tussenstop in aqaba

hoi ,
vlieg voor de eerste keer naar egypte,naar hurghada met arkefly.
heenvlucht is met tussenstop in aqaba.
nu is myn vraag moet je tydens de tussenstop in het vliegtuig blyven zitten?
en hoe is dat met de koffers?

dank u

hoi tussenstop in agaba duurd ongeveer 20 minuten ,en dan ga je door naar hurghada 1 uur daar ga je er uit dan ga je naar de terminal visum halen 17 euro dan je koffers en dan naar het hotel groet ron

het visum kost bij ‘de bank’ slechts US$ 15 of 12 euro.

oke ,bedankt voor de info ron47,en jenny.

dus by aankomst hurghada visum halen by bankloket,maar heb toch nog wat vragen hoor.
heb reis geboekt in hulst nederland om dat het veel goedkoper was,dan in belgie ik ben dus belg.
reisorganisatie is holland international en ik vlieg met arkefly.
als belg heb je geen paspoort nodig alleen identiteitskaart en pasfoto.
noormaal kleven ze het visum in het paspoort dacht ik en daarna stempel er op,maar hoe gaat dat dan via identiteitskaart?
moet ik dat zeggen aan het bankloket ?
en zyn er mensen van arkefly of holland international die je daar helpen met het visum en de begeleiding naar de bussen voor naar het hotel?

bedankt alvast

je kan het beste hier even kijken

http://www.arkefly.nl/klantenservice.aspx?_r=UWhoU2Bwc3BNaGBYZXZsAREzPCQ9O2wLDzk3FjQsEyURLjABNG4GIRIXLwcjNCklFHQNDSFzcAgaKDwQPSsuK08%3D&FaqNodeId=8987

groet ron

Belgische Nationaliteit

Paspoort: minimaal 6 maanden geldig bij terugkomst (zowel voor toeristen als zakenreizigers).
Identiteitskaart: nog minimaal 6 maanden geldig bij terugkomst. Indien u met een identiteitskaart reist, dient u twee pasfoto’s mee te nemen. Voor kinderen jonger dan 12 jaar wordt een identiteitsbewijs met foto aanvaard indien de kinderen vergezeld van hun ouders reizen.
Visum: u heeft een visum nodig om naar Egypte te mogen afreizen. Dit verzorgen wij voor u als u uw reis via Egypte.nl boekt (geldt niet bij losse vliegtickets). U dient uw visum af te halen op Schiphol op de dag van vertrek in vertrekhal 3. De balie is drie uur voor vertrek open.
Vliegt u vanaf Brussel naar Egypte? Het visum zal dan naar uw huisadres worden verzonden. Indien u een last minute reis boekt (binnen 6 weken voor vertrek), dan kunnen wij helaas geen visum meer voor u verzorgen. De kosten voor het visum worden teruggestort op uw rekening. U dient zelf het visum te regelen op de luchthaven in Egypte.

Meer visum- en paspoortinformatie kunt u krijgen bij de Egyptische ambassade in Brussel:

Ambassade van Egypte
Woudlaan 101
1000 Brussel
Tel : +32 (0)2 - 6635800