Nou Hans ik ga gewoon naar gumbet, met of zonder oorlog…3 jaar geleden met het gedonder met irak waren wij er ook, en ook toen er 2 jaar geleden al die aanslagen in turkije waren zaten wij er. Het heeft geen zin om er voor weg te blijven, kies je voor Spanje of engeland, dan vliegen daar ook de bommen om je oren.
Ik heb zelf ook 2maal in Turkije gezeten tijdens aanslagen… 1 keer in Istanbul… ik lag heerlijk in mijn bed daar, en niks gemerkt! En 1 keer in gümbet… toen waren er bommen gevonden in de Gima (supermarkt)… Nou ook daar niks van meegekregen…
Weet je wat het is… zo kun je beter thuisblijven als je overal bang voor moet zijn… Spanje heeft Eta, in Egypte zijn ook aanslagen gepleegd, in de USA, op Bali… en zo kan ik nog wel even doorgaan…
Het is altijd triest dat jonge dienstplichtigen of onschuldige burgers omkomen door dit soort terreurbewegingen. Maar het is net onkruid, je kunt het niet uitroeien en het komt in zoveel landen voor. Het is jammer dat ze vooral in toeristenplaatsen aanslagen plegen, maar voor mij geen reden om in turkije weg te blijven. Dan zou je precies doen waar ze op uit zijn.
Ja maar ze plegen die aanslagen juist waar veel toeristen zijn om de aandacht op zich te vestigen.
Dat is het allergemeenste.
En aan die oorlogen zal wel nooit een einde komen.
@Jip: Dat hebben ze toch overal altijd gedaan… of deed de Eta bossen ontbomen…
Pak een land waar het kwetsbaar is, en dus bij de toeristen want die brengen geld in het laatje…
Het is jammer dat het zo moet… ooit, ooit als wij allen zonder ruzie… nee een illusie!!
Laten we onderling beginnen!!!