Ja dat is waar maar soms heb ik toch ook wel behoefte om even alleen te zijn.Vandaar dat ik er vaak even een paar uurtjes alleen tussenuit knijp.
Ik heb dat echt nodig ook die zelfstandigheid.
Oeps ging ff wat fout.
we hebben vandaag al 300 berichten gepost, best veel hè
Ja dat is zeker veel als we in dat tempo doorgaan zitten we binnen drie dagen in deel 10 !
Ik heb mijn lijstje af van dingen die ik mee moet nemen op vakantie, dus daar kan ik morgen mee beginnen. Zo nog even de laatste was draaien, dan kan ik die morgenochtend nog ophangen voordat ik ga werken.
En nu eerst maar naar bed!
Jeetje, jullie laten er geen gras over groeien.
Ik ben even weg…
Over kindjes gesproken, die zijn lief!! Ik ben nog wat jong, maar ik zou het zooooo leuk vinden om een kindje te hebben. Moet nog even wat volwassener worden, beetje verantwoordelijker en dan komt het allemaal wel.
Ga dit weekend voorlopig samen met mijn vriendje oppassen op twee kleine koters van drie en vijf. Ze zijn echt schattig en heel lief voor elkaar (broertje en zusje).
Ik ga nu naar bedje toe,
Kletze allemaal!!
xxxx
Veel liefs en voor straks, slaap lekker
succccccccccces alvast met inpakken.![]()
MK,slaap lekker sweet dreams en morgen gezond weer op.
Ook voor jouw Christina,slaap lekker en tot morgen!!!
Zo, ben ik ff aan de telefoon met m’n zus, zitten we alweer bijna aan de 100. Realiseren jullie wel, dat we, als deel 10 vol is, (duurt nog wel ff) we gewoon 10.000 berichten hebben gepost???
Is wel een feestje waard. Misschien kunnen we als prijs voor de verkiezing van het beste Forum wel een w**eekje AD winnen voor ons allemaal!!
Ja is wel heel veel he Miere,ik denk dat we hier wel het meeste posten.
Het is niet voor niets dat ik kramp in mijn tong krijg hahaha
@Miere die 100 maken we sowieso vol he,eerder kunnen we hier niet afsluiten.
*Ja hoor, meis, is goed, maar hoe krijg je kramp in je tong??? bij mij zit het in m’n vingertjes(auw):lol: *
Het was maar als grap bedoeld hoor!!! hahahaha:biggrin:
Ok, sorry, beetje laat al, had de grap niet herkend!
Maakt niet uit meid was ook wel erg flauw,jeetje mijn tandpijn is aan het doorzetten ik krijg er zelfs oorpijn van.
Hè, wat naar, je moest toch nog naar de smoelensmid om te happen? Vraag dan iets ervoor, je moet wel zonder (nog meer) pijn op vakantie kunnen!
Haha jullie hebben van die leuke woorden smoelensmid hoe kom je er op?
Komt geloof ik bij mijn moeder vandaan, heb het hier in NL ook nog niet zo vaak gehoord, maar mijn moeder had niet zo’n goeie band met haar tandarts, vandaar.
Jajajajajaja…daar is nummertje 100!!!