OOOOOOOOOO wat een muts ben ik ook! Sorry ben ff een beetje van de waps, bedoelde dat ik deel 8 mee vol wilde praten.
Had idd een moeilijk gesprek met mijn vriendin aan de telefoon en ben op een gegeven moment echt flink uit mijn slof geschoten. Dikke tranen aan de andere kant van de lijn maar kon sommige dingen niet meer voor me houden. Nog geen nieuws of ze vrij kon krijgen want bij P&O was niemand aanwezig, ongelooflijk toch bij een vakantiepark met een paar honderd medewerkers. Morgen was ze vrij maar had ze geen tijd om te bellen dat wordt dus maandag. Dan moet natuurlijk weer bekeken worden of het mogelijk is. Ze was bij het reisbureau geweest en vanaf Dusseldorf waren er nog volop mogelijkheden om in het weekend van de 14e of de 15e te vertrekken. Met andere woorden ik hoef toch geen vrij te gaan vragen. Heb er geen bezwaar tegen om vanaf daar te vertrekken maar vindt het heel storend dat ze geen rekening houdt met mijn wens om 11 of 12 dagen te gaan en heb haar dat dus verteld. Dat viel niet echt goed bij haar en natuurlijk kwam er weer het ene smoesje na het andere. Je weet dat ik 8 dagen ook kort vind maar…Voornamelijk dus haar moeder. Kan daar begrip voor opbrengen als haar moeder nog niet in orde was zoals in mei na haar nekoperatie, maar het gaat eigenlijk goed nu. Maar kan er niet tegen dat ze daar gebruik van maakt om haar zin door te drijven, vind ik niet eerlijk want het gaat toch ook om mijn vakantie, niet dan? Ze zou er dus weer over denken dus we zien het wel. Vanaf Duitsland in ieder geval nog plek genoeg dus zullen er uiteindelijk wel komen al gaat het met veel hindernissen.
Waaaah ik wil niet weten wat ik allemaal moet bijlezen als we terug zijn :paranoid:
Zonet naar de supermarkt geweest voor broodjes, drinken en snoep. Zometeen ff douchen en dan inpakken!!
Jullie natuurlijk ook een hele goede morgen. :unibrow:
Voor Mk116 ook nog maar een dag. Oei, spannend hoor!
Oke, ik ga verder met mijn dagelijkse ritueel, douchen, koffie drinken en dan hupsakee, naar het werk. Ook weer een dag verder naar mijn vakantie, als deze dag om is!
Fijne dag allen, thuis, op school, op het werk, zij die op vakantie gaan of whatever!
Meiden ik kan wel janken!! Ik zou zo graag mee gaan!! En sinds gister voel ik me nog kutter!!! Gisteravond AZ Alkmaar - Kayserispor… Nou is dat niet zo erg… Maar er was 1 voetballer met de naam Ünal> zo heet mijn Askim ook van achter, er was 1 voetballer met de voornaam Aydin, daar komt mijn askim vandaan!! Echt ik baalde zo…
Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes. Zal vanmorgen nog af en toe wel bijlezen, maar denk ik niet meer posten. Wil nog aantal dingen doen afwassen, laatste paar dingen strijken en stofzuigen.
@Cyn / MK116
Een vraagje voor de SB gevorderden! Hebben jullie bij SB de aardappelsalade met de vissticks ooit geprobeerd en was dat lekker? Of zijn jullie voor de sperciebonen/aardappelen/vis gegaan?