Turkish TeaTime deel 9 Hoera

even een ego bericht van mij:

slecht nieuws, nou ja, slecht, eigenlijk ook wel goed hoor !

Bodrum eind oktober met mn askim gaat niet door, na de bayram kan hij beginnen in een market maar dan zou ik juist gaan en omdat de bayram juist in het begin van mn week vakantie valt… Maar dan is de kans groot als hij zijn eerste week op het werk al vrij vraagt, dat hij eruit geschopt word en wéér geen werk heeft. Ik heb hem gezegd dat hij die job moest aannemen en er voor moest gaan, dat dit nu even belangrijker was. Nou, ik gun het hem van harte en vind het super leuk voor hem, alleen moeten we dan tot april wachten tot ik weer kan gaan en hij vrij kan vragen op het werk maar geld verdienen is nu even belangrijker voor hem om de winter ook te kunnen overleven. Ah ja, kan ik ondertussen wat sparen en kan hij mss ook eens een deeltje van zijn verblijf betalen. We zien wel…

Deze namiddag gaan kijken voor een jas voor mn zus, heb me er ook eentje meegebracht van H&* voor 30€ spotgoedkoop en heb er ook een leuke winterpet bijgekocht van L&* voor 10€ ! Laat die winter maar beginnen, maar wel nà morgen want morgen ga ik naar zee met mn hond en mosselen gaan eten ! :smiley:

@Dettje: heb je iets gevonden ?

@Filiz,gelukkig dat het weer wat beter gaat met je Askim,wat zul jij opgelucht zijn.
Het gaat dus ook beter met je oma,is ze al mee gaan uiteten? toppie!!!

@Sev wat jammer dat oktober nu niet door gaat maar wat een goed nieuws dat je Askim werk heeft gevonden.
Dit is heel belangrijk voor jullie toekomst en dat geeft jullie wat financiele ademruimte.
Zo je hebt duslekker geshopt en ook nog een goede deal gedaan met die jas,dat is echt niet veel.
Geniet jij morgen maar van je dag aan zee en laat de mosselen smaken!!!

@Jill: bedankt, zal zeker smaken ! De hond gaat voor de eerste keer mee naar zee, ben benieuwd wat het zal worden !
En ja, Askim… Ben zo blij voor hem, en ook al is het wat langer wachten, zal wss beter zijn, hij staat er financieel beter voor, ik kan ook wat meer gaan sparen want zou uiteindelijk ook graag mn eigen zaak beginnen als ik mn diploma heb, en als we dit doorstaan, dan kunnen we alles aan lijkt me ! En het feit dat hij zich ook eindelijk weer wat meer ‘man’ zal voelen omdat hij geld verdiend, ik ben zo blij voor hem, en ah ja, wat zijn die paar maandjes als ik hem weer gelukkiger zie worden dat hij eindelijk ook weer iets om handen zal hebben !

wat rot dat je zo lang moet w88 nu met hem te zien sev…!!
maar idd, soms gaat werk voor. we slepen je die maanden van w88 wel door…:wink:

cool dat je zo goed bent geslaads met shoppen, en veel plezier morgen, laat de mosselen smaken.

@jill…ja:)ik ben zeker opgelucht…!!

nou meiden, ik ga slapen…tot morgen…

xx

Slaapzacht Filiz en iedereen die gaat slapen, ikzelf ga er ook in !

Tot morgen

X

@Filiz
Wat fijn dat het al beter gaat met je vriend. Zal een hele geruststelling voor je zijn!!!

@Sev
Wat jammer voor je dat de vakantie in oktober niet door gaat! Maar de baan is natuurlijk ook belangrijk want er moet tenslotte ook geld in het laatje komen. Ook fijner voor je Askim als hij in april ook zijn steentje kan bijdragen aan jullie vakantie.

Vanavond nog even met J. naar de kermis geweest in mijn geboortedorp. ls altijd leuk omdat je dan een heleboel bekenden tegen komt die je niet zo vaak meer ziet.

Hoi Allemaal, hier ben ik ook weer ff, na een drukke dag. Heb gewerkt in m’n bijbaan voor wat extra zakgeld! Is gelukt, kreeg ook nog 50 euries extra voor de vakantie! Toch lief, als je bedenkt dat ik daar maar 1 x een zaterdagmiddag per 2 weken werk!

Maarre… Hier istie weer:

Marjogege…19 september…Marmaris
Miere 011…19 September…Marmaris
Jill…19 september…Alanya

Bloem29…20 september…NL
Bloem29…23 september…Venetie
Bloem29…26 september…Rome
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)**
Bloem29…3 oktober…naar huis
Besmile…6 oktober…Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis**
Filiz…11 oktober…Side**
Diamond…18 oktober…Alanya**
Fransijn…21 oktober…Side
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side**
Linda 1980…30 oktober…Center Parcs**
**Turkije-fan… eind november bij vriends familie thuis, **

toch weer leuk, bovenaan staan!!
**
@ Sev, jammer joh, dat je reisje in oktober niet door gaat, maar soms zijn andere dungen belangrijker, helaas. Maar wel een goed vooruitzicht, nu.
Ik ben van de week met die honden ook naar het strand geweest, voor die kleine ook de eerste keer, was wel leuk. Hij blijft braaf bij die grotr, of als die te ver weg gaat, bij mij.

@ Filiz, beetje laat, maar gelukkig gaat het al weer beter met Oma en Askim.
**
@ Marion, 4-0 valt toch best mee???
Wij zijn gisteravond even naar de kermis geweest in een buurdorp, een vriend van ons trad daar op met z’n karaokeshow, was errug leuk!
**
@ Jill, Grrrr, tandartsen, ik hoop dat die kuur aanslaat, rot dat je zo weg gaat
**
*@ Roanna, collega, meid, het went wel, hoor, dat ding!:biggrin: *
**
@ Alle shoppers, leuk dat jullie geslaagd, zijn, maar die winter komt nog lang niet, hoor!!!
Nou, m’n berichtje is al lang genoeg, ik ga ff genieten van het bovenaan staan!!

Goedenacht voor wie er nog op zijn.

Ik kom net thuis van een avondje familiebezoek in Arnhem en moest toch nog ff bijlezen hier!:lol:

Volgens mij is zo te zien hier op de site, Marjogege jarig.

@Marjogege: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele gezonde en zonnige jaren gewenst. :slywink:

@ Miere011: Jij ook gefeliciteerd met je vakantievriendin. En ach ja, natuurlijk zal het wel wennen, dat rotding.:lol: Ik dacht, ik zit bijna alleen maar achter de kassa, dus hoef dat niet, maar we hebben nieuwe leiding en nu moet het wel. Maargoed, er zijn ergere dingen.

Lekker hoor, nu staan jullie bovenaan! :wink:

Weltrusten en tot morgen maar weer. Morgen? Het is al vandaag!

Oeps…Was jarig. Is al veranderd zag ik net! Nu, alsnog gefeliciteerd dan.

Marjogge GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!

sorry wist het niet.

@Marjogege
Een beetje laat maar…

** :king: NOG GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG :king: !**

Heb je een leuke dag gehad?

GEFELICITEERD Marjogege !!! Alsnog een fijne dag !

Straks naar zee, hopen dat het niet zal regenen, is erg mistig hier maar ze zeggen dat het nog zal opklaren. Ben benieuwd wat hondlief zal gaan doen in het zand en het water !

@Sev
Veel plezier aan de zee! En mosselen vandaag…eet smakelijk!

Het werk zit erop voor vandaag. Vanmiddag naar mijn ouders want er is kermis bij hen in het dorp. Hopelijk is nu heel de familie aanwezig.
Volgende week komt de hele bubs naar ons toe, hebben wij kermis.

Goedemiddag Iedereen!!!

Een fijne zondag!!!

hey meiden,

hier ben ik nog eens. Ik heb gisteren alles gevonden wat ik nodig had, alles moest vlug gaan, want ik had niet veel tijd. Was pas om 17.50 thuis, moest ik nog eten, vlug douchen, nog een cadeautje inpakken en om 1845-19.00 moest ik een vriendin gaan oppikken. We hadden om 19.15 afgesproken voor The Night of the PUnch. Was echt wel nodig dat we vroeg waren, om een goed plaatsje te hebben. En jaja dat is ons ook gelukt. We zaten helemaal vooraan, aan het podium. We hebben gewoon alles beleefd van op de eerste rij. Het was gewoon prachtig. Maar het feest brak pas los na het optreden. K heb echt de benen van mijn lijf gedanst. Met alle gevolgen vandien. Vol met blauwe plekken en veel spierpijn om dan maar van de voeten te zwijgen. Maar we hebben ons geamuseerd, t was een geslaagde avond, ééntje voor herhaling vatbaar.

@sev spring gewoon die trein eens op, en kom eens shoppen in Roeselare, die heeft echt wel super winkels, maar wij zijn die zo gewoon, dat wij gewoon elders gaan. Meestal als ik ga shoppen, maak ik een daguitstapje naar de noorderburen. Laatst was ik in s Hertogenbosh, daarvoor eindhoven, maastricht, en nu zijn we aan het kijken waar we dit jaar nog eens kunnen gaan. Suggesties zijn meer dan welkom.
Veel plezier aan het zeeke, laat die mosselen maar smaken. Waar ga je dan?

@marjogege Gelukkigee verjaardag

Ook goedemorgen allen.

En Jill, heb je de koffers al gepakt? Leuk he? Het schiet nu echt op voor jullie!

Jullie ook allemaal weer een fijne en zonnige dag toegewenst. :wink:

Ik zal het lijstje er maar weer even tussendoor gooien anders moeten we straks weer zo ver terug om te zoeken!! De lijst is de laatste week een heel stuk gekrompen :smile: !

:turkey: Marjogege…19 september…Marmaris :turkey:
:turkey: Miere 011…19 September…Marmaris :turkey:

:turkey: Jill…19 september…Alanya :turkey:

Bloem29…20 september…NL
Bloem29…23 september…Venetie
Bloem29…26 september…Rome
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)**
Bloem29…3 oktober…naar huis
Besmile…6 oktober…Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis**
Filiz…11 oktober…Side**
Diamond…18 oktober…Alanya**
Fransijn…21 oktober…Side
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side**
Linda 1980…30 oktober…Center Parcs**
**Turkije-fan… eind november bij vriends familie thuis, **

@Dettje Hasselt is misschien ook eens een idee?

@Roanna,nee ik heb nog niks ingepakt,ik moet er eigenlijk eens aan beginnen maar ik heb er niet veel puf voor.
Eigenlijk moet ik morgenavond nog weg met de damesclub van de vliegclub van mijn man maar ja we vertrekken dinsdag al vroeg.
We moeten tegen half negen op Eindhoven airport zijn dus dat betekend tegen 7 uur hier de deur uit dus veel tijd voor smorgens nog iets te doen is er niet.
Ik zie wel wat ik doe.

We moeten dadelijk ook nog even weg tot straks!!!

Is er iemand van jullie die weet hoe druk het s´morgens is op de weg naar Eindhoven airport?
Wij zijn er tegen half 9 ,ik heb geen idee wat we daar aan verkeer kunnen verwachten.