Hee Dames!
Ik las dit forum en dacht, ik moet ook even reageren.
Mijn verhaal:
Ik ben dit jaar 6 jaar samen met mijn Nederlandse vriend waarvan 2 jaar samenwonend.
Vorig jaar ben ik met een vriendin op vakantie geweest naar Torba.
Wat een leuke mannen allemaal, die turken.
Nou kregen wij van alle mannen op het park best veel aandacht, toegegeven we zijn niet de lelijksten en beide blond.
Maar er was een jongen in het park waar ik echt veel aandacht van kreeg, een enorm lekker ding.
Natuurlijk was ik erg afstandelijk, want vriend in Nederland, maar ik genoot wel van de aandacht.
`s avonds na zijn dienst en die van zijn vriend/collega gingen we met nog een groepje Nederlandse turken op stap.
Heel handig want onze nederlandse vrienden konden steeds alles vertalen.
`s avonds laat vertelde een van de groep dat die jongen mij toch echt wel heel leuk vond en baalde dat ik een vriend had.
Ik vond het wel leuk, maar nam het allemaal niet zo serieus.
Ik bedoel een knappe turk die heeft elke zomer toch weer een ander.
Maar ook het personeel zei dat hij had gezegd dat ik de ware voor hem was en dat hij echt zei dat hij van me hield, etc. etc.
En toen kwam de laatste avond…
Na leuke dagen te hebben gehad daar vond ik het toch wel echt jammer dat het voorbij was.
Ik zat lekker aan een cocktail met mn vriendin vlakbij de bar waar hij werkte en hij deed heel stiekem met een groep nederlanders.
Opeens begon dat HELE terras te zingen: I love you baby… lalalalalala, i love you baby (ken de titel van het lied niet en ipv baby zongen ze mijn naam).
Dat ging een paar minuten door en toen kreeg ik een cocktail van hem met i love you erin geschreven.
Ik stond echt perplex, zo lief!
Daarna zijn we nog met een groepje naar het strand gegaan en hebben daar nog leuk gekletst.
Toen hij door had dat ik toch echt om 5 uur `s ochtends vertrok, keek hij me aan met tranen in zn ogen.
Toen dacht ik hmmm, misschien is het toch menens…
Eenmaal aangekomen in Nederland heb ik gewoon weer mn leventje opgepakt natuurlijk, ook met mn vriend en heb ik de jongen af en toe nog gesproken op msn.
Nu (een jaar later) neemt hij weer meer contact op via social media en zegt dat er geen ander is geweest en me nog steeds zo mist.
Ik geloof hem en ik merk ook dat het me wel wat doet.
Ik zou hem nog wel eens willen zien, maar dan is het wel zo eerlijk om het uit te maken met mijn vriend, maar ik weet niet of ik daar aan toe ben.
Ik ben inmiddels 25, we hebben het goed samen en ik hou van mn vriend, maar ik kan de turkse jongen niet vergeten…
Ik zie ook niet echt een toekomst met hem want ik verkas sowieso niet naar turkije, maar ik mis hem wel…
Ik wou maar even zeggen; soms denk je dat het een fling is, maar dan blijkt er toch meer achter te zitten maar daar kom je pas achter na langere tijd…