Ik ben een meid van 24 en loop op dit moment stage in Dar es Salaam. Ik ben van plan de maand juni door Tanzania te trekken. Wie heeft er zin op mij te vergezellen?! Ik ben op zoek naar een reisgenote die de maand juni met mij wil backpacken. Ik wil een leuke combinatie van relaxen, actief zijn en cultuur. Als het je iets lijkt, reageer dan!!
Hoi Manon
Mocht je je plannen om rond te trekken nog kunnen uitstellen tot juli-begin augustus dan heb ik wel interesse. Ik kan zelf vanaf ± 8 juli
en wil graag actief backpacken.
Zo niet, wens ik je veel plezier en succes
Groetjes Irene
Hoi manon
nog even mijn emailadres plukje5@hotmail.com
groetjes Irene
hallo
Ik ben van plan om rond oktober naar Dar es Salaam te gaan. Ik wil daar werken/vrijwilliger werk doen voor een tijd. Heb jij misschien tips/ adressen?
Groetjes KIM
O,ja en rondtrekken lijkt me ook leuk, maar ik heb hier nog een baan tot eind september.
Groetjes KIM
jinalangunikim@hotmail.com
hallo,
Ik ben annelies hamdorff ben de hele zomer beschikbaar en heb al vaker actieve vakantie`s gehad ga na de zomer vankantie ook bij de landmacht werken .
Maar vaak is het een probleem dat ik 17 ben maar mocht je toch een gezellige sportieve reisvriendin van 17 zoeken ben ik beschikbaar .
Als je intresse hebt wil je me dan ff mailen dan kunnen we verder kletsen.
groetjes annelies annelies222@htomail.com