Turkish TeaTime deel 9 Hoera

@ MK116: Bofkont!:wink:

@ Miere011: Sloof voor gehad, maar wat warm zeg! Pffffffffff :tssk:

Het heb het de hele dag al zooo vreselijk heet!!!

x

@Cyn: hoelang is de tijd tussen je vakanties dat je naar je askim gaat ? Legerdienst even niet inbegrepen…

Oja goedenmiddag dames.

Veel succes met het lijnen hoor! Ik ga nu ff eten.
Gebakken schijfjes
Gemengde sla
Kipfiletje
Bakje vanillvla.

Past het een beetje in het SB dieeet? :stuck_out_tongue: Wel he?

Nu 8 maanden… :crybaby: Echt te lang!!! Maar goed… als ik dat volhoudt lukt dat leger me ook wel!!

x

@Cyn: en buiten dat leger, toen je gewoon naar school moest of zo, hoe veel tijd was er toen tussen ?

@Cyn: ah oei, had verkeerd gelezen, hij zit nog niet in het leger nu of zo ? Aiiii lieverd, 8 maanden ! hoe komt het ?

@MK116
En nu ben jij aan de beurt!!! Jammer dat je niet langer kunt genieten van de 1e plaats. Maar het belangrijkste is toch dat je naar Turkije kan. Lekker meeten met Linda en Dia in AD. Voor morgen een goede reis en de rest van de vakantie…

:turkey: HEEL VEEL PLEZIER :turkey:
EN
:king: GENIET ER VAN :king:

En natuurlijk de groeten voor Linda en Dia!!

@MK: GOEIE REIS !!!

Nee!!! Was het maar waar dat hij het leger al had gehad!!! Nee hij is 18, dus hij moet over 2 jaar :crybaby:

Ik kan de komende 8 maanden niet, omdat ik geen vrije dagen heb, school gewoon niet kan missen, en van mijn ouders gewoon pas in april/mei weer mag!!!

x

@Cyn: owwwww meid ! Wou dat ik je kon helpen ! en zeggen dat ik me al schuldig voelde tegenover mn vriend als ik na 3 maanden niet kon gaan !

Haha lieverd, snap je nu dat ik me klote voel!!! Maar 3 maanden is ook klote!! Want we willen gewoon altijd bij ze zijn!!! Dus elk moment dat we niet bij ze zijn, is gewoon niet goed!!! Haal die turken hierheen!!!

Ik keek net even op het Tunesie forum(nee ik ga niet vreemd) en daar hebben ze het ook over hun Tunesische vriendjes haha!!

x

Oh wat een problemen hier en daar kom ik zomaar ff tussen vallen, excu moi! :wub:

MK116: Ook namens mij natuurlijk ook een hele goede reis en een te gekke vakantie gewenst met je man en kleine meid. Geniet ervan.

Ik zou ook heel graag na terugkomst jou verhalen willen horen over AD. Zoals je misschien wel weet, wil ik er ook zo graag volgend voorjaar naar toe.

@MK: Let the Aegean Dream Begin!!! Lekker hoor!! Heeeeeel veeeeeel plezier!!

x

@Cyn: haha zo meteen eens gaan kijken ! Nou ja, over de turken naar hier te laten komen. Mn vriend en ik hadden het erover toen hij zei dat hij mss binnen een tweetal jaar zou naar belgië kunnen komen. Toen ik zei dat dit mss wel wat handiger zou zijn, want dat het een stuk lichter voor mij zou maken mocht hij eens naar hier zou kunnen komen. Hij verstaat me volkomen en zou niets liever willen dan zelf eens naar hier te komen. Maar zolang hij geen eigen bedrijfje heeft wil en kan hij niet komen. Hij wil niet aan vrienden van hem vragen om garant voor hem te staan of hun bedrijf ahw op zijn naam te zetten of zo…

ow jéééééééj ! hihi, ik wist niet dat ze in Tunesie ook met hetzelfde probleem zaten en toch heb ik er niet hetzelfde gevoel bij ! mss ook wel omdat ik er nog nooit ben geweest, maar geef mij toch maar ons turken !

jak :smoke: lees ik net op de krant online dat er een botsing is geweest met 2 treinen. Vorige week zat ik op DIE trein die gebotst is en vervolgens ontspoort. er zijn 4 gewonden … Om eventjes stil van te worden hoor !
En dat terwijl ik altijd eraan denk voor ik in een trein stap, dat ze wel eens kunnen botsen of zo…

Jill waar ben je?
Heb je gemist vandaag :frown: !!!

hoi meiden, hier ff een berichtje van mijn kant…

er is zoveel gekletst vandaag.
sorry ik lees niet bij, maar ik heb zo mijn redenen.

het was zo een kut dag vandaag…waar zal ik eens beginnen.

ik werd wakker en toen ik op de badkamer was kwam mn oma naar me toe.
de arme schat zag er helemaal niet goed uit. ze klaagt nooit, en heeft nooit iets. en nu vroeg ze me of ik met haar naar de dokter wou.
ze zwete helemaal, en had het gevoel dat ze ging flauwvallen.
ik snel met haar naar de dokter.
we hebben daar 15 min moeten w88…wat duurt dat dan lang!!
eenmaal aan de beurt onderzoekt de dokter haar, hij dacht dat ze een hartinfarc had gehad…en belde de ambulance.
wij naar het ziekenhuis…heeft ze daar 3 uur gelegen. bleek dat ze hart ritme stoornissen had.
deze zijn gelukkig wel weer vanzelf over gegaan…
ik was zo geschrokken. gelukkig mocht oma wel weer gewoon mee naar huis. ze hoeft nu maar iedere dag een pilletje te nemen.
ben zo blij dat het weer wat beter gaat en dat ze mee naar huis mocht.

denk je dat je alles gehad hebt voor vandaag…helaas!!

mn vriend belde ook nog. hij was gister avond de bergen in geweest om ‘de terrorist’ te pakken.
nou dat was dus een aardig bloedbad geworden. ook hij was in het ziekenhuis, en heeft een kogel in zn buik.
die hadden ze er in de tussentijd wel weer uitgehaald, en waarschijnlijk mag hij vanavond ook weer terug naar de basis.
een vriend van hem was er slechter aan toe, en het is nog afwachten of die het overleeft.

zou zo graag naar mn vriend toe willen nu!! maar het gaat gewoon niet, en dat werkt zo frustrerend.

ben blij als deze dag afgelopen is…bah!!

sorry dat ik zo een ego bericht plaats, morgen lees ik jullie verhalen bij…beloofd!! na het werk dan.

kus kus

Goedeavond Dames!!!

MK HET IS BIJNA ZO VER!!!

GENIET ER VAN EEN HELE FIJNE VAKANTIE EN HEEL GOED WEER!!!