Turkish TeaTime deel 9 Hoera

Goedenavond lieve mensen van dit forum,
Allereerst hartelijk bedankt voor alle lieve verjaardagswensen. Wat zijn jullie toch een stel lieverds. En excuses dat ik zo lang ff niks heb laten horen. Gewoonweg geen tijd gehad!
En JILL: hele goeie en fijne reis wens ik je toe. Ga er voluit van genieten meid. Dat gaan wij ook doen.

@Sev
Gelukkig hebben de mosselen gesmaakt. Krijg altijd een bepaald beeld voor ogen als ik het woord ‘mosselen’ hoor :puke:. Waren jaren geleden een keer een weekend in Blankenberge. Gingen daar ook uit eten en een paar tafels verderop zat ook een gezin aan tafel. Vader, moeder en 4 zonen. Een hele serie pannen op tafel met daarin…jawel mosselen. Heb nog nooit mensen zo verschrikkelijk horen smakken en slurpen. Stoor me niet snel aan mensen maar dit was zooooooo onsmakelijk. Leken net een stel varkens aan de trog. Krijg nu nog steeds dat beeld voor ogen als ik hoor dat iemand mosselen heeft gegeten :teeth: .
Veel succes morgen op je 1e schooldag!!!

@Mar
Helemaal niet aso. Is gewoon druk als je alles aan de kant wil hebben voordat je op vakantie gaat! Succes met de voorbereidingen.

@Filiz&Dettje
slaap lekker meiden!!!

Vandaag naar de kermis geweest met de hele familie. En gelukkig was nu iedereen van de partij. Weer heerlijk met mijn kleine neefje kunnen knuffelen, moest de schade van een week of 7 inhalen. Hij loopt sinds kort alleen. Is zo grappig om te zien, net als een gans een beetje waggelend. Een stralend gezichtje als je hem complimenten maakt.

Ga nu ook snel mijn bed op zoeken want moet er morgen vroeg uit, er was een spoedklus en moet dus naar kantoor.

@Marion,jullie lijken me echt nog zo een heel gezellige familie te zijn,als ik jou hoor praten over met z`n allen naar de kermis gaan .
Jij bentgeloof ik echt een familiedier,gezellig!!!

@Jill
Wat vreselijk dat niets je meer past!! Het zit je ook echt allemaal tegen de laatste tijd! Is er tussen de nieuwe najaarscollectie niet iets luchtigs te vinden wat je ook in Turkije zou kunnen dragen?

@ Jill: Ja, ik denk tè rustig. Ha, ha, ha.

Inderdaad wel balen dan, dat jou bijna niets meer past. Neem gewoon mee wat je nog wel past en laat je stemming hierdoor niet bederven. Je gaat lekker op vakantie, dan maar met wat minder kleding mee. Is je koffer ook niet te zwaar. :wink: Je hebt vast nog wel iets, wat je nu nog past.

@ Marion2: Mosselen zijn aan mij ook niet besteedt. Weltrusten alvast en werkse morgen weer.

@ Marjogege: En heb je nog leuke kado’s gehad vandaag?

Alle anderen, ook alvast weltrusten en werkse morgen of als je weer naar school moet, succes met leren en de anderen die thuis blijven, een fijne dag. :wink: :wink:

Dat is allemaal al zo warm Marion en ik zweet me nu al te pletter,ikbenop de weegschaal gaan staan en dit is echt niet normaal.
Ik had half augustus in de solden een witte rok gekocht die perfect zat,ik kreeg hem nu niet eens meer dicht.
:crybaby: :crybaby:

Nog 715 te gaan.

Ja is gek he in het begin ging het zo hard maar de laatste 2 dagen hoef je niet meer veel bij te lezen.
Ik denk wel dat deel 10 een feit is als ik terug ben.

Iedereen die gaat slapen,SLAAP LEKKER !!!
en een mega dikke knuffel!!!

Ohhhhhhhhh, niet zo huilen dan Jill.:crybaby: Ik vind het zo sneu voor je.

Misschien toch maar even in Alanya kijken voor een leuke rok. Ze hebben daar zoveel winkels en bazars. Mijn schoonzus is ook niet een van de slankste, maar heeft best leuke kleding in Alanya kunnen kopen.

De laatste keer in juni ook al eens gezien maar met maat 46 is dat niet gemakkelijk als je bedenkt dat ik vorig jaar nog 38/40 had pffffffffff

Sorry voor mijn gezeur.

Jill: Je zeurt helemaal niet. Ik zou net als jou zo balen. Maar het is nu even niet anders, dus laat je vakantie hierdoor nu niet bederven. Je hebt het zo verdiend. :wink: Kop op! Na de vakantie kun je gaan je lijnen of SB-en.

@Jill
Klopt, ben een echt familiedier. Gebeurt niet heel vaak dat we met zijn allen bij elkaar zijn omdat mijn broer internationaal chauffeur is. Wonen een 45 minuten van ons vandaan dus dan ga je niet zo snel voor een bakkie op en neer omdat het hier ook meestal erg druk is. Kijk dan ook echt uit naar de dagen waarop we samen zijn en kan hier zo van genieten, hebben ook meestal ontzettend veel plezier met elkaar. Mijn broer is net zo’n type als Beppie, heeft ook zo’n soort van humor en om zijn opmerkingen lig ik constant in een deuk van het lachen. Mijn zus is ook zo gek als een deur, op een leuke manier dan. Ben eigenlijk de rustigste van ons drietjes. Moet toch iemand zijn niet?

Zo’n familie heb ik van mijn mans kant ook. De een is nog gekker dan de ander en hebben ook altijd als we bij elkaar zijn, heel veel lol. Wonen ook niet allemaal bij elkaar in de buurt. We gaan ook nu met z’n zessen op vakantie, dus dat wordt dolle pret. Dat begint in de trein naar Schiphol al. :stuck_out_tongue:

Oke dames, praat nog even lekker door met elkaar, ik ga er vast in. Weltrusten allemaal!
:wink: :slight_smile: :slight_smile:

GOEIEMORGEN !!! Ik ben nerveussss !!! Weet niet wat aangedaan !!! Kan niet eten !!! en straks vertrek ik !

Nou, jullie horen het wel vanavond !

x

Kreeg ineens vrijdag nieuwe computers in mijn klas. Hup oude weggehaald. Wat een gedoe, want ik moest me aanmelden op deze computer voor Wereldwijzer, was ik m’n wachtwoord even kwijt. Na veel gedoe een nieuwe code gekregen, zodat ik weer normaal op de site kan.

Geen tijd gehad om bij te lezen. Het gaat ook zo snel.
Hoop dat iedereen een lekker weekend heeft gehad.

Nu alweer op naar de volgende werkweek.
Iedereen een goede week gewenst.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Nog 33 dagen.

Goeiemorgen!!

Ben er ook weer!!

Nou zaterdag lekker geshopt!! 2 Spijkerbroeken, en 2 shirts!! Krijg er steeds meer lol in… Oh ja en ook nog schoenen!!! Dus was weer een duur weekendje voor mama haha…

@Marja: Nog gefeliciteerd!!! Sorry beetje laat :frowning:

@Sev, wij krijgen deel 10 makkelijk vol!!! En super voor Askim dat hij nu zijn baan heeft!!! Dus jij gaat hem voorlopig niet meer zien???

@derest, Sorry meiden, ik heb niet alles nagelezen!!!

Heb vanmorgen weer een super lief smsje gehad van Askim… Hij stuurde dit, If you see a fire, when the sun is frozen, know that my heart is burning for you. You are the princess of my heart. Love you forever…
**
Ik voelde me zoooo speciaal toen ik dat las… Gisteren belde hij me, of ik naar hem toe kon komen, en dan gingen we naar zijn huis, en zouden we daar gaan leven… Poeh wat zou ik dat graag willen, maar ik doe het niet!!!

Nou ik ga even douchen!!

x

goede morgen meiden…!!

ben net terug van school…zonde van mn tijd eigelijk. 2 uurtjes daar geweest!!

@jill…wat ontzettend vervelend, dat niks meer past!! maar meid, laat je vakantie er nou niet door verpesten! toen ik afgelopen week hier op de markt was, waren er nog best veel zomer kleren…hoop dat je nog wat kan vinden, en anders idd in alanya zoeken!!

@marion…wat leuk dat je zo een goede band hebt met de familie…wij zijn maar met zn 10e en ik zie mn familie miss 6x in het jaar. jmmr.
klinkt iig als een gezellige dag wat jullie gehad hebben!!

@cyn…goed geslaagd dus! super:D
ook weer een super lief smsje van je vriend…jij hebt vast een goede dag vandaag;)

dikke kusz…

heb mn vluchttijden voor mijn reis naar ons geliefde lansje!!
vertrek om 15.15 heen (aankomst 21.15)
en terug om 11.40 (aankomst 14.25)

zit ook een tussenlanding bij, enigste voordeeltje is dat ik thuis al kan inchecken…ff een mooi plekje reserveren.
nog 1 hele dag werken en morgen administratie, en dan…hoppa…naar NL!!