Tussenjaar vanaf okt. 2014: Tanzania/ Kenya INDIA/Vietnam/Cambodja; Reisgenoot 17/25

Hii!

Wie gaat er mee?
Ik ben op zoek naar een leuk&gezellig reisgenootje, man/vrouw maakt me niet uit (leeftijd: vanaf 17 tot 25, ik ben dan zelf 19 jaar.).
Mijn plannen zijn om na mijn eindexamens vanaf oktober 2014 een lange "wereld"reis te maken.
Ik zou het liefst eerst naar Afrika gaan en daarna naar Azie (maar mijn plannen kunnen aangepast worden!!!)

De landen waar ik naar toe wil zijn: -1. Tanzania (lange periode, ongeveer 2 maanden: vrijwilligerswerk?)
-2. Kenya
-3. India (lange periode, ongeveer 2 maanden: vrijwilligerswerk?)
-4. Vietnam
-5. Thailand
-6. Cambodja
-7. Laos
Wie er geïnteresseerd in een stukje van de reis mag ook iets van zich laten horen :wink:

Grtjes, Amber

ps: sorry voor mijn eventuele spelling fouten maar ik woon sinds mijn 12e in Italie dus mijn NL is niet de beste!

Heey!

Ik ben Isabeau, 21 jaar en ook opzoek naar een reisgenootje!
Vanaf September ga ik met iemand de trans Mongolië express doen om vervolgens 2 maanden samen rond te reizen in China. Vanaf November zou ik dan weer alleen verder reizen, alleen ik vind het leuker om dit met een leuk reisgenootje te doen!

Ik weet nog niet precies welke landen ik na China aan wil doen, ik had de volgende landen in gedachten: Nepal, India, Sri Lanka, Myanmar, Maleisië, Indonesië, Filipijnen. Het lijkt me ook heel leuk om na Azië door te reizen naar Afrika.

Misschien dat we een deel van de reis samen kunnen doen!

Ben benieuwd naar jou verdere ideeën!
Groetjes Isabeau.

Hiii Isabeau,
Klinkt heeeel leuk! Ik heb nog geen vaste plannen en ben van plan om in oktober mijn tickets te boeken. Maar ga je vanaf september 2013? Want ik ga dat jaar er op pas!

Grtjes Amber :slight_smile: