En alweer deel negen⦠Gefeliciteerd, gaat snel hoor
Waar kan ik die leeftijdtest doen?
Jeetjeā¦deel 9 alweer, doen jullie weleens wat anders dan de hele dag kwebbelen?
O jawel Xander,op vakantie gaan naar Turkije!!!
By the way ik vertrek volgende week!!!
@Besmile,sorry he maar ik ben blond ikvind het echt niet.
Juppie Toch nog deel 9 vandaag gefeliciteerd allemaal
VERDORIE HEB IK HET WEER GEMIST!!!
En ik wilde zooooooooooooooooooooooo graag helpen met het volmaken van deel 9 :tear: ! Maar kreeg telefoon van mijn vriendin⦠:paranoid: .
Moet nog ff naar de kleine maar kom straks nog terug!!!
Ik heb die test gedaan⦠ik ben 23,3 in plaats van 18. Het ging heel goed, tot de laatste pagina⦠Ik was 17 jaar, maar omdat ik niet sport werd ik opeens 23.
@Christina dus weet je wat je te doen staat heā¦:rolleyes:
@Marion ikdacht al waar zit Marion nou,nu gaat ze ook nog de bevalling van deel 9 missen.![]()
@marion als je wilt helpen deel 9 vol te maken dan hebben we nog effe, we zijn net begonnen hoor met deel (!! Hihi Heeft je vriendin al wat meer gehoord inzake haar vakantiedagen?
MMMMMMMM ik heb zo zin in een frietje met mayonaise.
Ja Xander. Dit houd ons van de straat. Wat een leuke foto van je kleine zeg. Heel lief! ![]()
Jullie zijn erg !!! Ben ik gewoon ff gaan eten, daarna naar mn oma en kom ik terug: hebben jullie deel 8 volgekletst en al 3 pgās deel 9 !!!
@Marion: join the club, had ook graag meegedaan aan het laatste bericht en het eerste, sta ik meteen al in deel 9 !
Volgens mij heb ik die test niet volledig gemaakt, doe ik morgen maar eens opnieuw en laat ik jullie dan wel weer wetenā¦
Ik ga slapen nu, klets er maar lekker op los dat Beps en co die nu in Turkije zitten en de rest die nog moeten gaan, eens goed bij te lezen hebben ! Kunnen we mss al aan deel 10 zitten dan !
En o ja, ik doe ook mee om naar AD te gaan, op kosten van onze Hans ? Hij is toch diegene die het mogelijk maakt oa dat wij hier kunnen en mogen kletsen ?
Als Xander wil, mag hij ook in de kosten delen hoor, ik wil niemand uitsluiten :unibrow:
Slaapzacht allemaal !
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@Jill
Nou heb een zware bevalling achter de rugā¦en nog wel per telefoon :rolleyes: !
ik doe ook wel mee met Ad.;d. Heb me buurjongentje weer gezien.hij is zo lief en best wel al sterk.Hij moet steeds huilen als die zijn duim niet kan vinden.jaja hij duimt al.
Meiden nog een fijne avond verder.
@Marion heeft ze weer moeilijk gedaan?
@Besmile lief he zo kleintje,jammer in mijn omgeving geen kleine babytjes meer tenzij een van mijn kids er erg vroeg mee zijn.
Maar eerlijk gezegd liever niet ik moet er niet aan denken dat ze ineens bij me komen ā¦Mama ik wordt papa,nee hoor dat ze maar een paar jaar wachten.
Ben ik ff aan het strijken, kom ik terug en deel 9 alweer. Gaat echt supersnel.
@dettje
De reis gaat naar Aegean Dream, net als linda, diamond, toos, jac, besmile en vast nog wel iemand die ik even vergeten ben.
@toos
Veel kijkers de laatste tijd! Er moet er toch wel ƩƩntje kopenā¦
@marion
Hoe bedoel je zware bevalling, geen goed bericht van je vriendin?
@jill
Die van mij wil misschien wel logeren in belgiƫ ![]()