Twee medereiziers gezocht tibet rond 1e week nov

Hallo allemaal!
Wij zijn een koppel uit Belgie en zijn momenteel aan het reizen door China. Ons plan is om eind okt, begin nov naar Tibet af te reizen vanuit Chengdu. In Chengdu is een goede hostel die trips regelt (www.mixhostel.com), wij zouden daar de zeven of achtdaagse trip wilen boeken via Tibet naar Nepal (zie website) We kunnen dit met twee doen maar als we met vier zijn kunnen we de kosten zoals transport en gids enz delen, dus als er geinteresseerden zijn, laat ons iets weten! (kan ook mailen naar lienhermans@hotmail.com)
Groetjes!

Beste Lien
Ik ben zelf ook via mix hostel in Tibet geweest, ze bieden een zeer goede prijs echter de service en hulp als er problemen zijn is niet goed. In ons geval was base camp gesloten op het moment van aanvraag maar later weer open terwijl dit door Mix stellig werd ontkend, als je niks hebt vast gelegd zou mijn keuze vallen onder een ander hostel dat ook deze tours organiseert

Tibet is een geweldige ervaring, geniet van dit mooie land! :slight_smile:

Stefan, heb jij n adres waar ik t beter zou kunnen regelen? Ik ben namelijk ook aan t nadenken om dit te doen :slight_smile:

Ik heb goede ervaringen met Asian Heritage Treks.

Ze zitten in Kathmandu, maar bieden dacht ik ook trips vanuit Chengdu aan. Even mailen/op de website kijken.

Je zou het ook kunnen vragen aan de medewerkers van het Traffic Inn hostel (Chengdu) in dat hotel zit ook een kantoortje dat reizen naar Tibet aanbiedt.

Denk er om dat alleen reisagenten in Lhasa reizen door Tibet kunnen organiseren en je Tibet-permit kunnen regelen. Alle hostels in Chengdu, die reizen in Tibet organiseren, kunnen dan ook niet zelf deze reizen regelen. Ze moeten dit via een reisagent in Lhasa laten doen. Je kunt daarom ook prima je reis zelf direct met een reisagent in Lhasa regelen. Dit kan via e-mail.