@marion
Ik heb hem niet gemaakt, ik zou dus niet weten of het lekker is.
Vaak is zo’n recept voor 4 personen, dus ik heb ze niet allemaal gemaakt, alleen als ik dacht mmmmmm dat lijkt me lekker.
Ik heb wel een schotel met prei en puree gemaakt, die vond ik heerlijk.
@MK116
Bedankt!! Ga dan maar gewoon voor de bonen! Weet ik tenminste zeker dat de rest hier ook goed eet.
Die prei/aardappel schotel bedoel je daar die griekse mee Mk?? Die is echt lekkerrrrrrrrr!!!
x
Zo ik ben er klaar voor
Ben benieuwd naar die prei-aardappelschotel dan, ben hem nog niet tegen gekomen.
@Linda
Dan kan het feest beginnen vakantieganger!! Hoe laat gingen jullie ook weer vliegen?
Lekkerrrr!!! Mag ik mee??
x
wij vliegen om 16.50 uur
@cyn: mijn koffer weegt 19.5, heb dus niet zoveel over
Haha nee dat gaat niet lukken!!!
x
net effe pizza uit oven gehaald iig warm eten vandaaag
Smakelijk Linda!!! Zal wel genieten zijn na 5 weken SB.
PIZZA!!! Wil ik ook!!! Haha ik ga zo tosti eten!!! Met Pizza-quick saus!! Lijkt het op een pizza!!!
Meiden gaan we vandaag deel 9 ook ff volmaken
haha… Dan zou Beps echt raar opkijken!!!
x
@Cyn
Zou mooi zijn en dan dat gezicht van Beps kunnen zien :eek:
@cyn
die bedoelde ik idd
@marion, haha ja!! Lijkt mij ook geweldig!!!
x
Nou??? nog 850 berichtjes vandaag?? Lijkt me wat lastig. Ik ga zo tenminste hard aan het werk, tent netjes maken en boodschappen doen… Ben net ff bij Paps en Mams geweest, die zijn vannacht thuisgekomen van 14 dagen Kreta (74 en 76!)
Hebben het ook weer erg naar hun zin gehad. Maar ze merken nu toch wel dat ze een dagje ouder worden, en niet meer hele dagen op sjouw kunnen! Duhu, lijkt me logisch. En ze merken dat ze in een gezelschap vaak de oudsten zijn. Ook niet zo vreemd. Maar ik ben trots op ze, dat ze nog zoveel kunnen, en dankbaar.
**
Nogmaals: Dia en Linda, heel fijne vakantie!!!
(en dan staan wij bijna bovenaan!!!)
@ Cyn, hou de moed erin, meid, er is iemand die op je wacht, das toch mooi?
@ SB, vanavond einedlijk de broccolischotel met twee soorten soep, ik ben benieuwd! En nee, nog steeds niet onder de magische grens!
@Miere, ja dat is ook wel weer waar!!! Enne die magische grens is???
@Mar
Dat is ook iets om trots op te zijn! Vind het altijd zo mooi om naar de oudere mensen te kijken op vakantie. Die genietende blik in hun ogen als ze alles in zich op zitten te nemen.
Hier ben ik ook weer ! Dus moet het wel lukken om 800 pagina’s vol te kletsen hihihihi, nou, wanneer komt beps terug ? 25 september of zo ? moet toch lukken hé meiden ? ![]()
Haha ja zoiets sev!! Dat gaat zeker lukken!!! We zullen haar even gek maken!!! Ik heb haar zojuist een sms gestuurd en haar de groeten van jullie gedaan!!!
x
Heb je heel goed gedaan Cyn!!!
Goede middag Sevke, fijn dat je er weer bent!