Turkish TeaTime deel 9 Hoera

Nee wie gaat er graag naar de tandarts?Ikke niet ben er als de dood voor,ik heb liever een operatie dan een keer in de stoel van de tandarts.

Ja de laatste dagen gaat het hier heel snel.
Is soms raar kom ik een par uur niet op het forum en moet ik bijna niet bijlezen en soms gaathet superhard.
Ik zal heel wat bij te lezen hebben als ik terug ben van Alanya.

Nou, mijn laatste ervaring was ook behoorlijk traumatisch, heb nog nooit zoveel pijn gehad als die laatste x. Heb trouwens toch een zeer slecht tandartsjaar achter de rug! Krijg nu ook niks meer vergoed van de verzekering, ben over m’n limiet!

Jeetje was het dan een speciale behandeling?en was je niet verdoofd?

Maar Jill, de missie is gelukt, we zijn over de 100, in een kersvers Forum! Ik ga de beesten uitlaten, Bak verschonen, (het gebruikelijke avondritueel!), en maar lekker naar bed. Nog 4 nachtjes slapen, hoe laat vliegen jullie eigenlijjk dinsdag, weet je dat al?

Dat hebben we goed gedaan he.
Jeetje moetje nog hard werken zo laat op de avond.
Wij vertrekken dinsdag ik dacht tegen elf uur,ik weet niet zeker moet het effe opzoeken.

Ja, was wel verdoofd, wel 3 x, maar de laatste prik, in m’n verhemelte, tussen de botten, deed al zo vreselijk pijn…brrrr. En met schoonmaken van het zenuwkanaal heeft ie iets geraakt, nou, ik weet het niet, maar dat bleef zo’n pijn doen.
Ben jankend naar huis gereden, nadat ik de pijnstillers gehaald had, en heb eerst een uur heel stil op de bank gezeten, met m’n puppie dicht tegen me aan gedrukt, dat gaf wel troost, maar brrr, wat een pijn. Week later nog een antibioticum kuur gehaald, want ik vertrouwde het nog niet. Deed ie z’n arm om me heen om te troosten (die tandarts) want hij vond het zo erg dat ie me zo’n pijn had gedaan, had ie nog nooit meegemaakt, zo veel pijn!

En van waar ook al weer?
Wij gaan om 5 uur 's ochtends, van Schiphol. Voor ons wel makkelijk, wonen er vlakbij, 20 minuutjes met de auto.

Nu weet je eigenlijk nog niet hoe het komt,je hebt drie spuiten gehad ben jij dan ook zo moeilijk te verdoven?
Ging het beter toen je die antibiotica nam?
En hoe gaat het nu?
Jij zal de volgende keer natuurlijk met nog meer zenuwen in die stoel gaan zitten.

Lekker he zo vroeg dan heb je gewoon nog bijna een hele dag.
Wij vertrekken vanaf Eindhoven,is bijna een uurtje rijden.
De dag van terugkomst vertrekken wij ook al zo vroeg ik dacht om 05.00 uur en dan te bedenken dat we eerst nog een dikke anderhalf uur in de bus moeten van Alanya naar Antalya

@ Besmile:We moeten daar ook wat afspreken hoor onder het genot van n cocktail hoor. Zou ook nog wat met bloem afspreken dat we elkaar daar zouden zien, als grondlegger van de ontmoeting met dr prins op het witte paard:smile: . Leuk me hartstikke leuk. Eigenlijk gaan wij wat te laat of Dia linda1980 en mk116 zijn wat te de vroeg , dan had een we daar n meeting kunnen doen. Zouden ze het erg vinden nog wat langer te blijven?

Over die tandarts moesten we het maar niet meer hebben! ( ik geloof dat het nu wel goed gaat, maar dat moet ook, want ik wil dit jaar niet meer gaa, vanwege het geld)Iig geen pijn meer, maar soms…
De terugreis weten we nog niet eens, trouwens, ik ga alleen terug, Marjan en haar nicht blijven 2 weken, ik maar 1! Wel jammer, maar het komt nu eenmaal zo beter uit
En het is de eerste x dat ik zonder m’n Hubbert ga, dus dan is een week wel lang zat!

Hé Toos, ben je d’r ook nog ff?

Dat zal misschien vreemd zijn de eerste keer zunder hubbie,mar is ook wel eens fijn hoor.
Ik heb het een paar jaar geleden voor het eerst (en laatst) gedaan met een vriendin op vakantie.
Het was wel super hoor je doet ook wel andere dingen en zo.
Dus meid gewoon gaan genieten.

Komt helemaal goed, we gaan echt andere dingen doen, das zeker!!!

Zeg meid ik wil me niet moeien maar als jij naar bed wilt gewoon gaan he,want ik houd jou hier maar aan de praat tewjl jij een half uur geleden al de honden uit wou laten.
Sorry!!!:redface:

Maakt niet uit, meis, maar nu ga ik echt wel, de beesten klappen zowat, haha, ze staan met gekruiste poten naast me!
Probeer wat te slapen zo, hè?

HAHA Miere toch ik zie het helemaal voor me !!!
Laat ze maar gauw uit meid.
Slaap lekker he meid en tot morgen!!!

HAHA Miere toch ik zie het helemaal voor me !!!
Laat ze maar gauw uit meid.
Slaap lekker he meid en tot morgen!!!xxxxxx

Zo iedereen naar bed,dan kan ik de deur sluiten,slaap lekker iedereen en morgen gezond weer op!!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx