reisgenoot/te gezocht voor juni, juli naar Tanzania en misschien nog andere landen

Hallo,

Ik ben een studente van 20, ik ben recent met mijn studie gestopt.
Daarom wil graag een reis maken, vanaf juni tot ongeveer half juli naar Tanzania en misschien nog omgeving afhankelijk van wat leuk lijkt en kan.
Graag wil ik backpacken/rondtrekken in het land, om zo echt met het land en de cultuur kennis te maken.
Omdat het mij toch wel gezellig lijkt om met iemand te reizen, zoek ik een reisgenote/reisgenoot van ongeveer mijn leeftijd 18-30.
Lijkt jou het ook leuk, laat dan even van je horen.

Groetjes

hallo madelief.

ik ben lisanne ben 22 jaa.r als ik weg wil ik wil namelijk even 3 maanden er tussen uit kan ongeveer vanaf juni tot eind augustus. weet niet of jou die tijd ook schikt?

groetjes

Hi Lisanne/ Madelief

Ik ga net als jullie in de zomer naar Afrika. Mijn plan is Tanzania en Kenia en zoek nog gezellige reisgenote(n)! Ik ben 24 en wil graag ook vrijwilligerswerk doen, safari, kilimajaro beklimmen (evt)… Ik wil zowel de cultuur als de natuur ontdekken! En voor de gezellig- en veiligheid wil ik graag met iemand reizen!

Mijn plan: vertrek rond 9 juni (Dar es Salaam of Nairobi). Terugvlucht: rond 18 augustus.

Groetjes!

Marjolein

[EMAIL=“marjoleinvandewater@gmail.com”]marjoleinvandewater@gmail.com

Hoi meiden, zijn jullie er al over uit waar jullie heen gaan reizen en met wie?
Ik zit nu voor 3 maanden in Oeganda en wil in de maand juli ook rond gaan reizen!
Als jullie nog een reisgenootje zoeken of het leuk vinden als er nog iemand mee gaat, hoor ik het graag!
mn email adres is [EMAIL=“evelienxox@hotmail.com”]evelienxox@hotmail.com

groetjes Evelien

Hoi allemaal,

Wat leuk om al die reacties te lezen. Maar ik heb uiteindelijk besloten toch niet naar Tanzania te gaan, omdat ik graag met iemand anders wilde.
Nu ga ik volgende maand naar Midden-Amerika alleen, ook heel leuk.
Veel succes en plezier!

Groetjes, Madelief