Hallo allemaal,
Het begon allemaal 4 jaar geleden. Toen leerde ik V kennen. Ik was 16 bijna 17 en hij 26. We zijn een paar keer uitgeweest, hebben 2 maanden wat gehad en toen heb ik het uitgemaakt. Hij was te volwassen, vond het best eng dat hij zoveel ouder was en ik was gewoon jong.
2 maanden later kreeg ik een relatie met een nederlandse jongen en deze heeft bijna 4 jaar geduurt.
In deze relatie heb ik een paar keer contact gehad met V (via msn). Hij zei dat hij mij nogsteeds miste en zulk soort dingen. je kent het wel. En ik gewoon eerlijk verteld dat ik een relatie had met een jongen en dat ik heel veel van hem hield.
Tot een paar weken geleden. Het ging uit met mijn vriend. Ik ging weer bij mijn ouders wonen. Ben inmiddels 21 jaar oud. En ik geniet eigenlijk wel van het alleen zijn.
En toen begon V weer een gesprek met me. ik hem verteld dat het uit was enzo en toen vroeg hij of ik het goed vond weer een keertje af te spreken. Ik vond het prima maar heb hem wel verteld dat ik voorlopig niet van plan ben om aan een relatie te beginnen.
Hij is een paar dagen geleden langs gekomen en we zijn wat gaan lopen in het park en praten. We hebben echt uren lopen praten. Net nog een keer afgesproken en lekker in de zon gezeten. Lekker gegeten en gepraat.
Maar nou komt het.
Hij zegt nog steeds smoor verliefd te zijn op mij na al die tijd. IK heb hem verteld dat ik niet verliefd ben op hem. Dat ik hem een leuke man vind maar nog helemaal niet toe aan een nieuwe relatie. Nu heeft hij beloofd dat hij mij alle tijd zal geven die ik wil, en als ik niet verliefd word is het ook goed.
(al denk ik dat ik toch misschien wel al een beetje ben)
Maar dan verteld hij er wel bij dat zijn vorrige relatie is stukgelopen omdat hij steeds aan mij dacht maar ik vind dat helemaal niet leuk om te horen.
En ik ben aan het denken of het niet teveel problemen gaat geven een relatie met hem.
Hij is moslim ik katholiek
Ik weet helemaal niets over de islam.
Maar het is wel een hele leuke man.
Sorry voor dit geraaskal maar ik moest mijn ei even kwijt