ik heb ook thuis studie CD s in engels-turks en turks-Nederlands(70 lessen volgens me). maar ja. je weet wat ik denk over thuis zelf studie. het loopt niet echt. ik bedoel niet dat ze geen goede dingen zijn. als mensen de CDs willen hebben, of Les materialen, dat kan ik ze ook regelen. geen probleem.
Ik heb hier thuis ook 4 cd’s liggen met Turkse lessen en een bijpassend woordenboek/handboek en de eerste lessen gingen goed maar daar is het ook bij gebleven, mijn Frans ging er op achteruit en ben er dan maar mee gestopt… Maar ik wil iedere keer opnieuw beginnen maar als ik dan weer iets niet versta dan leg ik het boek weer neer en ligt het er weer enkele maanden. Echt jammer, ik ben ook iemand die liefst een beetje begeleiding nodig heeft om er voor te gaan, op mezelf heb ik geen discipline genoeg…
Sevgilim, ik begrijp precies wat je bedoelt.
Als je geen stok achter de deur hebt komt er van zelfstudie weinig terecht.
Ik moet me er ook echt toe zetten.
Ik was al tijdtje bezig prive les te geven aan mensen die turks willen leren. Die loopt best wel goed. En ze zijn zeer tevreden daarover. Nu ben ik bezig met groep lessen te beginnen. Eerste basis cursus Turks begint in 8 maart 2006. dat ga ik regelmatig per periode herhalen.
Voor mensen die Rotterdamse omgeving wonen is het gunstig volgens mij z`n cursus te hebben. Cursus is niet bedoeld alleen maar taal te leren maar ook cultuur te leren. je merkt het gelijk vanaf eerste les het sfeer van Turkije en harmonie van de taal.
dus als jullie interesse hebben kan ik meer informatie versturen.
Hallo, ik heb een 4 a 5 jaar geleden ook een cursus besteld bij nhi, door brand ben ik wel mijn cassetes kwijt geraakt, ik kom alleen niet verder dan les 8 en telkens begin ik opnieuw, maar ik denk dat ik gewoon na 6 of 7 lessen naar Turkije moet om te oefenen, lijkt me wel een goed idee, hi hi
Kadir sucses met lesgeven, ikzelf woon helemaal in Zeeuwsch-Vlaanderen, groetjes Carine
het is best wel druk op dit moment. ik proberen een beetje in orde te krijgen alle les vragen. nu is het 4 de week van lessen via internet. en het loopt prima en ze willen gewoon door gaan. het is natuurlijk veel aandacht voor uitspraak.
het is jammer dat je casettes niet meer hebt…maar idd kan je het beste oefining in Turkije doen.
De kosten van de cursussen kan je onder kosten zien op mijn web site ( www.nedmar.com ) Op dit moment heb ik 2 basis cursus klassen. en per persoon vraag ik 12.5 euro per les.
Ik woon zelf niet zo ver van Rotterdam, dus voor mij kan die les wel. Geef je `s avonds les of overdag? Zelf heb ik basis tot redelijke kennis van de turkse taal, maar ik wil graag formele brieven leren schrijven en al dat soort zaken.
Dank je wel Fransijn…Het is idd heel druk met alles. Maar ik vind het heel leuk om te doen. en als je leraar bent, kan je zo gelukkig worden om goede resultaten te zien.
Sinem…Gisteren hadden we eerste les van een basis cursus. volgende week dinsdag om 18.50 gaan we 2de les doen. je bent welkom als je wilt mee doen. Dan kan je ook les materialen mee nemen naar huis. Verder kan je alle gegevens op de we site vinden. (adres, mail ect.)
Ooh, Turks leren lijkt me echt leuk!! ik woon ook in Rotterdam dus ik denk dat je me binnenkort wel ziet verschijnen Kadir. Hoelang duurt het ongeveer die cursus?
Gisteren hadden we eerste les van een basis cursus. We gaan elke week dinsdag een les doen vanaf 19.00 uur. Als je mee wilt doen, ben je natuurlijk welkom. Maar we moeten wel tot a.s. dinsdag eerste les samen doen. Anders kan je 2de les niet goed volgen. De andere hebben eerste les en bijhoorende huiswerken al gehad. om dat te afspreken kan je me e mailen of gewoon bellen. Alle info kan je op de website vinden. www.nedmar.com
Een basis cursus duurt ongeveer 15 weken.