Turkish TeaTime deel 9 Hoera

*Nog 40 te gaan! Oeiiiiii!!! :arrow: :arrow: :thumbsup: *

ik heb mijn vraag ff in een nieuw topic gezet bij: vakantieliefdes
is wat overzichtelijker voor mij :smile:

@MK116: Bedankt voor je leuke reisverslag van AD. Zo te lezen was/is het dus de moeite waard!

Nog 37 te gaan. :slywink:

Jaja, gaan we het halen vandaag??

**:unibrow: Geboren deel 10 gezond en wel, **
trotse ouders leden van turkisch teatime
Alles erop en eraan, :unibrow:

Nou meiden ik ga af en toe kijken hoever we zijn
tot straks

Hier ben ik ook ff

Straks naar mn oma, mn oudste tante is gekomen vandaag en moeien zich meest met de verhuis, en mn oma zit nu te huilen en zich op te jagen… Ze voelt zich al enkele dagen niet goed (hartkloppingen) wil niet naar het ziekenhuis omdat ze er zou moeten blijven als het na 2 dagen nog steeds aan de gang is… En mams en ik gaan straks eens gaan om haar wat te kalmeren. Binnen een goeie week gaat ze naar Turkije voor 2 weken en ben bang dat ze zich zo zal opjagen, dat ze er wat van gaat krijgen en niet meer zal moeten vertrekken.

Tot straks dan allemaal xxx

Deel 10 gaat er niet komen hoor, er is helemaal niemand :frowning: :frowning:

Ik ben er nog ff, maar ben jij er nog ? :wink:

Ja ik ben er nog even, maar niet lang meer. Mijn ogen vallen bijna dicht.

He sev er staan nog geen foto’s in je fotoboek.

Mijne vallen bijna ook dicht, zit met laptop in de zetel…

Ja, zal dan eens werk maken van mn fotoboek, maar niet meer vandaag helaas …

Dan komt deel 9 gewoon niet vol vandaag, bewaren we dat voor morgen.
Slaap lekker!

Ja sorry hoor ! Ga nu echt gaan slapen, mss saai van me op een zaterdagavond maar ik ben al op van 5u40 om te werken en na mn werk de hele tijd rondgereden voor boodschappen, ons huis was maar in 1 richting bereikbaar door het wielrennen hier enz…

Nu ja, slaapwel allemaal !

x

@Dettje
Welkom thuis!!!

@MK116
Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. Wel jammer dat het weer soms tegen viel.

@Roanna
Stond straks bij de pinautomaat, duurde me na het intypen van mijn pin toch een eeuwigheid voordat het volgende scherm kwam, moest meteen aan je verhaal denken, dacht daar gaat mijn pasje :confused: . Was al naar het servicenummer aan het zoeken toen ik eindelijk verderkon .

Even het lijstje opgehaald. Moest geloof ik zo’n 20 pagina’s terug.

:turkey: Hugo…30 september…Kiris/Kemer :turkey:

Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Bloem29…3 oktober…naar huis
Besmile…7 oktober…Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis
**Marion…10 oktober…Camyuva/Kemer **
Filiz…11 oktober…Side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Fransijn…21 oktober…Side
Linda 1980…30 oktober…Center Parcs
Turkije-fan… eind november bij vriends familie thuis

@Hugo
Je bent gisteren vertrokken naar Kemer dus je zal dit niet meer lezen. Hoop dat je een hele fijne tijd hebt…geniet ervan!!!
Bereid ze maar vast voor op mijn komst daar in Kemer want ik kom er bijna aan :smiley: .

Roanna je staat op nummer 1

**:portugal: Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal) :portugal:
**
**Bloem29…3 oktober…naar huis
Besmile…7 oktober…Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis
Marion…10 oktober…Camyuva/Kemer **
Filiz…11 oktober…Side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Fransijn…21 oktober…Side
Linda 1980…30 oktober…Center Parcs
Turkije-fan… eind november bij vriends familie thuis

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, sta al op de gedeelde 4e plaats, begint al echt te kriebelen :drugged:

NOG 25 POSTS!!!

Heyyyyyyyy Meiden!!!

Zo we zijn weer thuis!!
Ik mis Turkije nu al,we hebben een heerlijke vakantie gehad,onze vrienden weer gezien en alleen maar genoten.
Maar natuurlijk heb ik jullie ook allemaal gemist en zal morgen wel lekker bijkletsen.
Ik ga zo een beetje slapen want vannacht ook mijn bed niet gezien,we werden om 01.30 opgehaald en hebben nog lekker tot 24.00uur aan de haven gezeten.
Ik zie jullie morgen,dikke knuffel!!!

Hey Jill, laat ik dan de eerste wezen die je welkom thuis heet!! Ik ben alweer vanaf dinsdag in dit land, EN WIL MAAR EEN DING: NAAR HUIS!!!
Ik heb een heimwee, dat wil je niet weten!!
Dat mijn vriendinnen er nog zijn maakt het extra moeilijk, we missen elkaar vreselijk, hun mij net zo goed als ik hun! Maar ja, werk, hè!
Ik heb wat fotootjes in m’n album gezet, kan je zien dat we alleen maar lachen! Zo fijn was het.
*Maar, goed het zal wel weer slijten, gauw weer plannen maken voor volgend jaar, weer een nieuw lijstje bouwen:crybaby: :crybaby: :crybaby: *

WELKOM THUIS JILL!!!
Goed te horen dat jullie alleen maar genoten hebben. Ben benieuwd naar je verhalen.

Nu snel aan het werk want het kan maar gedaan zijn! En dan … lekker de bank op met een boek.

Goedenmorgen allemaal!!!

@JILLIE!!! Voor ons fijn dat je weer hier bent!!! Gezelli!!! Maar idd, wat Mierre al zegt, ik geloof vast dat iedereen weer naar HUIS wil(en dat is voor ons allemaal niet hier hihi!)

Ik dacht, deel 10. Wilden jullie al bereiken voor ik uit Kusa terug zou zijn, nou we zijn 1 week verder enneeh…
Suc6 vandaag dan maar. Ik ga zo naar de kerk, dan ff snel een bakkie, naar mn vriendin. Haar helpen met het ‘nieuwe’ huis op te knappen zodat ze er lekker snel in kan en haar eigen leventje mag gaan opbouwen met de kinderen!!!

Tot vanaaf of morgen