TV kijken als je rijdt in Thailand!

Een grap? Nee dat is het niet. Het schijnt dat er nogal wat ongelukken in Thailand gebeuren omdat de chauffeur terwijl hij/zij rijdt ook nog zijn favoriete soapserie bekijkt. Mobiel bellen is een andere oorzaak en dan natuurlijk niet handsfree.
Eigenlijk kan ik me niet herinneren dat ik ooit in Thailand iemand handsfree heb zien bellen in de auto terwijl er heel wat afgebeld wordt onderweg! Er wordt ook niet erg streng op gelet door de politie en de maximum straf is een boete van ongeveer 10 euro. TV kijken terwijl je rijdt is niet verboden, volgens de wet.

Daar komt binnenkort wel verandering in volgens het hoofd van de politie in Bangkok.

http://www.greenwoodtravel.nl/sub/thailand_news/images3.jpg

Geachte,
Ik zie nergens op de bronmelding die je heb vermeld,een artikel staan wat betreft TV kijken als je rijdt in Thailand!.
Ik heb zo’n vermoeden dat er hier een spamgeurtje in de lucht hangt!!
Ook stel ik vast bij de 4 postings die je geplaatst hebt,dat elke keer dezelfde reisorganisatie in beeld komt.
Begrijp me niet verkeerd je bent altijd welkom om artikels te plaatsen,alsook informatie tegeven waar de mensen iets aan hebben,maar niet op zo’n manier Ernst Otto.
Met vriendelijke groeten,georgessiam/Thailandmoderator.

Misschien is TV kijken niet illegaal, maar wettelijk mogen de TV’s alleen werken als de handrem is ingeschakeld. Wordt vaak ongedaan gemaakt trouwens, ook in mijn auto, zodat de kleine DVD kan kijken terwijl ik rijd.