Turkse Liefdes Kletstopic: DEEL 97!!!

Summie: Askim heeft gelukkig al wel een baan! Op zich is dat huis perfect hoor. Genoeg extra bedden voor bezoek, redelijk ruim en een zitgedeelte buiten. Maar best duur dus… Zullen het er ff mee moeten doen. Aan de andere kant is het ook wel weer leuk, kan ik de vloerbedekking nog eens zien die m’n askim met de hand helemaal heeft lopen boenen na mijn vertrek hahaha. En qua herkenning, daarmee bedoel ik het zussengedeelte. Ik weet dat het heel makkelijk is tegen jou te zeggen dat je je er niks van aan moet trekken (zoals ik vanmiddag deed), maar het doet je toch iets. Althans, zo heb ik het altijd ervaren. Je wilt toch dat de mensen die je het dichts bij het hart staan achter jouw beslissingen staan. Een soort relatie als deze, met afstand en andere culturen en zo is zonder meningen van anderen al lastig zat! Ik heb een vriendin wiens schoonfamilie 3 km van de Syrische grens woont, toevallig dichtbij de stad van dat artikel dat jouw zus jou waarschijnlijk heeft doorgestuurd (ff gegoogled haha) en heb van haar verhalen gehoord waar mijn maag van omdraaide. Maar hoe makkelijk is het ook dan weer om iedereen over één kam te scheren als je feitelijk weinig van een cultuur/situatie weet…

Yavrum: Ik snap je teleurstelling helemaal hoor meis, je hebt er zo lang naar uit gekeken ook na het afgewezen visum van vorig jaar. Ik hoop dat hij inziet dat de situatie anders ligt als bij jouw bezoekjes en hij toch nog wat langer komt. Want de 15e komen en de 19e vertrekken… Nee daar zou ik ook niet blij van worden hoor! Of heeft hij al een ticket voor terug geboekt?

Mutlu: Leuke vooruitzichten hebben jullie qua vakanties. Snap wel dat je askim het lastig vind dat hij nog niet kan en mag werken hier, vanaf wanneer zou dat eigenlijk wel mogen? Veel plezier morgen in zeeland!

Wat een heerlijk weer is het toch :slight_smile:
Vandaag ga ik echt reageren op iedereen als ik straks thuis ben.
Summie, ik zal vast een korte update geven.
Met mij gaat het op zich wel goed. Alleen ligt mijn irritatiegrens momenteel heel erg laag, dat is soms wel vervelend.
Komt denk ik door alle stress van de afgelopen maanden.
Ik heb eigenlijk amper contact met “askim” geloof dat we ongeveer 4 zinnen gewisseld hebben sinds ik terug ben uit Turkije!!! Ik had wel al voor mezelf besloten dat ik niet verder kan met hem, maar toch is het raar. Want ondanks zijn ontzettend moeilijke gedrag heeft hij het wel een aantal keer gehad over wat we gaan doen als ik er in de zomer ben.
Maar ik heb toen echt nagedacht over wat jij zei “wat wil ik” en ik wil geen man die zooo in de war is en me zo buitensluit als hij doet.
De rest zal ik later vertellen.

1 ding is wel heel positief, vanaf 1 april heb ik een contract bij onze nieuwe creche :slight_smile: :slight_smile: voor 16 uur en mn andere contract is 17uur. Dus dat is wel te doen. Dan mis ik maar 4 uurtjes.

Hoe is het nu met jou? Vind het echt heel vervelend voor je dat je je weer zo beroerd voelt en dan nog je zus erbij. Pfff. Lijkt me niet makkelijk.
Ik ga nu ondergronds met de metro, dan ia mn bereik weg.

Vanavond ga ik echt ook op alle andere reageren. Fijne zondag

Via Wereldwijzer app

Ik ben weer thuis sinds 2 uurtjes ongeveer. Net heerlijk pizza gegeten. Wat een 4 dagen zijn het geweest! Van een complete dansshow van 3 kwartier maken tot simpele spelletjes doen etc. Teveel om op te noemen en ben ook te moe om uitgebreid te updaten. Maar even een teken van leven. Vlak voor ik weg ging, kwam de barman nog even tot leven. Hij belde me via facebook, maar ik moest echt weg, dus het moest allemaal super gehaast en daardoor niet goed afscheid kunnen nemen helaas. Zijn laatste woorden: “Askim I love you. Baby, I will miss you. I kiss your lips:)” Nu is hij dus al een tijdje weer weg. Gelukkig was ik zo ontzettend druk dat ik nauwelijks aan hem heb kunnen denken (gelukkig). En nee, ik ga niet op hem wachten. Dat mag duidelijk zijn.

Poeh, ik ben echt kapot!

Hey dames,

Ben helemaal kapot na 2 avonden de hort op.
Niet verstandig om te doen, maar ja soms doe je niet al te slimme dingen.
Heb wel gelezen, maar is weinig blijven hangen.
MisterSide heeft vanavond gebeld, ik had geen energie om boos te zijn dus hebben we gewoon ff gekletst en ben ik niet begonnen over wat ik verwacht. Ik ga heen en bekijk dan wel wat er nog is, dat zal ik hem nog wel proberen goed duidelijk te maken. Ik kan geen beloftes doen op dit moment…

Hoop dat iedereen van het mooie weer heeft genoten!

Via Wereldwijzer app

Nu ben ik echt zooooo niet blij. Ik had een update gemaakt in word, van 3 a4tjes, omdat ik geen zin had dat er weer iets misging. Tussendoor steeds opgeslagen en schijnbaar heb ik het bestand vervangen en is alles weg!!! pffffffff vind het echt niet leuk!!!

Tam: wat ontzettend balen.
Indien je het Word bestand nog open hebt, dus niet hebt afgesloten, dan zou je op de knop ‘ongedaan maken’ kunnen klikken net zolang tot jij je tekst terug hebt.

Morgen komt er van mij wel weer een reactie… Slaap lekker meiden.

Via Wereldwijzer app

Miss hij mocht vanaf dag 1 werken dit werd vertraagd door allerlei redenen zoals gemeente ind etc. Maar er is gewoon weinig werk en veel mensen die willen werken.

Morgen reageer ik wel weer verder ben moe

Via Wereldwijzer app

Nou, ik ga het nog een keer proberen, maar ik denk niet zo uitgebreid als net.

Egwene: Ik hoop dat je een leuk weekend hebt gehad, maar zo klinkt het wel. En kan me voorstellen dat je uitgeput bent. Hoelang ga je in Frankrijk werken?
Ik zou bijna gaan denken dat je barman familie is van K hahaha. Ze zitten iig net zo ingewikkeld in elkaar.
Maar ik vind het wel echt heel rot voor je.
Hij klinkt echt als iemand die wel wilt, maar toch ook niet durft. En ik ben bang dat jou dat alleen maar frustratie en verdriet zou gaan opleveren.
Wel dapper van je dat je besloten hebt om niet op hem te gaan wachten.
Maar gun jezelf wel de tijd meid, want beslissen om niet met iemand verder te gaan zegt verder weinig over je gevoelens voor die persoon. Wat mij heeft geholpen is accepteren en “omarmen” (zo noemen we dat binnen de healing en reading opleiding die ik volg) dat je die gevoelens hebt ipv er tegen te vechten, dan kun je er uiteindelijk ook makkelijker mee omgaan.

Lady Side: Ik hoop dat je genoten hebt van je dansweekendje en dat je de tijd hebt om wat bij te komen.
En wat mister side betreft… Het is een man, die zijn heel anders dan dat wij zijn en zien de dingen ook totaal anders, hahaha. Niet dat het dat minder frustrerend maakt…
Heb je er wel eens aan gedacht dat het bij hem misschien ook angst is?
Nu je geboekt hebt is het ineens “echt”. En hij wilt 100% voor jou gaan en hij weet dat jij niet weet wat je wilt en dat je de afgelopen keer “weggevlucht” bent.
Dus misschien dat zijn gedrag daarmee te maken heeft.
Zou het lukken om deze dingen bespreekbaar te maken met hem?

LBDS: Meid, ik geloof dat jij het ontzettend naar je zin hebt in Side  volgens mij heb jij 1 van de weinige “normale” askims in Side gevonden, hahaha.
Maar vind het echt super voor je!!!
Hoop dat je erg snel een werkvisum en werk hebt.
En verder lekker genieten en goed op je gezondheid letten.

Kardelene: Hoe is het nu met jou en je askim? Alweer wat beter? Ik had net nog iets geschreven, maar ik ben het nu echt even kwijt. Sorry.

Milou: Ik hoop dat je ondertussen al iets gehoord hebt over je sollicitatie, lijkt me erg frustrerend!!!

Yavrum: Wat ontzettend balen dat je askim eindelijk kan komen en hij dan ineens maar zo kort kan blijven  Ik hoop dat jullie toch erg kunnen genieten van en met elkaar…

Miss: Hoe is het nu met je gezondheid? Kan en mag je weer alles?
Wel heerlijk dat je bijna weer naar je askim en naar je huisje kan gaan  al hoop ik voor jullie dat jullie toch snel een beter betaalbaar huisje kunnen vinden.

Summie: Ik kan me voorstellen dat het een erg aangrijpend krantenartikel was wat je zus je stuurde, maar dat vind ik ook van de familiedrama’s hier in nl en zo kunnen we nog wel 100 dingen bedenken die erg aangrijpend zijn.
Dat zegt totaal niks over jou en je askim. Je hebt het al moeilijk genoeg, dan kan je juist van je zus wel wat steun gebruiken.
Hoe staat de rest van je familie en vrienden ertegenover?

Mutlu: Wat grappig dat jij meer heimwee naar Turkije hebt dan je askim!! Betekent dus dat hij hier erg gelukkig is  Ik vroeg me ook af of hij al mocht werken, maar dat heb je net beantwoord.

En nu nog een keer mijn verhaal schrijven van mijn week in Side.
Wat ik wel lastig vind, want ik merkte net dat veel dingen me toch wel raken en nu moet ik het weer schrijven….

Het was dus een moeizame week. Gelukkig heb ik wel kunnen genieten van de zon en heb ik wat kunnen uitrusten.
K was vooral vermoeiend met zijn constant wisselende stemmingen.
Ik begrijp niet waarom hij überhaupt is gekomen…
Hij was natuurlijk ziek en is weggegaan uit het ziekenhuis, terwijl zijn moeder zijn broer huilend opbelde om K over te halen om niet weg te gaan. Vond ik best heftig toen zijn broer me dat vertelde.
Daarnaast heeft zijn baas tegen hem gezegd dat hij niet meer terug hoefde te komen als hij die week weg zou zijn, dus hij is ook zijn baan kwijt geraakt!!!
En hij had amper geld en ik mocht niet betalen (op een paar kleine dingen na) dus we konden ook weinig doen.
Toen dacht ik echt “waarom heb je me niet verteld dat het totaal niet uitkwam dat ik zou komen” en daarnaast dacht ik ook “nu je zoveel hebt opgegeven om met mij te zijn, moet je dan niet juist genieten ipv de eerste dag vertellen dat je nooit meer van iemand kan houden en geen vriendin wilt?”
Echt, ik snap niks van die man.
En hij is zo tegenstrijdig, in alles!!!
En zooo boos.
Zoals ik al eerder vertelde, sliepen we apart (we sliepen in de woonkamer, waar 2 twee persoons slaapbanken waren omdat de slaapkamer echt ontzettend koud was) er mocht nooit meer een vriendin in zijn bed slapen, daar houdt hij niet van.
Een paar dagen later vraagt die sochtends “waarom ben je vannacht niet bij mij komen slapen??”….
En zo is hij met alles. Het liefst had hij dat ik uit zijn buurt bleef, maar dan ineens kwam hij me knuffelen of vasthouden.
En op een gegeven moment zei hij “volgens mij denk je nu dat ik hier niet wil zijn met jou, maar dat is niet zo, anders was ik al weggegaan”
Hij had het ook steeds over dat hij boos is op het leven, wat voornamelijk komt door zijn ervaringen in het leger en 2 exen die hem veel pijn hebben gedaan.
En daardoor sloot hij me dus totaal buiten. Soms lijkt hij ook gewoon “leeg”
Ik had het er erg moeilijk mee. Ten eerste zag en voelde ik zijn verdriet en boosheid en ten tweede voelde ik me ontzettend afgewezen.
Al weet ik dat het niks met mij te maken heeft en hij gewoon ontzettend met zichzelf zit en volgens mij echt iets van een ptss heeft ofzo.

Hij heeft ook echt ontzettend veel meegemaakt, dus ik begrijp best waarom hij zich zo rot voelt. Maar begin dan ook geen relatie en helemaal niet met iemand die zover weg woont!!!
Ik heb hem niks aangedaan. Omdat hij gekwetst is hoeft hij mij nog niet te kwetsen.
Het probleem is dat ik niet makkelijk praat, al helemaal niet als iemand me kwetst. Dan sluit ik me af en zeg ik helemaal niks meer. Ik heb op een gegeven moment wel gezegd “je zegt dat jij geen hart meer hebt, maar ik heb er wel 1”.
En dat heeft hij wel begrepen, want daarna was hij iets minder moeilijk.
En hij heeft ook een aantal keer zijn excuses aangeboden voor zijn gedrag en dingen uitgelegd, maar ook daar schiet ik niks mee op. Want hij liet me nog steeds totaal niet toe.
Ik weet iig dat ik niet met die man zou kunnen leven, dan kun je me opsluiten na 2 weken, hahaha.

Sorry, ik ben echt moe. Ik ga morgen weer verder, want naast dit verhaal loopt nog een verhaal. Dat gaat over mijn beste vriend die ineens voor mij wilt gaan.
Ben iig confused momenteel en begrijp ook wel waarom ik zo prikkelbaar ben geloof ik.

Slaap lekker meiden

***05-04 LadySide :turkey: Side 26 nachtjes
16-04 Miss1993 :turkey: Bodrum 37 nachtjes
17-04 Sevimli :turkey: Kusadasi en Bodrum 38 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 80 nachtjes
28-06 Littleone :turkey: Marmaris 110 nachtjes

******BACK AT

LadySide 15-5
Sevimli 27-04
Yavrum1 02-06
Littleone 13-07***

***- BIRTHDAY’S.

29-03 Yavrum
18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
21-12 Pookie
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Cindyyy: 24 oktober 2009
Yavrum1 : 26 augustus 2011
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013

Oooh meiden ik zit hier gewoon heerlijk in de tuin te genieten van het zonnetje… I love it :slight_smile:

Miloutjuhh: Al een paar dagen niets van je gehoord, ik hoop dat je gewoon net als ik heerlijk geniet van het mooie weer en dat alles goed met je gaat.

Miss: Hoe is het? Gaat het weer wat beter? Ruimte is wel fijn, maar de huurprijs is natuurlijk ook belangrijk. Is het een gemeubileerd appartement wat jullie huren? Of zijn appartementen dat standaard in Turkije? Ik begrijp je gevoel, natuurlijk wil je de steun van de dierbare mensen in je leven. Gelukkig heb ik lieve mensen om mij heen die me wel steunen en wat die anderen betreft ik kan alleen maar hopen dat hun ogen op een dag open mogen gaan. Net als wat jij schrijft er gebeuren heftige dingen, ik kan het niet ontkennen, maar er gebeuren in Nederland ook hele heftige dingen, het belangrijkste is dat waar en in welke situatie je ook bent dat jij je ogen openhoud en je bewust bent van je eigen grenzen.

Yavrum: Hoe is het met jouw en je askim? Hebben jullie een oplossing gevonden?

Mutlu: Hebben jullie gister een leuke dag gehad?

Sevimli: Kan jij je draai wat vinden?

Miloutjuhh: Ik hoop dat je het heel druk hebt, maar ik heb je een paar dagen niet voorbij zien komen, is alles goed?

Egwene: Zo te horen heb jij je flink vermaakt, super om te lezen! Wat betreft die barman, ondanks dat het misschien best wel moeilijk is en pijn doet denk ik inderdaad dat beter is om hem los te laten. En misschien moest het gewoon wel zo zijn dat je weinig tijd en ruimte had voor afscheid, anders was het misschien alleen maar moeilijker geworden.

Tam: Meid wat heb jij de afgelopen tijd veel voor je kiezen gekregen. En hoe jij je er doorheen geslagen hebt, respect! Tegelijkertijd is het begrijpelijk dat je nu wat kriegelig bent…ik denk juist dat het aan geeft dat het belangrijk is dat je goed op jezelf past. En wat betreft die Turkse man, ik denk inderdaad dat het beter is hem los te laten. Ik zal niet zeggen dat hij geen gevoelens voor je had, maar hij zit op dit moment teveel in de knoop om jouw de liefde te geven die jij verdient. Enne ikke ben benieuwd naar de story of je beste vriend. Sterkte en pas op jezelf!!!

LadySide: Misschien niet verstandig, maar het belangrijkste is dat als je het doet dat je er van genoten hebt. Hoe is het nu met je? Wat betreft MisterSide…ik heb het je ook al eens gezegd maar ik denk dat Tam weleens gelijk kan hebben dat hij ook voorzichtig is geworden. Misschien moet je gewoon lekker proberen in contact met hem te blijven en rustig afwachten waar het naar toe gaat. Klinkt heeeeeel gemakkelijk haha.

Update van mij: Het gaat weer wat beter, nog wel steeds hoesten, maar minder pijn en weer meer lucht. Vanochtend naar ziekenhuis geweest en ik krijg opnieuw onderzoeken. Het advies gekregen om mijn medicijnen meer te gaan zien als hulpmiddelen en het sneller gaan gebruiken/verhogen om erger te voorkomen ipv te wachten tot ik over mijn grenzen ben gegaan. Verder heb ik het gevoel dat askim op iets zit te broeden, wat hij nog niet wil delen, dus ja uitdaging om hem niet te pushen, terwijl ik dan zo iemand ben die het wil weten. Haha. Zo en nu zal ik toch echt de viooltjes die ik had gekocht even in de potten zetten. Heerlijk die lentekriebels…

Via Wereldwijzer app

Summie, ja redelijk vul me tijd veel dus ben eigenlijk nog geen een keer alleen thuis geweest nja 1 keer dan maar dat was maar 1 uurtje! Nu het heerlijk weer is, ben ik weer op zoek naar een scootertje, veel goedkoper om alles mee te doen dan met me auto alle kleine stukjes die ik er mee rijd.

***05-04 LadySide :turkey: Side 25 nachtjes
16-04 Miss1993 :turkey: Bodrum 36 nachtjes
17-04 Sevimli :turkey: Kusadasi en Bodrum 37 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 79 nachtjes
28-06 Littleone :turkey: Marmaris 109 nachtjes

******BACK AT

LadySide 15-5
Sevimli 27-04
Yavrum1 02-06
Littleone 13-07***

***- BIRTHDAY’S.

29-03 Yavrum
18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
21-12 Pookie
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Cindyyy: 24 oktober 2009
Yavrum1 : 26 augustus 2011
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013

Ik ben zo slecht!! Ik heb amper meegelezen of geupdate! Heb net snel alles gelezen maar niet veel blijft hangen :frowning:
Yavrum hoe is t nu met je? Bale dat je askim korter komt :frowning:

Ik heb gister sigarettenas in me oog gekregen! Is niet aan te raden! T begon te branden me oog heeft langer dan n uur nonstop getraant (is dat n woord?) Nu is me zicht in dat oog best wazig! Heb het wel uitgespoelt! Maar me oog focust niet meer! Askim gister met mij naar t ziekenhuis maar gingen eerst even langs de verzekering met mijn nederlandse papieren! Maar toen we daar klaar waren was t ziekenhuis dicht!! Just my luck!

Gister was askims vrije dag! Echt heerlijk! Hebben een nieuw kleed gekocht voor de woonkamer! Askim is er van overtuigd dat t kleed dat 2bij6 is! In onze woonkamer past! Ik moet t nog maar even zien hoor! Ik denk of net wel of net niet! Ik wou n kleinere kopen maar dat wou meneer niet haha!!

Ochhh en een hele leuke doorbraak!!! Heb nu twee keer met me zus geskyped en askim ging ook gewoon met haar praten en ze vind m echt leuk!! :smiley: en vriendinnen van me ook die m nu gezien hebben! Gisteravond zeiden twee vriendinnen dat we echt gemaakt voor elkaar zijn omdat we zo’n gek stel zijn hihi :slight_smile: is toch wel fijn dat mensen nu weer wat bij draaien!!

Askim heeft besloten alles op de maken in de koelkast en niet te vertellen haha! Zit nu al een half uur te kijken wat ik ga ontbijten! Ik zie wel appels kiwis en sinasappels! Hihi :slight_smile:

Vandaag wachten tot ons kleed geleverd word! Ze zeiden om 2uur mjaaa ik ga uit van 4 ofzo! :slight_smile: dus daarvoor maar even boodschappen doen :slight_smile:

Oohoohoohhh en askim ging gister naar t hotel waar hij werkt en hij vroeg toen of ik daar ook kan werken en ze zeiden ja! :slight_smile: maar nog niks is 100% zeker! Alleen de goedkeuring! Maar ze kennen mij goed daar en weten wat ze aan me hebben! Begin april moet ik daarheen samen met askim en dan gaan we kijken :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Zo ben ik ook weer eens.
Niet echt bijgelezen. Sorry.
Had een beetje last van een dipje. Nog altijd niks gehoord van mn sollicitatie en ik mis askim heel erg.
Ben nu 3 maanden thuis en zoals het er nu voor staat duurt het nog tot augustus voor ik er weer heen kan :frowning:

@summie had je me zo erg gemist hier, je vroeg in je laatste update twee keer naar mij :wink:

@lbds sterkte met je oog meid. Wel even naar laten kijken hoor!!!

Via Wereldwijzer app

Ochh Milou heel veel sterkte! Ik weet hoe t is om te solliciteren gesprek te hebben en dan dat ze niks laten horen! Heb je er al achteraan gebelt en gemailt? Ik doe dat altijd ook om te laten zien dat je t echt graag wilt :slight_smile:

Oohh waarom augustus pas? Het gaat allemaal goed komen! Denk aan het moment dat je hem in de armen sluit hoeveel geluk je dan weer voelt! Dat maakt het wachten allemaal niet voor niks! :slight_smile:

Het gaat nu ietsje beter oog begint al iets te focusen maar echt rondom zoveel pijn mijn sterkste pijnstillers zijn net pepermuntjes!!!

Askim kwam net in ze lunch weer thuis om te kijken hoe t ging valt meneer in slaap hihi! Hij is zo ziek nu! Hoofdpijn super verkouden ga zo maar door! Pijnstillers gegeven voor ze hoofdpijn gelukkig werken die heel goed bij hem! :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

@lbds mail heb ik gestuurd, geen antwoord op. Bellen heb ik niet gedaan omdat ik echt niet op die meneer zijn naam moet komen en ik dus geen idee heb naar wie ik moet vragen.

Geen werk dus geen inkomen. Heb nog wel geld om 1 keer naar Turkije te gaan dat gebruik ik dan liever in augustus als mn familie ook gaat. Aangezien we misschien ook willen verloven deze zomer. En het is ook weer super onzeker waar askim wanneer zal zijn dus is boeken lastig. Hij is nu namelijk weer verhuisd van Antalya naar Kayseri en heeft geen idee hoe lang hij daar weer moet blijven. En waar hij dan naar toe gaat.

Jou askim neemt tenminste pijnstillers daar begon die van mij niet aan. Alleen toen hij echt ziek was en mn moeder (doktersassistente) had gezegd wat hij bij de apotheek moest halen.

Via Wereldwijzer app

Miloutjuhh, heb je al gekeken naar werk wat dan nu even niks is zoals in een kledingwinkel of supermarkt. Heb je in ieder geval even inkomen en vanaf daar kan je weer verder zoeken. Een vriendin van mij zit ook al tijden zonder werk en heeft nu maar een baan in het magazijn van een distributiecentrum van de VD en vanaf daar zoekt ze verder, het is echt k*t werk, maarja beter iets dan niets.

@sevimli ik solliciteer op van alles en nog wat inderdaad ook werk wat eigenlijk niks om maar inkomen te krijgen maar er komen altijd weer van die onzinnige antwoorden, bijvoorbeeld dat ik te hoog ben opgeleid, niet binnen het team pas (kan je dat achterhalen na een brief?) of te weinig ervaring. Als ik winkels waar een briefje hangt binnenloop en er naar vraag is de eerste vraag die ze stellen hoe oud ben je, wanneer ik 24 zeg is het meteen klaar want dat is te oud en dus te duur :s

Via Wereldwijzer app

Miloutjuhhh, oh jeetje echt dat is idd wel heel erg! Hopelijk hoor je snel is wat van je sollicitatie duurt nu wel heel erg lang.

Summie: Ja ik heb een lastige man aan de haak geslagen haha. Gelukkig is die het meest van de tijd heel lief. Nee dat weekje met zijn neef en vriendin gaat nu inderdaad niet door. Wel jammer want had me juist leuk geleken, maar dan is askim dus waarschijnlijk al ergens anders aan het werk. Hij zit nu bij zijn ouders en zei dat het vandaag 30 graden zou worden daar! Wat betreft die korte broek, ik heb askim daar inderdaad ook nog nooit in een korte broek gezien en had dat zelf ook niet aan. Had een keer een rokje met panty aan en toen we ’s avonds bij het voetbal gingen kijken zei zijn vader wel dat ik een lange broek aan moest doen. Maar ik heb eigenlijk geen idee, heb er ook nooit zo opgelet of ik daar mensen in korte broek heb gezien.

Yavrum: Oh onhandig van je telefoon! Vriendin van mij had dat laatst ook met schoonmaken haha. Wat balen zeg dat askim nu maar een paar dagen kan komen. Ik wou in mijn vorige berichtje nog vragen: kan die nu dan nog wel komen nu hij het hele bedrijf heeft overgenomen? Maar ik dacht nee dat staat toch al vast. Maar dus wel. Wat balen zeg! Voor die moeite die jullie er voor gedaan hebben is 3 dagen echt wel heel erg kort. Snap dat je dat echt niet leuk vindt. Heb je ondertussen askim al van gedachte kunnen laten veranderen? Of blijkt hij echt zo kort?

Tam: Met mij en askim gaat het goed. Hadden gisteren even gebeld maar klonk een beetje zielig en was nogal kortaf dus lijkt alsof er iets is wat hij niet wil zeggen…
och meid wat moet dat lastig geweest zijn met je ‘askim’. Met zo’n man kom je inderdaad niet verder en lijkt me heel lastig om daar mee te leven…

Ewgene: meid heb je het leuk gehad? Ik zag al een aantal foto’s voorbij komen op facebook. Heel leuk! Ondertussen nog iets van de barman gehoord of ben je nu echt klaar met hem? Vind wat tam heeft geschreven heel mooi. Ik denk ook dat als je het accepteer je het vanzelf makkelijker los kunt laten. Succes meis.

LBDS: al naar de doktor geweest? Leuk dat je zus en vriendinnen je askim nu wat meer accepteren. Ze moeten ook wel want waarschijnlijk hebben ze nu pas door dat jullie echt een toekomst hebben samen nu je daar bent.

Milou: Voor jou dus ook al zo onzeker wanneer je weer heen kan en waar askim gaat verblijven… Zo lastig is dat. Ik krijg er echt stress van, omdat ik plannen wil maken maar geen plannen kan maken.