Ervaringen met Tailwind

Hallo wij vliegen in augustus naar side (geboekt bij tourmax)en vliegen dan nu met tailwind.
Was turkuaz maar daar doen ze geen zaken meer mee?
Wie heeft ervaring met het vliegen met de maatschappij Tailwind?>>>

Oo wij vliegen in aug naar Antalya met Tail wind geboekt bij Toermax is weinig bekend over deze maatschappij wie o wie kan ons meer vertellen zit een beetje met een knoop in mijn maag gr Monique

zelf heb ik ook geen ervaring met tailwind,maar ze vliegen gewoon vanaf schiphol.
Het is een turkse/brits maatschappij nog niet zo oud.
Schijnt wel goed te zijn.
surf maar eens op internet onder google(tailwind)
kan je iets meer op vinden,zou er niet zoveel drukte om maken.
Wij gaan ook dit jaar voor het eerst met tourmax en met tailwind en terug met onair.

Bedankt voor je snelle reactie wij vliegen 1 aug en 15 aug terug beiden met tailwind we zien het wel we hopen op een heerlijke vakantie jij ook een fijne vakantie gr Monique:dag:

:paranoid:
Ik heb me hier geregistreerd om hetzelfde…
Ik hoorde van een vriendin dat ze nog niet zolang vliegen , en heb ook een beetje een naar gevoel bij dit nieuws.
ervaringen zijn wel welkom zou ik zo zeggen …
groetjes Do
p.s misschien zitten we wel bij elkaar wij vliegen ook de 15e :dag:

He hallo van een vliegtuigspotter heb ik gehoord dat het een vrij nieuwe maatschappij is en de vliegtuigen goed onderhouden worden. Hij vind het een goede vliegmaatschappij .We zouden het zelf moeten ondervinden maar ik ben al blij met wat positief bericht en wij vliegen de 15 terug vanuit antalya en de 1e heen zodra ik meer nieuws heb laat ik van me horen gr Monique

Ik denk dat jullie je niet al te veel zorgen hoeven te maken. Om van een luchthaven als Schiphol gebruik te mogen maken, moeten maatschappijen toch wel aan een flink eisenpakket voor aantoonbare kwaliteit voldoen.

Uiteraard is het niet een wens van luchtvaartmaatschappijen om hun vliegtuigen met passagiers neer te laten storten, maar ook de (met name westerse) vliegvelden staan hier ook nog boven met hun kwaliteitscontroles.
Qua veiligheid en essentieel onderhoud dus weinig om je zorgen om te maken.

Service en comfort zijn echter grotere vraagtekens, maar ook daarmee kom je wel van A naar B.

Hallo,
Wij hebben al gevlogen met Tailwind en het is een goede maatschappij,ik heb al het een en ander uitgelegd o.a aan CarlaBee.
Het is vergelijkbaar met transavia en je krijgt een maaltijd aan boord met drinken zoals koffie/thee of frisdrank.
Sterke drank zal je wel moeten betalen daar heb ik niet naar gevraagd.
De stoelen zitten goed en ik had beenruimte genoeg,andere jaren ook wel gevlogen met Inter Airlines dat vond ik erg krap Transavia en Arke-Fly vond ik dan weer beter en over Tailwind airlines ben ik erg tevreden.
Mocht Tourmax er volgend jaar nog mee vliegen dan bespreek ik daar onze reis weer, want ook over Tourmax zijn wij erg tevreden.
Je kan ook kijken bij vliegervaringen.com daar staan ook reactie’s van mensen hoe ze het vliegen ervaren hebben,bij Tailwind nog niet zoveel maar als jullie daar nu allemaal je ervaring plaatsen krijgen we een beetje ee beeld van deze maatschappij.>>>
Goede reis en fijne vakantie voor diegene die nog gaan.:vak02:
Berty

Thanks B Lingerak !!:kus:
Ik voel me al een stuk geruster.
Het is een feit : als er mensen onrustig worden dan neem je dat automatisch over. We >>> samen met vrienden met hele kleine kindjes dus werd was het voor ons wel even schrikken toen de onrust kwam over tailwind.
Ik ga haar vanavond vertellen wat ik net gelezen heb, misschien kan ze vannacht wat beter :slapen:
Groetjes Do en de rest

Beste Do,
Graag gedaan hoor zelf had ik ook die onrust en zat avond aan avond te spitten op internet,hij kwam namelijk nog niet op schiphol pppfff ik dacht wat moet het worden.Volgens bronnen van internet zijn het vliegtuigen van ongeveer 15 jaar oud.Overgenomen van Alaska Airlines.
De stoelen ervaarde wij als comfortabel en waren van leer,dus het ziet er mooi uit.
Qua veiligheid heb ik er geen verstand van maar er stond een antwoord op vliegervaringen.com waar iemand die er wel verstand van heeft zegt dat de boeing 737 echt werkpaarden zijn onder de vliegtuigen.Dus daar gaan we dan maar vanuit.
Ga vanavond maar iedereen gerust stellen…gr Berty

Ook wij vliegen met Tailwind en ook ik had zoiets van oh jee, zal dat wel goed komen? Maar na het lezen van de verhalen/ervaringen ga ik a.s zaterdag met een gerust hard in het vliegtuig zitten op weg naar Side:zon02:! Bedankt allemaal!!

hoi jerijda,
wij gaan zaterdag ook om 9.55uur hoelaat vlieg jij ?
terug zoals gezegd met onuair 17.30uur.
gr carla

Hoi Carla, wij vliegen ook om 9.55 uur, als het goed is dan, de tickets zijn nog niet binnen. En terug met Pegasus (ook daar heb ik even naar gekeken) maar dan om 6 uur in de ochtend, dat is iets minder, maar komt helemaal goed!! Dus we zitten in het zelfde vliegtuig!!

Groetjes en een goeie vlucht,

Jeanet

Jeannet ga je ook naar club side coast?
wij gaan in ieder geval met 7personen,als het allemaal goed verloopt zoals we geboekt hebben dan hebben we zeker een goede vakantie.
gr carla>>>

Hoi Carla, wij gaan naar Stone Palace, zijn wij 2 jaar geleden ook geweest en mijn ouders al 3 keer en het is daar super!! De voorspellingen zijn ook onwijs, dus nog even een paar drukke dagen en dan lekker relaxen. Wij gaan met z’n drieen, en vrienden van ons volgen ons een dag later!!

Wie weet tot op schiphol en in ieder geval een toffe vakantie!!!

Gr. Jeanet

Hoi Carla, we komen elkaar niet tegen zaterdag, wij zijn 1 van de vele mensen die bij tourmax hebben geboekt en dus heel snel nog wat anders moesten zoeken. Dit is gelukkig goed gekomen, we gaan nu wel naar side, met corendon. Het hotel is pas in mei geopend, sidekum heet het. Afwachten maar. En ik me maar druk maken met wel vliegtuig ik zou gaan…

Gr. Jeanet

idd we hebben gelukkig wat gevonden en gaan nu wel naar alanya helaas,verre transfer en smiddags laat vertrekken dus midden nacht aankomen maar we hebben een vakantie voor het zelfde geld!!!
via d-reizen geboekt.
fijne vakantie en genieten !!!

Ga je toevallig om 8 uur in de avond vliegen met corendon? Terug gaan wij om 4 uur in de middag, das wel lekker.

Jullie ook lekker genieten!!

wij gaan terug met corendon om 16.30uur dus dat is ontbijten en plijten haha.
heen transavia vanaf schiphol

Ook een vrij nieuwe maatschappij.