Turkse vriend

Ik heb 2,5 jaar een relatie met een turkse man, hij is gescheiden en heeft een zoontje, hij zegt dat hij alles voor mij wil doen, hij doet ook echt alles voor mij, maar een paar weken terug heb ik van iemand gehoort dat hij getrouwd is. ik heb het hem gevraagt en het enige wat hij zei is; je moet niet de mensen geloven, die mij niet mogen!! wat moet ik doen??? HELP:mad::mad::confused:

Goedemorgen Hayt, Welkom hier op het forum!!!
Dat is een vervelende situatie! moeilijk om er nu iets op te zeggen, maar:
*Wat voor een relatie heb je met hem?
*Wie zegt het tegen je, is diegene een vertrouwd persoon voor je of denk je jaloers?
*Woont je vriend in Turkije, ga je vaak naar hem toe?
*Weten alle omstanders vrienden en familie van jullie relatie af?
*Zie je hem binnenkort weer?

  • Als dat zo is zal ik eens navraag doen bij hen.
    *Of mag niemand ervan weten?
    *Maar wat zegt je gevoel zelf?
    *Doet hij de laatste tijd vreemd of merk je niets aan hem?
    *Vertrouw je hem? Als het laatste zo is geloof hem dan. :wink:

:wink:

hyat lastig zeg, ben je helemaal in de wolken hoor je zulke dingen, maar ben het eens met belle ga navraag doen en kijken wie dat soort dingen zegt en idd als jij hem vertrouwd ga er dan gewoon voor!
Maar wel belangrijk weet zijn familie van jou, ben je er al eens geweest? want dan wordt er natuurlijk een boel duidelijk!
Sterkte ermee meid ik hoop dat je achter de waarheid komt, want het blijft toch in je hoofd spoken!
successsss

de meest praktische oplossing lijkt mij om de volgende keer dat je bij hem bent eens te kijken op zijn id kaart (kimlik); daar staat namelijk op of iemand getrouwd (evli) of niet (bekar) is.

een vriendin van mij werkt in de stadhuis en ze heeft het voor mij nagekeken, ze zei tegen mij dat hij getrouwd is, maar hij zei, ja dat is iets zakelijks ik leg het jou wel een keer uit zei hij!!! in december geeft zijn zus een feest voor haar zoon, en hij wil dat ik ook kom, zijn moeder komt dan ook naar NL en hij wil mij voorstellen aan haar!! dus ik heb zo iets als hij getrouwd is, dan komt zijn vrouw ook op die feest toch!

hayat dat is wel heel vaag en waarom heeft hij het nooit eerder aan je verteld? En als het voor papieren is, waarom hebben ze dan een kind? ik wil niet heel negatief zijn, maar de allarm bellen rinkelen wel. Moet ik je eerlijk bekennen…
sorry ik wil je niet ongeruster maken dan dat je waarschijnlijk al bent, maar wil niet doen van ooooh als je zijn moeder gaat ontmoeten dan is het goed.

succes met wat je zal gaan doen!

**Jammer dat je niet op mijn vorige posts reageert, we willen je graag helpen. Maar begrijp ik nu uit je verhaal hierboven dat hij dan toch hier in Nederland woont? **
‘En ik zal mijn vriendin geloven als mij zoiets gezegd wordt, vooral als hij er zo luchtig over praat.’
Maargoed je kunt het ook even afwachten om zijn verhaal te horen.
Succes ermee.

Hoi Bellefleurtje,

ja, mijn vriend woont hier in NL, ik ben van plan om naar die feest van zijn zus te gaan, en wie weet ontmoet ik zijn vrouw. ik heb mijn verhaal in grote lijnen vertelt, maar wat ik jullie niet heb vertelt is dat we bijna dagelijks telefoongesprekken hebben tot 3 uur in de nacht, en als hij echt getrouwd is, dan of ze slapen niet samen of ze accepteerd dat hij met mij praat! wij hebben een hele grote ruzie gehad, toen ik tegen hem zei dat ik weet dat hij getrouwd is! ik had er een punt achter gezet en ik wou niet meer verder met hem! Maar ik weet nu 100% zeker dat hij volgens de wet wel getrouwd is, maar ze wonen niet meer samen. maar ik laat mijn schatje nooit meer gaan!! hij behandeld mij als zijn prinses!! 1 ding is zeker, we zijn gek op elkaar en daar kan niemand tussen komen!

Hoi mutlu,
hij heeft een zoontje met zijn 1ste vrouw, die leeft in Duitsland!! wat ik ga doen, is toch gaan naar die feest van zijn zus, en daar kom ik wel achter of hij echt getrouwd is. dan moet zijn vrouw er ook zijn lijkt mij.

hoi hayat,

ooh die zoon is niet van haar, nou dat scheelt iig! ik las ook je stukje die je aan belle schreef en als je zo zeker bent van je liefde voor hem, dan moet je er voor gaan! hou zal je neem ik aan idd niet bellen tot 3 uur s´nachts als zijn vrouw ook in huis is! nou ik ben benieuwd hoe het feestje is en wat de uitkomst is! succes ermee!

ik hou vreselijk veel van hem en ik weet dat hij ook van mij houd!! ik ga gewoon naar het feestje en ik zie wel hoe dat afloopt. als hij daar afstandelijk doet dan weet ik eigelijk genoeg.

hoi Hayt, oke hij is dus van tafel en bed gescheiden en zijn ex woont nu in Duitsland met hun zoontje. Duidelijk toch!? En hij zal wel een reden hebben dat ze op papier nog getrouwd zijn! Ga fijn naar het feest, want zo te lezen horen jullie bij elkaar en ik wens je heel veel geluk samen!! Nog een vraagje, mits je die wilt beantwoorden hoor? :wink: Hoe vaak zien jullie elkaar? Omdat je niet weet of hij wel of niet samen woont?