Turkse kinderen krijgen

Error.

Hey Haldun !

Leuke foto ! Indien ik was getrouwd met een Turkse man zou ik zeker kinderen willen. Of het nu een Turk, Belg, Nederlander, Italiaan is, … Als je van je man houdt, wil je er toch samen kinderen mee ?

Ik vind het een beetje een rare vraag eigenijk…
Ik weet niet zeker of ik wel kinderen wil, maar wanneer ik kinderen zou willen zou het feit dat ze dan half turks zijn, geen enkele invloed hebben op mijn keuze. Wanneer ik samen zou zijn met een Turk en geen kinderen van hem zou willen omdat het een Turk is, dat zou een nogal vreemd zijn, toch?

Maar Haldun, het maken van kinderen daar ben ik natuurlijk altijd voor in :wink: Het krijgen is de moeilijkheid…

Wat een prachtige ogen heeft Efe.

Als ik getrouwd zou zijn met een turkse man zou ik zeer zeker kinderen willen.
Ben dol op kinderen! Maar ja je kunt niet eeuwig doorgaan…

rare vraag?!
mijn mannetje komt ook uit tr en we hebben samen een zoontje;)

@Missmariska: Leuke site hoor, heb er net op gekeken.
@Haldun: Als ik getrouwd was met een turkse man en er is een wens om kinderen te hebben dan zou ik zeker kinderen willen met mijn turkse man.
Het is net wat Kaylo zegt als is het een belg, nederlander, italiaan.
Als je van elkaar houdt is het toch mooi om dit te bezegelen met een kind.

Groetjes Jac

jac: thnx;)

Ik wil zeker kinderen!
Nu nog even niet…
Maar in de toekomst zeker!

En die foto is echt ontzettend lief :slight_smile:

Kinderen staan zeker op ons wens lijstje!

Wat een aparte vraag… Wat maakt het uit dat je kinderen krijgt met een Turkse man?? Als je met een Turk bent getrouwd is dit dan toch een gevolg??
Beetje vreemd om dan te zeggen dat je geen Turkse kinderen wil denk ik… :s

Ik vind het ook een vreemde vraag, maar goed. Mijn vriend en ik hebben allebei een kinderwens en zouden niets liever willen. Onze “tijd” is alleen nog niet daar, dus we zullen nog even geduld moeten hebben. We hebben eerst nog de dienstplicht voor de boeg en daarna nog de visumaanvraag, dus het duurt nog even. Het feit dat hij een Turk is maakt voor mij geen verschil, we houden van elkaar en daar gaat het om. Afkomst is dus geen issue.

Nu nog even niet, maar over een paar jaar als alles op een rijtje is zou ik dat zeker willen met hem! :smiley:

(Lieve foto trouwens…!!)

Ik heb 2 schatten van kleinkinderen. Mijn dochter is met een turk getrouwd. Natuurlijk zijn ze half turks, half belgisch,ze spreken beide talen en hebben belgische nationalitieit. Wat maakt het me uit of mijn kleinkinderen er turks uitzien of Belgisch. Ze zijn beiden heel gelukkig.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka

@Franka,

Kzit met nogal wat vragen ivm trouwen. Zou ik hieromtrent in de toekomst mss wat vragen mogen stellen, aangezien jij ook Belg bent en de wetgeving dan zeker hetzefde is? :slight_smile: Ik heb namelijk iemand leren kennen in Turkije (Izmir-kusadasi) en hou zoveel van hem. Momenteel studeren we beiden (nog 1 jaartje). Deze zomer gaan we al over allerlei zaken praten (toekomst). Ik heb namelijk ontdekt dat het helemaal niet zo eenvoudig is om hem naar hier te krijgen zonder eerst te trouwen. Maar wil hem toch echt eerst goed leren kennen vooraleer ik trouw. Ik ben nogal een bange :slight_smile: dus tzou me een stuk vooruit helpen als jij me een beetje kan informeren.Woon jij in Kusadasi ?

Groetjes en alvast bedankt !
Sofie (Belgje)