Er zijn ook andere forums waarin we elkaar helpen maar wel een eerlijke kijk op de dingen geven en soms kan dat idd best hard zijn. maar waarom zouden we de ogen sluiten voor de harde waarheid
Ik ben het met Mesa eens, als je op een openbaar forum een bericht zet, kun je allerlei soorten reacties verwachten. Ik heb in de 3,5 jaar tijd dat ik op dat soort forums kom genoeg ellende voorbij zien komen van vrouwen die zijn besodemieterd door hun turkse vriend. De symptomen zijn allemaal hetzelfde, waarom zou je iemand die in dezelfde situatie zit daar dan niet op wijzen?
zoals Glowy zelf al zei, liefde maakt blind, als je er op dat moment niet naar alle waarschuwingen wil luisteren is dat logisch, maar vaak gaan de ogen na verloop van tijd wel open.
Hahaha ik weet nu wat Astrid bedoelde!!
Franka je hebt helemaal gelijk hoor!!
Enne niet zo’n leuk nieuws gehoord over Os… de arme schat…
Tot snel! xx Franka
Mesa, wil je beweren dat er hier geen eerlijke kijk op dingen wordt gegeven??
Je bent er net 1 dag Saskia!
Lees een tijdje mee voordat je oordeelt naar mensen die je niet kent!!
franka…ben het volkomen met je eens…
ik heb toch ook wel het gevoel dat we hier eerlijk tegen elkaar zijn.
groetjes
filiz
Als er 1 forum is waar men respect heeft voor elkaar dan is het dit forum hier wel !!! Op andere forums maken ze elkaar soms gewoon uit ! Neen bedankt, Wereldwijzer is volgens mij wel een van de betere…
Ik ben pas lid van dit forum en heb nog niet alles gelezen, maar vind zeker dat je wel gewoon voor je mening mag uitkomen en iemand mag waarschuwen als hij of zij haar verhaal plaatst en om reacties vraagt. Uiteraard is het niet de bedoeling dat iemand afgekraakt wordt, maar iemand moet dan niet boos worden omdat hij of zij niet de reactie krijgt die hij of zij verwacht. Ik denk dat jullie doelen op het topic op Seni Seviyorum.nl, ik moet zeggen dat ik het erg kinderachtig vind dat Glowy haar verhaal daar heeft verwijderd omdat ze negatieve reacties krijgt. Ze had misschien beter na kunnen denken voordat ze haar verhaal ging plaatsen, omdat je dat soort reacties nou eenmaal kunt verwachten op een internetforum, en als je daar niet tegen kunt (door bijv. depressiviteit) kun je het beter niet doen.
Iedereen mag hier zijn mening zeggen maar ik denk dat het ook veel te maken heeft met de manier waarop… Als je het niet eens bent met iemand word dit hier meestal op een beleefde, vriendelijke en volwassen manier gezegd met respect voor de persoon in kwestie.
Dit vind ik ook niet meer dan normaal, maar soms is de persoon in kwestie dan toch nog beledigd, omdat het niet hetgene is wat degene wilde horen en dan maakt het niet uit of het beleefd en respectvol gebracht wordt of niet.
He Layla ik weet niet wie je bent, maar je bent geheid ook van Seni, en je weet ook hoe er is gereageerd op Glowy2… maar hier net als Sevgilim zegt, blijft het gezellig en leuk, en reageren we op een normale en volwassen manier op elkaar.
En het is niet zo gek da Glowy2 beledigd is na alles wat er over dr is gezegd…
Hoi,
Ik ben zeker niet iemand die actief schrijft op Seni, ik heb mijn eigen MSN groep (nederlandse vrouwen met turkse mannen) ik lees alleen soms mee met bepaalde topics en dit trok toevallig mijn aandacht.
Natuurlijk kan iemand heel bot zijn geweest op Seni, maar dan nog kan er een kern van waarheid in zitten. Het is nogal een verhaal ook zeg. Er zijn natuurlijk altijd meerdere kanten aan een verhaal, denk alleen maar aan de man en kinderen van haar, hoe moeten die zich voelen na alles wat er gebeurd is?
Ik vind het feit dat die Ali haar besodemieterd heeft maar bijzaak, in 1e instantie denk ik aan die Glowy die haar man op zo’n manier bedonderd heeft en voor zo’n player haar gezin op het spel heeft gezet.
das wel bekende verhaal. ik schaam me dood als ik zo verhalen hoor. en ik ken z`on figuren als Ali dat je in jouw verhaal genoemd heb. dat is triest maar ja dat is leven en je komt niet altijd leuke en aardige mensen tegen. en vooral op de vacantie plaatsen zijn veel jonge jongeren met vieze doelen. niet altijd prience met witte paard…helaas
sterkte nog…
hey kadir…
leuk he hoe je door het horen van een verhaal aan iets kan denken. ik heb dat bij jou verhalen.
als ik hoor dat je gelukkig getrouwd bent met een nederlandse een kindje en helemaal gelukkig. geeft mij een goed gevoel om te weten dat er ook gevallen zijn waar het wel goed gaat.
groetjes
filiz
hey Filiz,
het is best wel moeilijk. het is niet alleen taal of cultuur of opleiding of alle verblijfvergunning gedoe of het leger. er zijn meerdere problemen. alle belangrijkste is respect voor elkaar. ik bedoel je moet geen slaaf worden en alles accepteren, gewoon elkaar steunen. afstand is de kleinste probleem volgens me. alles kan.
daar heb je gelijk in. als je echt van elkaar houd, moet het wel lukken!!
groetjes
filiz
Kadir,
Je hebt helemaal gelijk, het belangrijkste is respect voor elkaar. En het begint pas echt als je samenleeft in NL of Turkije, dan leer je elkaar pas echt goed kennen.
groetjes,
Layla