Wie heeft er evaring met Tailwind airlines en kinderen?

Hoi,

Ik vlieg over 2,5 week met mijn zoontje van 2 jaar naar Turkije met Tailwind airlines. Wie heeft er wel eens met deze maatschappij gevlogen en kan mij ervaringen of tips meegeven?
Het is lang geleden dat ik heb gevlogen. Ook wordt dit de 1e keer met mijn zoontje, dus wie handige tips weet…let me know!!!

:):slight_smile:

Dag Saskia,

Geen ervaring met Tailwind airlines, maar wel met het vliegen met kleine kinderen. Turkije is niet lang vliegen, dus alles zal wel goed gaan, hoor. Tips: ik weet niet hoe laat je vliegt, maar probeer (indien mogelijk) ervoor te zorgen dat je kindje goed uitgeslapen is. Als je dan wat “spelletjes” meeneemt, is de vliegtijd zo voorbij. Kleine voorleesboekjes, puzzeltjes, een klein setje kleurpotloodjes, een autootje (misschien een nieuw), … steek wat speelgoed in je handbagage, een koekje, een stukje fruit, …
Het opstijgen en landen vinden (mijn) kinderen sowieso heel boeiend en in het begin is het rondkijken naar de mensen en de steward(esse)s ook nog leuk.
Je mag gewoonlijk eerst aan boord als je reist met kindjes. Nu doe ik dat persoonlijk liever niet. Het duurt gewoonlijk nog minstens een kwartier voor de laatste reiziger ingestapt is, dus je zit dan ook een kwartier langer op het vliegtuigstoeltje.

Ik kan hier natuurlijk nog vanalles beginnen opnoemen als “concrete tip”, maar misschien is het handiger als je zelf vragen stelt.

1 like