Reisgenoten gezocht tibet rond 25 september 2012

Hoi,

Deze post heb ik ook op het Thorntree forum van Lonelyplanet geplaatst. Wij zijn 2 meiden van 21jaar en vertrekken in september voor meer dan 4 maanden naar Azië. Onderdeel van ons plan is een bezoek aan Tibet (Na eerdere reizen/treks in Little Tibet,Ladakh). Oorspronkelijk wilden we ook Mt Kailash bezoeken en de kora doen, maar vanwege de huidige regelgeving zijn we al blij als we uberhaupt via Chengdu naar Kathmandu kunnen.

De tour waar we naar zitten te kijken is een 8daagse tour van Mix Hostel in Chengdu, die in een minivan 4100rmb per persoon kost (zonder overnachtingen/eten) gebaseerd op een groep van 2 personen. Met 6 mensen worden de kosten dus lager.

We zouden idealiter rond 25 september vanuit Chengdu de trein/vliegtuig nemen naar Lhasa.

Ben jij/ken jij mensen die (ongeveer) dezelfde plannen hebben en ook via Chengdu naar Kathmandu willen, reageer dan alsjeblieft. We zoeken dus nog 4 Nederlanders om aan de eisen voor een permit te voldoen.

Groeten,
Heleen en Robin

Hoi Heleen en Robin,

Wij (stel van 24 en 25 jaar) hebben hetzelfde plan als jullie! Volgens mij heb ik ook op een berichtje van jou gereageerd op het aroundtheglobe forum, maar ons lijkt het leuk om bij jullie aan te sluiten. De tour van het mix hostel ziet er erg leuk uit, wordt ook door veel mensen aangeraden zag ik.

Lijkt dit jullie ook wat? We horen het wel!