Twee weken naar de VS: waarheen?

Hallo reizigers!

Over 1,5 maand heb ik onverwacht 2 weekjes vakantie en nu wil ik misschien last-minute een reisje naar de VS boeken voor 2 personen. Wie heeft tips wat leuk is om in die twee weken te zien? Ik wil heel graag een keer naar New York, maar niet 2 weken lang en ook de LA, Texas en Florida lijken me te gek… Heeft iemand ervaring met een korte trip naar de VS? >>>

Huur een auto in LA en dan kan je bijvoorbeeld deze plaatsen/regio’s aandoen:
LAs Vegas
Grand Canyon
Bryce Canyon
Utah/Salt Lake City
Jackson Hole
Yellowstone Nat. Park
richting zuid west, bijvoorbeeld Twin Falls
Yosemite nat Park
San Fransisco

Hebben wij gedaan enkele jaren geleden, bij deze een indruk:

Wij hebben er 2 weken over gedaan, hebben wel 5500 km gereden geloof ik.
Alaska is ook leuk, gaan we naar terug maar moet je van houden.
Als je upstate NY gaat, Maine en die hele noord oost kant is ook heel leuk en mooi maar anders.

Groeten,

iorus

The Grand Circle is mijn favoriet…

Hoii!

Ik zou wel naar New York gaan hoor! Maar niet langer dan een dag of 4! Dan heb je alle belangrijke/toeristische dingen wel weer gezien. Maar ook als je langer blijft is er nog genoeg te doen!

Ik ben in 2008 ook 2 weken in Amerika geweest. Ben toen begonnen in New York. Vanuit New York een tour geboekt naar Niagara Falls! Echt een aanrader. Daarna kwamen we weer in New York aan. We zijn toen met de bus naar Washington DC gegaan, en daarna gevlogen naar Orlando en met de bus naar Miami. We moesten wel weer terug naar New York (ook gevlogen) omdat daar onze vlucht naar Amsterdam weer ging! Het was prima te doen in 2 weken! al hadden we maar 1 volle dag in Miami! We hebben onze vluchten/busreizen zo geboekt dat we vroeg vertrokken, maar dus ook vroeg in de middag op onze bestemming aankwamen!

xXx Karlijn

www.karlijnbrouwer.reismee.nl