Tussendoorverslagje...

Hoi allemaal, Sabaidee!!

mijn rondje was: Bangkok, Chiang Mai, Chiang Rai, Houyxai, Luang Namtha, Luang Prabang en Vientiane.

Wauw! eerste keer thailand en ben er gelijk verlieft op. Zulke lieve mensen, zo mooi, eten zo lekker, zo goedkoop, onwijze olie/thai massages.

Ben ook blij dat ik noord laos gezien heb, maar daar kom ik niet meer terug. Mooi om het eens te zien, geweldige natuur en een erg armoedig bestaan. ik ben niet zo’n HIKEtype dus heb er voor de rest niet zoveel te zoeken. Iedereen zei dat Laosbewoners de vriendelijkste zijn van Asie. Daar ben ik het niet mee eens. De vriendelijkheid was ver te zoeken soms.

Maaaaaar… De reis is nog niet afgelopen! Nu zijn we in nong Khai, een grensplaatsje bij vientiane in de buurt. We wilden eigenlijk de Isan 2 weken rondreizen, maar plan veranderd. ik geloof dat het erg mooi en erg ‘thais’ is, maar heb wel behoefte aan wat meer roering. Dus we hebben besloten om straks de nachtbus naar bangkok te pakken, dan de Nachtbus naar Krabi en daar nog ruim 10 dagen in Krabi en Kho Phi Phi te verblijven. Daarna als afsluiter nog 3 dagen Bangkok en Einde Vakantie.

Dus over ruim 2 weken weer thuis en weer terug op het Forum. Tot dan!

:chin:

:chin:Geniet nog maar van die 2 weken :cheer::vak02::cheer: en bedankt voor je verslag:THAILAND::cambodia:

goed om te lezen dat het je zo goed bevalt, maar dit klinkt als een nieuwe thailand verslaafde, dat is het grootste gevaar van reizen naar thailand … je wilt gelijk na je reis alweer terug naar dit geweldige land :cheer:

Zucht, ik kan niet wachten tot 23 juli.

En we geven hier toch genoeg waarschuwingen…lol2

ja ze kunnen ons de schuld niet geven :wub: