@marion: hebben je vriendin en jij een goed gesprek gehad?
In january kom er weer een buurjongentje/ meisje erbij. Leuk, leuk.
@ tootje hoop voor je dat de mensen nu echt het huis gaan kopen, 2 jaar lang een huis te koop staan, lijk me ook niet niks/ leuk meer.
Mk geen probleem hoor,ooo dat is lang geleden.
Klinkt raar he ik heb een paar jaar geleden nog heel sterk dat gevoel gehad nog een kleintje te willen.
Ik dacht er constant aan maar ik was nuchter genoeg om te beseffen dat het in mijn situatie niet verstandig zou zijn.
@jill
Oh wat grappig, had ze zomaar ineens weer dat gevoel of had je eerder ook wel nog een 3e willen hebben?
Vroeger toen ik een jaar of 14 was, wou ik ook altijd nog een broertje. Ben ene kant blij dat het gebleven is, bij 2 zussen. 2 zussen boven mij te hebben, vind ik nu genoeg.
net ook maar ff de test gemaakt, mijn echte leeftijd is 25…naja het zal allemaal wel;)
ga nu echt slapen…tot morgen…!!
kuszz
mochen linda en dia deel 8 niet lezen dan ook nog ff in deel 9…
dia en linda…heel veel plezier in turkije!!
Toen ik de twee jongens had ,had ik ook het gevoel dat ons gezinnetje kompleet was.
Maar ik heb altijd een druk leven geahd als zelfstandige,ik moest zelf mijn zwangerschappen plannen.
Bij de oudste had ik een keizersnede en na 11 dagen was ik weer aan het werk.
Ik heb altijd weinig tijd gehad voor mijn kids en heb ook altijd het gevoel gehad niet echt van ze te hebben kunnen genieten.
Dus toe ik ziek werd kwam dat gevoel terug;
Eigenlijk was het dus een heel egoistische wens die ik ook maar heel diep heb weggestopt.
Slaap Lekker Filiz.
Is het niet zo dat het bijna bekend word gemaakt, welke forum nu gewonnen heeft??? Ik dacht dat ergens zien te staan.
@filiz
Slaap lekker
@jill
Maar geen spijt van gehad dat je die stille wens diep weg hebt gestopt?
Wat voor bedrijf hadden jullie?
@besmile
Ik heb er helemaal niets meer over gehoord.
Spijt is misschien niet het woord maar een derde was meer dan welkom geweest.
Wij hebben een vakantiepark gehad.
@jill
oh wat leuk, maar wel heel druk volgens mij.
Toen je ziek werd hebben jullie de boel verkocht?
@mk116 ik dacht het te zien hebben bij reiscafe en dan onder stem forum.
Ja heel leuk maar wel zwaar 16 tot 17 uur per dag en dan je gezin daar nog bij pffffffff heel zwaar maar ik zou het direct weer doen.
We hadden geen keuze toen ik ziek werd …helaas.:crybaby:
@jill, wat leuk dat jullie een vakatiepark hebben gehad. Lijk me moelijk om in keer zomaar te moeten stoppen.
Dames, praten jullie nog even gezellig verder over het krijgen van of niet krijgen van kindjes. Ik ga er maar eens een beetje op tijd in vanavond.
Spreek je vast morgen wel weer. Weltusten allen en nog maar een keer:
Linda en Dia, een geweldige mooie vakantie gewenst in AD. Goeie reis morgen! ![]()
Weltrusten roannnnnnnnnnnnnnnna.
Nogmaals voor Diamond en Linda heel veel plezier in Ad/ turgutreis en geniet er lekker van.
Ja klopt maar ik was op korte termijn 2 keer door het oog van de naald gekropen,en de dokter vertelden dat mijn gezondheid er niet beter op zou worden.
Tjaaaaa danheb je niet veel keus he.