even een ego bericht van mij:
slecht nieuws, nou ja, slecht, eigenlijk ook wel goed hoor !
Bodrum eind oktober met mn askim gaat niet door, na de bayram kan hij beginnen in een market maar dan zou ik juist gaan en omdat de bayram juist in het begin van mn week vakantie valt… Maar dan is de kans groot als hij zijn eerste week op het werk al vrij vraagt, dat hij eruit geschopt word en wéér geen werk heeft. Ik heb hem gezegd dat hij die job moest aannemen en er voor moest gaan, dat dit nu even belangrijker was. Nou, ik gun het hem van harte en vind het super leuk voor hem, alleen moeten we dan tot april wachten tot ik weer kan gaan en hij vrij kan vragen op het werk maar geld verdienen is nu even belangrijker voor hem om de winter ook te kunnen overleven. Ah ja, kan ik ondertussen wat sparen en kan hij mss ook eens een deeltje van zijn verblijf betalen. We zien wel…
Deze namiddag gaan kijken voor een jas voor mn zus, heb me er ook eentje meegebracht van H&* voor 30€ spotgoedkoop en heb er ook een leuke winterpet bijgekocht van L&* voor 10€ ! Laat die winter maar beginnen, maar wel nà morgen want morgen ga ik naar zee met mn hond en mosselen gaan eten ! ![]()
@Dettje: heb je iets gevonden ?