@Cyn: goed gedaan ! Heb je gezegd dat haar een (on)aangename verrassing te wachten stond ? hihihih Ik zou zooooo graag haar gezicht willen zien als ze ziet dat we al aan deel 10 (11??) zitten !
@Mar: Dank je ! Fijn dat ik hier weer ben en jullie ook aanwezig zijn !
Straks eventjes gaan douchen want alle geuren van het kapsalon zitten in mn werkkleren en op mn lijf, bah !
O ja, meiden en heer, vanaf maandag moet ik terug naar school… Zal het langs mijn kant overdag iets stiller zijn, maar de dinsdag, de donderdagnamiddag en vrijdagnamiddag moet ik niet naar school, dus kan ik jullie nog parttime helpen volkletsen
Ben er ook weer!!
Ben even lekker druk bezig geweest met van alles en nog wat!!
Heb weer een sms van Beps… Ze vind de tijd snel gaan, zitten bijna op de helft… En sev, jouw moest ik speciaal de groeten doen, en zeggen dat het super was… (gemeen is ze trouwens) En jullie krijgen allemaal de groeten terug!!!
Jazeker, nog 800 gram , dan gloort de 99,9!! Maar ik wil het zo graag zien voordat ik wegga, en ik sta nu al een paar dagen stil. Maar het kan best zijn dat het morgen opeens zover is, maar dan zijn jullie de eersten die het weten!!!
@Cyn: hoe gemeen van haar ! Stond dat echt in haar sms ? :retard: Nou ja, wacht maar, ik kan wel in oktober niet meer naar Kusadasi gaan omdat de vluchten vol zitten maar dan ga ik lekker met mn askim naar Bodrum of omliggende streken !
@Cyn: hihihihihi neen hoor, er staat nog niets vast, als het té duur is zal ik helaas niet kunnen gaan. Binnen 2 weken terug naar het reisbureau en kijken of de promoties al binnen zijn…