@Detje ,sorry het is me misschien ontgaan maar wat voor werk doe je?
Goeiemiddag !
Mijn weekend is begonnen !!!
@Dettje: jij was postbode zeker ?
@Jill: al terug van bij de tandarts ? Hoe was het ?
Ikke snel douchen en andere kleren aan om mn weekend te beginnen ! woehoeuw !
Enneuh, paps is bijna jarig (20ste) en we hadden nog geen cadeau, en toen lazen we in de krant dat je de dvd-reeks kon gaan halen vanaf vandaag van Lost ! En hij is ook megafan ervan, neemt alle afleveringen op video op maar is totààl niet mee door zijn mannelijk zapgedrag voor tv. Vonden we dit cadeau ideaal, kan hij alle afleveringen op zijn gemak bekijken ![]()
Nou, dat idee kwam wel van mams. De eerlijkheid gebied mij dit erbij te zeggen ![]()
@Sev,wat ben jij lekker vroeg klaar zo heb je toch wat van je weekend.
Yep ik ben al terug ik moest er ook al om half negen zijn dus.
Het happen geen probleem maar hij kreeg het er bijna niet meer uit.
Deed erg pijn het zweet brak ons beide uit,ik had een beetje schrik dat mijn tanden zouden meekomen pfffffffff had ik mijn vakantie kunnen anuleren.
Goed idee die serie van Lost,ik heb enkele afleveringen gezien maar kon al niet meer volgen omdat ik de eerst paar had gemist.
@Jac
Ben benieuwd wat voor kapsel het gaat worden. Wel leuk een ‘metamorfose’ maar ook een beetje spannend hoe het zal staan.
Lief van je zo’n warm welkom voor je ouders, een opgeruimd huis, lekkere monchoutaart en bloemen. En dat allemaal met je pijne voeten.
@Dettje
Leuk toch een avondje uit, hoort er ook bij!!
@Jill
Zit je ook echt niet mee!! Is waar ook, nu je het zegt weet ik ook weer dat je onder narcose de tanden moest trekken. Blijft ook niet allemaal meer hangen in die grijze massa van mij. Hoop zo voor je dat de pijn heel vlug minder wordt zodat je in ieder geval geen tandpijn meer hebt in Alanya.
@MK116
Nogmaals een goede reis en heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier in Turgutreis!
Inderdaad Sev nu herinner ik het meweer dat Detje postbode is die georoute kwam me al zo bekend voor.
yep, k ben idd postbode en zo’n middagje onder collega’s moet zeker kunnen. Nog een geluk dat we maar starten met geo2 na de verkiezingen, want de weken ervoor zijn al druk, met al die ficfac die erbij komt. Nog een geluk ga er niet veel van meemaken, nog 4 daagjes werken en dan VAKANTIE. en moet pas 9 oktober terug beginnen. Dus ja, laat ze maar zwoegen en zweten:teeth:, ze hebben er zo’n deugd van:biggrin:.
@Jill: ja ik ben vroeg klaar maar ik begin dan ook al te werken vanaf 7.00 en mn moeder vanaf 6.00 ! Jaja, er zijn idd mensen die zo vroeg willen komen voor hun haar !
Van die Lostserie, het is ook juist omdat mn pa altijd aan mij moet vragen wat er in het begin is gebeurd om verder nog mee te zijn… Alleen ik kijk al van het begin hier in ons gezin:D
Nog goed dat je tanden niet allemaal zijn meegekomen
Laat de vakantie nu maar beginnen !
Ik ben gisteren te weten gekomen dat de periode dat ik vakantie heb en ev naar mn askim zou gaan, juist het einde van de ramadan is. Vorig jaar ging ik net weg op het feest maar nu valt het juist in die week, nu eventjes zien of het mn vriend wel past want ik wil niet dat hij zn familie op zo een moment achterlaat voor ik…
@Marion: hebben ze dan een goal kunnen maken ? Je bent toch al terug hé ?
Allemaal Smakelijk, kom nog eventjes terug vooraleer ik ga shoppen tot strakskes doei
@Dettje: véééél shopplezier ! Ga je naar Roeselare shoppen ?
@Sev het gaar goed he met de stemming op lieve hond.:lol:
liep me gisteren toch heel de dag af te vragen…wat is er toch op de 15e, wat is er toch??
en ineens had ik het!!
15 september was vorig jaar de datum waarop ik weer naar turkije ging, hahaahahaa
blijkbaar zo naartoe geleefd en in mijn koppie gegrift, dat ik er een jaar later nog steeds aan denk!! hahahahaha
@Jill: jaja, een vriend van mn zus heeft gisteravond 50 keer op 3 sterren geklikt !!! :king: Maar ja, zal wel niet allemaal meetellen hoor, stond er ook duidelijk op… Majah, voelt goed al die stemmen
Iedereen is verkocht bij het zien van de foto :redface:
Hihi Heb Ik Ook Gedaan!
Het is ook een schatje he!
@Sev
Nee ze hadden geen goal gemaakt in de wedstrijd, hadden met 4-0 verloren. Viel ons allemaal ontzettend mee omdat dit team allemaal al 2e jaars E-tjes waren. Het verschil in leeftijd zie je dan direct. Na de wedstrijd moeten alle spelers penalty schieten en daar hadden ze wel de meeste goals mee, dit telt wel niet mee voor de competitie maar dan hebben ze in ieder geval nog het gevoel iets gewonnen te hebben.
@Bloem
Had dat ook met de vakantie van vorig jaar, had daar ook zo naar toe geleefd. Als het goed is vertrekken we nu op precies dezelde dag…11 oktober! Nu maar hopen dat het ook zo’n topvakantie gaat worden.
@sev ja gewoon stad in om de laatste inkopen te doen vooraleer ik vertrek, ben echt niet zo’n shoffanaat zal blij zijn als ik terug ben. Tot vanavond mss
@Marion: ahhh, je kleine zien wpelen is vast het mooiste wat er is, winnen of niet !
@Dettje: ben nog nooit gaan shoppen in roeselare, zou het graag eens doen. Er zaten enkele mensen in mn klas die van roeselare zijn…
@Marionwat jammer dat ze niet gewonnen hebben maar inderdaad goed gespeeld zeker als er eeb jaar verschil is dat merk je inderdaad gelijk.
@Dettje,en iets gevonden?
hey meiden…nogmaals, jullie zijn allemaal schatten!!
@jill…oej de tandarts…echt niet mijn vriend! hoe was het?
@cyn…was het shoppen leuk? veel gekocht…?
@sev…idd het ideale daceau, als je vader er zo fan van is!!
@detje…ook namens mnij veel shop plezier…
@marion…wat grappig dat je precies op de zelfde dag vertrekt als vorig jaar:D en tja, weer naar turkije, dus moet wel een top vakantie worden.
vandaag gewoon gewerkt, en daarna lkkr gaan uiteten met oma mamz broer en zn vriendin. was gezellig, askim smsde ook dat het alweer een stuk beter ging:D…gaatgelukkig dus weer allemaal goed;)
nu nog ff naar een vriendin…en dan lkkr vroeg naar bed…ben zo moe!!
maar, kom straks ook nog ff hier kijken hoor…
tot straks…xx