Reisgenoot Chengdu-Tibet-Nepal gezocht begin aug 2011

Begin augustus 2011 zou ik graag met de trein van Chengdu naar Tibet (Lhasa) willen reizen, duurt ong. 24 uur en schijnt heel mooi te zijn. Ik hoorde dat Tibet van 25 juni t/m 25 juli gesloten is voor toeristen, dus ik zou graag zo snel mogelijk hierna naar Tibet willen reizen, aangezien mijn chinavisum dan bijna afloopt (waarschijnlijk moet ik deze dan verlengen.) Via Mix hostel of Cosy garden hostel in Chengdu kun je je visum en reis naar Tibet regelen. Ik heb hen gemaild en nu kun je een tour regelen van Chengdu naar Lhasa en verder door naar Nepal voor 7000 yuan (ong. 770 euro per tour.) Het duurt ong. 5 dagen om je visum aan te vragen, dus wordt waarschijnlijk begin augustus. Ik zoek nog medereisgenoten wie ongeveer rond dezelfde tijd naar Lhasa willen reizen om zo de kosten te delen. Mocht je geinteresseerd zijn, dan hoor ik graag van je! groetjes Olga

Hallo!

wij gaan met een groepje van vijf mensen de tocht van Lhasa naar Kathmandu doen (met jeep en stukken trekking). We starten op 2 augustus en zijn rond 14 augustus in Nepal. We zouden ook naar Mount Everest Basecamp en naar Nam Tso Lake gaan. Als je zin hebt om mee te gaan met ons, laat maar iets horen! We zoeken sowieso nog mensen.

Groetjes,
Lies