetjes

Marvin

Hey Marvin!
Bedankt voor je leuke bericht!
Zo wat gaaf dat jij een heel jaar gaat, ik ben jaloers haha…
Mmm inderdaad jammer zeg dat je vriendin niet meegaat maar wat je zegt we gaan genoeg andere mensen ontmoeten!! heb vorig jaar ook 2 maanden alleen gereisd en heel veel mensen ontmoet waaronder dus die jongen…
Heb toevallig vanochtend mijn ticket omgeboekt naar… Cairns!! Dus wie weet kom ik je inderdaad nog wel tegen tussen de vissen :zon02:
Wanneer vlieg je?
Heeel erg veel plezier!!!
Groetjes, Emily