Turkuaz airlines

Wij hebben een vakantie geboekt bij tourmax en vliegen>>>zoals gezegd met turkuaz airlines en de tijden waren bij boeking op de site 18.10 heen nu vertrekken wij 8aug.om 8.40uur wie heeft de laatste maanden ervaringen met turkuaz airlines. We vliegen vanaf schiphol.

Hallo,
wij zouden ook met turkuaz airline’s vliegen maar kreeg vandaag via de mail te horen dat dat niet meer doorgaat maar het wordt tailwind airline’s…geen idee wat het is…
Onze reis hebben we bij Tourmax geboekt en gaan in juli naar Antalya.
Ben benieuwd of dat bij jullie ook veranderd???
gr Berty Lingerak

NOu dat is de 2e al die overgeboekt is.
Jullie gaan wel in juli en wij gaan 8augustus.
Dus ik denk zoals die jongen van tourmax zei dat in de periode dat jullie gaan de vluchten volzitten bij turkuaz.
Tot heden hebben wij nog geen bericht gehad.
Dus afwachten.Maar het schijnt een goede maatschappij te zijn die al een paar jaar vliegt eerst op lange vluchten.
het is een turkse.britse maatschappij.
jullie horen van mij als wij ook overgeboekt zijn.>>>

wij hebben nog steeds geen veranderingen gehoord over andere vliegmaatschappij,maar wel dat er van de week de vliegtax is terug gestort 78 euro.das mooi meegenomen.
Deze is toch afgeschaft en terug gestort door tourmax.

Ik heb al een verhaaltje geschreven bij het onderwerp …ervaringen met Tourmax…
Ik heb het zo niet begrepen aan de telefoon maar het zou kunnen dat ze in juli de vliegtuigen vol hebben en daarom tailwind erbij hebben gehaald.Beide maatschappijen heb ik voor zover ik er wat over kan vinden uitgezocht en het zijn vrij jonge maatschappijen die maar 1 of 2 vliegtuigen in hun bezit hebben dus da’s zo vol natuurlijk.Als je op vliegervaringen kijkt kun je vaak ook nog iets vinden over allerlei maatschappijen…Tailwind is er pas bijgezet maar er zijn nog geen ervaringen bij geplaatst, hij moet nog op Nederland gaan vliegen dus dan komt het vast vanzelf wel.
Er is wel 1 ervaringen van Turkuaz…positief…
De vliegtuigen van Tailwind zijn volgens bronnen van het internet 2 ex Alaska-Airlines van type boeing 737…zal best goed zijn.
We gaan het ervaren…
gr Berty

wij gaan 12 juli met pegasus via tourmax haddden eerst bij boeking 8.40 heen en 17.30 terug en nu 10.00 uur heen en 8.40 terug.
Maar ja turkije here we come.

En hebben jullie de tickets al binnen van tourmax?
ben benieuwd of er nog iets veranderd is voor jullie

Wij hebben de tickets binnen keurig netjes op tijd en de vliegtijden zijn niet veranderd.
Ook de vliegtuigmaatschappij is hetzelfde gebleven.(Tailwind Air)
gr Berty

en wanneer vertrekken jullie in juli?
hoeveel tijd van te voren kregen jullie de tickets binnen via de mail

2 dagen van tevoren we gaan morgen weg…
doeiii