Slaap Lekker Roanna,sweet dreams en morgen gezond weer op!!!
Lieve meiden heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes! Echt super! Jullie zijn stuk voor stuk schatten!!
Nou begin wel een beetje de kriebels te krijgen nu. Pff als we maar eenmaal in het vliegtuig zitten dan is het ok, maar tot die tijd ben ik erg goed in stressen. Nou spreek jullie misschien morgen nog even en anders tot over een week (misschien lukt het vanuit AD nog ff te posten).
Dikke kus allemaal!!
Ben ook altijd blij al ik in het vliegtuig zit en vooral als we weer geland zijn en de warmtevan turkije voel etc.
Trusteeeeeeeeeeeeeee.
By the way. Ik heb 2 kids. Dochter van 39 (gescheiden van haar man) en een zoon van 30. Pas getrouwd.
Ennnnnnnnnn 2 kleinzoons van dochter dus. 10 en 8 jaar.
Truste allemaal. :slywink:
@roanna
Welterusten!
@dia
Als ik je niet meer spreek, wens ik je bij deze alvast een goede nacht en dag morgen, niet teveel stressen hoor! Hoop voor jullie dat de vlucht goed gaat en zonder vertraging natuurlijk. Heel veel plezier alvast en tot zondag???
DIA NOGMAALS EEN HELE FIJNE VAKANTIE EN HEEL VEEL ZON!!!
@jill
en wat doet je man nu?
@MK heb je al iets afgesproken met Dia en Linda?
MK,hij werkt in de onroerend goed sector.
Van linda heb ik een foto gekregen en zij die van mij. Verder niet echt iets afgesproken, maar grote kans dat ze mij bij het kinderbad vinden. ![]()
@jill
dat is iets anders, maakt hij nu niet meer van die lange dagen?
Bij het kinderbad???Wel leuk dat jullie foto´s hebben uitgewisseld.
dat is toch leuk als je elkaar tegenkomt in Turkije. Dat heb ik afgelopen april in Istanbul ook gehad. Misschine kom ik tootje ook wel tegen in Ad, ik zit er namelijk 3 dagen eerder.
Hij werkt veel van thuis uit.
@jill
we gaan met 4 kleintjes, dus waarschijnlijk zullen we wel vaak daar zitten.
Hij kan zijn tijd zelf indelen dus dat is wel gemakkelijk,vandaar dat we ook een keer of 5/6 per jaar naar Turkije gaan.
@jill
dat is voor jou wel gezellig als hij thuis werkt
HAHA ooo ik dacht al dat jij in het kinderbadje zat.:tssk:
mmmmm lekker zo vaak naar Turkije, voel je je ook beter als je daar in de warmte zit
ik heb mijn zwemdiploma’s, dus ik mag wel in het ‘grote’ bad haha