Turkish TeaTime deel 9 Hoera

marjogge…van harte gefeliciteerd!!! :D:D

iedereen een fijne zondag…!! heb net gevoetbald, en moet nu snel gaan werken…

dikke kus

@Filiz veel werkplezier

Is net in het spitsuur en het kan er dan behoorlijk druk zijn rond die tijd. Staan ook regelmatig files.

neen meid kan je echt niet helpen, heb nog nooit via eindhoven gevlogen, voor hoelang ga je naar Alanya

Hier ben ik weer, prachtig weer gehad, de hond was super aan zee en de mosselen hebben enorm gesmaakt !
Ben nu wel zenuwachtig aan het komen voor mn eerste schooldag morgen !

@Dettje: we zijn naar Oostende geweest, goed om te gaan wandelen op de dijk.

@sev Wel meestal ga ik naar Koksijde (meme woont daar), maar ik vermijd wel de drukkere badsteden. In de winter ga ik meestal gaan wandelen in De Haan, Middelkerk met de hond.

@sev, waren het de Belgische mosselen, naar het schijnt zijn die overheerlijk

@Dettje: de Haan is ook wel leuk, zéér gezellig daar, gingen we vroeger altijd heen omdat het minder druk was daar toen we kleiner waren. Nu meestal Oostende want dan brengen we meestal verse garnalen mee voor s’avonds :wink:
Of het Belgische Mosselen waren, i don’t know, heb er echt geen verstand van, maar ze waren superheerlijk en beter van smaak dan de mosselen die ik hier in de stad heb gegeten. Je smaakte echt dat ze vers waren, ze waren wel wat aan de kleine kant met hier en daar wat grotere :smiley:

@sev…een gezellige dag gehad dus:Dsuper!!
oostende ben ik ook laatst geweest, had meer het gevoel dat ik in spanje liep, echt precies het zelfde!!
de haan zijn we vroeger ook vaker geweest, vind ik het ook erg gezellig…

al terug van het werk. ga nu een uurtje in bad denk ik.

liefs

@Filiz: o ja ! Heb juist de hond gewassen, hij was werkelijk zwart ! allemaal zandkorrels, stof, bah ! Het water was echt zwart :smiley: altijd leuk, hoe zwarter hoe liever :smiley:

ik ben ervandoor, morgen terug vroeg op en heb deze nacht maar een aantal uurtjes geslapen, k zal het echt wel nodig hebben. Allemaal ene goeieavond en voor straks slaapwel

slaap lkkr dettjje…

xx

*Jeetje wat is het stil hier! Lijkt wel vakantietijd! :biggrin: En het wordt van de week nog stiller. Bijna iedereen weg! :wink: *

Maar Cyn en ik zijn er nog ! Dus zullen we met zn drieen hier wel volkletsen !

haha ja, ik ben er ook zeker van dat deel 9 wel vol komt!!

ik help vandaag niet meer, ik ga lkkr slapen…

goedenacht…xx

Slaap lekker Filiz.

Ja, tuurlijk komt deel 9 wel vol. Duurt alleen een beetje langer! :slywink:

:turkey:Marjogege…19 september…Marmaris :turkey:
:turkey: Miere 011…19 September…Marmaris :turkey:
:turkey: Jill…19 september…Alanya :turkey:

Bloem29…20 september…NL
Bloem29…23 september…Venetie
Bloem29…26 september…Rome
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)**
Bloem29…3 oktober…naar huis
Besmile…6 oktober…Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis**
Filiz…11 oktober…Side**
Diamond…18 oktober…Alanya**
Fransijn…21 oktober…Side
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side**
Linda 1980…30 oktober…Center Parcs**
**Turkije-fan… eind november bij vriends familie thuis, **

Ja, ja daar istie nog een keer!
**
Allemaal gezellige zondag gehad??
Ikke wel hoor, eerst vanmorgen met een georganiseerde hondenwandeling meegeweest in de duinen van Duinrell, die kleine boef ook mee. Leuk hoor, zo parmantig met z’n 5 maanden met al die grote honden meelopen. En luisteren!! En die grote vindt het helemaal geweldig. En het was heerlijk wandelweer.
Daarna nog even in Duinrell gebleven, ik had m’n neefje van 15 meegenomen, die is nog in een paar attracties geweest, had het ook helemaal naar z’n zin.
En vanmiddag bij Marjan op verjaardagsvisite geweest, en nu ga ik nog even de laatste was opvouwen en strijk wegwerken, dan morgen koffer pakken en nog wat klusjes doen, en dan morgennacht om 2 uur richting schiphol, lekker vooruitzicht, hoor!
*Heb wel alles gelezen maar ga nu ff niet reageren, aso, hè? Haha:evil: *

Pfffffffffff,ik wilde al gaan inpakken en is ook al voor een stuk gebeurd.
Maar nu komt het mijn witte rokken en echt hoogzomer kleren had ik natuurlijk niet meer aan gehad van eind july,ja je voelt al wat gaat komen zeker:NIETS PAST MEER!!!
Ik wist natuurlijk wel dat alweer was bijgekomen maar dit is echt erg geen enkele rok en of jurk die nog past.
Ik heb gehuild,ik heb geen zin meer om nog op vakantie te gaan.
D e pest is dat je nu ook nergens geen zomerkleren meer vindt en in Turkije tja alleen maar kleine maatjes.

BALEN!!!

meiden die overmorgen richting turkije vertrekken, een hele fijne vakantie en geniet er lekker van.

@Sev,fijn dat je zo een fijne dag aan zee hebt gehad,leuk dat die lieve schat van een hond zo lekker heeft kunnen ravotten.

@Roanna,hebben jullie een tijdje rust als wij allemaal weg zijn volgende week!