Turkish TeaTime deel 9 Hoera

@Filiz,jeetje meid je hebt het te verduren gehad vandaag,wat erg van je oma maar wat goed dat ze het zelf door had dat het echt niet goed was.
Goed dat je gelijkmet haar naar de dokter bent gegaan,je mag er niet aan denken wat had kunnen gebeuren.
Ik wens je oma veel beterschap meid en ik hoop echt dat het met depilletjes nu beter gaat.

Dat wat met je Askim is gebeurd kob ik niet zo goed volgen,waren ze op oefening in bergen??
Hij heeft dan wel een beschermengel gehad dat hij er gelukkig nog redelijk goed is uitgekomen.
Hopelijk knapt zijn vriend snel op.
Jij moet je doodellendig voelen na zo`n dag ,ik wou dat ik je een beetje kon trossten maar ik ben helaas geen goede schrijver.
Lieve meid sterkte he,en je weet het we zijn er voor je!!!

Dikke knuffel!!!xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

@filiz
Wat een K dag, kan me goed voorstellen dat jij je ellendig voelt.
Eerst oma en dan askim ook nog, wat een geluk trouwens dat hij er nog zo goed vanaf is gekomen.
Ik hoop dat oma met de pilletjes weer snel opknapt en hoop ook dat je snel goede berichten van je askim ontvangt.

@cyn
We vliegen om 18.15 en om 14.45 gaan we richting schiphol.

Ben druk bezig alle spulletjes bij elkaar te zoeken.
Nu even een pauze met een schaaltje yoghurt, maar nu ga ik weer verder.

@Filiz: ik wil je héél véél sterkte wensen met je oma en je askim ! Wat een dag zeg ! Nog een geluk dat je oma bij je was zodat je er snel bij was ! En moet echt ellendig voelen als je niet nu bij je askim kan zijn ! Sterkte !

@MK: goeie reis, geniet ervan en doe je de groetjes aan dia en linda van ons ?

X

bedankt voor jullie lieve woorden meiden…(K)jullie zijn schatten!

mk…jij een hele fijne vakantie…geniet ervan.

xx

@Filiz
Je bent echt geen ego hoor meissie!!! Kan me voorstellen dat je na zo’n rotdag geen behoefte hebt aan vrolijke verhalen. Gelukkig is het met je oma en je vriend nog redelijk goed afgelopen. Het had zo anders kunnen zijn. Hopelijk werken de pilletjes goed bij je oma en knapt je vriend ook snel op. Wat moet jij je kl**e voelen, zou in jou plaats ook het liefste het eerste vliegtuig richting Turkije nemen. Wens je veel sterkte!!!

@Jill
He meid, hoe was het bij de tandarts? Je moest toch happen vandaag? Kon hij ook nog iets aan je tandpijn doen?

Nou, duik lekker het bed in. Morgenvroeg moeten we al om 8.15 uur verzamelen om te gaan voetballen met de kids. Heb vannacht slecht geslapen dus maar hopen dat het nu wat beter gaat lukken.

@Filiz: Jeetje, dat is me nog al niet wat zeg! Wat hebben jullie goed gehandeld dan Filiz. Mij is ooit hetzelfde overkomen, met alle gevolgen van dien, maar dat is ook goed gekomen. Wel aan de medicijnen, maar daar is mee te leven.

En dan later nog dat bericht van je vriend! Gelukkig is het dan allemaal een goed afgelopen, maar dit ff allemaal op een dag. Verschrikkelijk!

Nou meid, sterkte ermee hoor! :wink:

@Marion,nee ik moet morgen(vandaag)naar de tandarts ik heb nog steeds die tandpijn pfff.
Ik ben vandaag naar de winkel geweest om boodschappen te doen voor de kids die thuis blijven.
Een fijne dag met de kids bij de voetbal,hopelijk hebben jullie goed weer.

@Filiz,gaat het weer een beetje?
En hoe is het met je oma?
Ik hoop dat je een beetje kan slapen en dat je je morgen wat beter voelt al is het heel normaal dat jij je machteloos voelt omdat je nu niets voor je Askim kan doen.
Nogmaals sterkte meid!!!

Goeiemorgen allemaal !

Vandaag mn laatste dag van de vakantie werken ! yes ! Dan enkel nog op zaterdag. Ik voel het behoorlijk en heb echt geen energie meer over nu, vooral als je weet dat het de laatste dag is en maandag aan school begin !

@Marion: succes in de voetbal, op de overwinning ! :biggrin:

@Jill: succes bij de tandarts !

@Filiz: is alles verder goed met je oma ? Heb je je askim nog gehoord ?

Goede morgen allemaal!!!

@Sev
Een overwinning zal er niet komen vandaag vermoed ik. Ze spelen nu in de E-klasse en zijn te hoog ingedeeld. Verliezen dik telkens. De 1e keer met 11-0, en de 2e keer met 13-0. Al maken ze maar 1 goal dan ben ik al dik tevreden.

@Jill
Succes bij de tandarts!!! Kan hij de kies die je aan het vervelen is er nu niet meteen uit halen dan? Weet je zeker dat je daar in je vakantie geen last van hebt.

@ Filiz: helemaal geen egoberichtje hoor, kan me voorstellen dat het een k** was.
Hopelijk gaat het met je oma beter en heb je nog gehoord van askim??

@ Jill: succes bij de tandarts.

Ik ga zo naarde kapper eventjes een mieuwe look aanmeten.
Daar heb ik zo zin in.
Weet nog niet wat het wordt.
Net een monchoutaart gemaakt voor papa en mama die vannacht uit turkije komen.
Kan ze helaas niet ophalen vanwege die voet kan tijdelijk niet auto rijden.
Dus gauw eventjes mijn oom geregeld.
Mijn broer zit er ook en die heeft algehoord dat hij 2 uur vertraging heeft vertrekt nu om 1:30. Dus die zie ik pas 's middags.
Mijn ouders vliegen wel gewoon om 23:30.

Nou misschien tot vanmiddag, moet nog veel doen bloemtjes kopen, opruimen, de laatste was weg draaien.
Nou de groetjes en iedereen een fijne dag toegewenst!!!

Goeimorgen allemaallllllll

Amaai zeg jullie hebben wat afgeklets de afgelopen uren. Nou, ik kon er gisteren echt niet bij zijn. was weer 1 van die dagen, ging ik na het werk gewoon 1tje drinken met een collega en toen we in het cafétje kwamen, zaten er daar wel nog zeker. regelrechte ramp want k ben weer blijven hangen en toen ik thuis kwam kon ik geen paf meer zeggen. één voordeel heb heel goed geslapen.

@Filiz, jeetje dat is schrikken… zowel bij Oma als bij je Askim slecht nieuws… Ben blij dat alletwee er weer bovenop zullen komen!!!

@MK HELE FIJNE REIS!! Gun het je van harte, maar wat zou ik graag meegaan!!!

Heb net een email van Askim gelezen… Hij kon vannacht niet slapen, en toen is hij naar een internetcafé gegaan, om mij een email te sturen!! Echt zoo lief!!! Maar ja nu ga ik hem nog meer missen!!!

Ga zo maar lekker shoppen denk ik!!! Geld uitgeven!!!

x

Goedemorgen iedereen!!!

Alweer weekend,iedereen geniet nog van misschien wel de laatste zon.

@Marion,ik heb een voorschrift voor antibiotica gekregen.Die kies kan er niet uit omdat ik onder narcose moet om tenden te trekken.

Heb ik dat weer,ik had gehapt en na 10 min kon het er uit…mooi niet dus ik dacht dadelijk trekt hij mijn tanden mee en een pijn dat wil je niet weten.
Uiteindelijk is het dan toch gelukt,het zweet stond ons beiden op het hoofd.
De tandarts was duidelijk opgelucht,natuurlijk heeft het mijn tandpijn nog verergerd.

@Detje,als het maar geellig was daar gaat het toch om.

@Sev,lekker he je laatste dag maar ja dan weer naar school.
Spannend zeker nu je aan een andere opleiding begint!!!

:turkey:** MK…16 september…Turgutreis :turkey:

**Marjogege…19 september…Marmaris
Miere 011…19 September…Marmaris

Jill…19 september…Alanya

Bloem29…20 september…NL
Bloem29…23 september…Venetie
Bloem29…26 september…Rome
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Bloem29…3 oktober…naar huis
Besmile…6 oktober…Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis

Filiz…11 oktober…Side
Diamond…18 oktober…Alanya

Fransijn…21 oktober…Side
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980…30 oktober…Center Parcs

Turkije-fan… eind november bij vriends familie thuis

Dit wordt mijn laatste post voorlopig, ik ben nog ontzettend druk met de koffers en handbagage. Die extra ruimte in de koffer voor jou cynthia wordt toch wel erg lastig hoor.

Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes.
Verder wil ik @marjogege, @miere, @jill en @bloem alvast een hele prettige vakantie toewensen.

Ik spreek jullie weer!!!

@Cyn die Askim van jou is wel super romantisch he,volgens mij zit de liefde echt heeeel diep.
Meid verwen jezelf eens lekker en ga maar lekker shoppen!!!:smile:

@Cyn die Askim van jou is wel super romantisch he,volgens mij zit de liefde echt heeeel diep.
Meid verwen jezelf eens lekker en ga maar lekker shoppen!!!:smile:

Sorry voor het dubbele bericht maar dan weet je dat ik het zeker meen!!!

HEYYYYYYYYY MK je bent er nog!!!

Nogmaals EEN SUPERFIJNE VAKANTIE!!!
Ben je er helemaal klaar voor?:question: :question:

Ja hoor, het was echt wel gezellig en een keer op een weg kan geen kwaad. Integendeel het contact verbetert erop. en het is ook 1 van de laatste keren dat we dit waarschijnlijk nog kunnen doen, want na de verkiezingen beginnen we met geo2, dan worden de rondes nog zwaarder en zullen we nog later gedaan hebben met werken.