Hallo Tanzania reiziger!
Op 4 jan kom ik aan in Dar-es-Salaam. Ik ben van plan er (of ook omliggende landen) 3 maanden te blijven en rond te reizen. Omdat ik nog nooit in Afrika ben geweest zou het fijn zijn als ik met iemand op kan reizen (of het nu voor een korte ontmoeten of een paar dagen of een week is). Ga je ook de eerste drie maanden van januari 2012 en lijkt dit je gezellig, let me know! Kunnen we per mail vast onze plannen/ reisroute doornemen! groetjes N
heeey! lijkt me leuk,ik ben afgelopen jaar 4 keer is tazaia geweest en allemaal de 4x rond moshi.aruva…ik ben van plan om naar dar te gaan om wat dingen te bezoeken,ik wil daar met 3 weken heen komen omdat mijn verloofde daar ook woont maar ik wilo nog heen veel dingen zien,lijkt het je wat om af te spreken?
gr Debbie
Hoi hoi, lijkt me leuk. Wil je ook naar Arusha of naar Moshi? Dan zou dt kunnen samen? Zit nu weekje op Zanzibar, weet niet of ik er langer wil blijven, ben net aangekomen. Mijn tel.nr hier is +255762480829. Hoor wel van je! Groetjes Natascha
Hoi Natascha,
Vanaf eind februari ben ik van plan ongeveer 5 weken door Tanzania te reizen (en wellicht ook nog omringende landen aan te doen). Op dit moment zit ik in Kenia waar ik vrijwilligerswerk doe. Het lijkt me leuk om met iemand samen te gaan reizen. Mijn startpunt is Arusha. Voor de rest ben ik flexibel. Het lijkt me leuk van je te horen!
Hoi Natasha,
Ik zit momenteel in Dar es Salaam voor nog 2 weken ontwikkelingswerk. Daarna is mijn plan om 1.5 week zelf rond te reizen, waarbij een reisgenootje wel heel gezellig zou zijn! Ik heb niet zoveel voorkeur qua bestemming, elk deel van het land heeft wel mooie plekken. Mocht je rond die tijd nog in het land zijn en lijkt dit je wat, let me know.
Marieke