Turkish TeaTime deel 9 Hoera

@Jill: welkom thuis !

@jill
Welkom thuis, is alles daar goed gegaan met je en hebben jullie genoten???

@miere
Kan met voorstellen dat het voor jou extra moeilijk is dat je weer thuis bent en de rest is nog daar :frowning: :frowning: Kijk maar veel naar de vakantiefoto’s, dan houd je het gevoel misschien nog een beetje vast.
Leuke foto’s trouwens, heb je dat buikdanssetje gekocht??

@roanna
Voor jou wordt het ook spannend, is het weer nog goed in Portugal? Hoe lang gaan jullie?

@Jill: Welkom thuis
@MK: Goed te horen dat jullie het leuk gehad hebben in AD. jammer van het weer.
@Roanna: Met stip gestegen naar de eerste plaats:) . Heb je je koffers al gepakt?

@Dettje: Ook welkom thuis

Goedemorgen allen.
**
Allereerst JILL, welkom thuis en ook ik ben benieuwd naar je verhalen, maar zo te lezen in je eerste reactie, hebben jullie het fijn gehad. Ben ook blij voor je, dat alles goed is gegaan met je.
**
@ Marion2: je hebt er weer werk van gemaakt, om even te laten zien, dat IK nu op de eerste plaats sta.:dope: Bedankt!
**
@ MK116: Wij gaan voor 8 dagen weg. Zo te zien op MSNweer, is het niet zo denderend weer. Nu nog wel, maar voor dinsdag zo’n 23 graden en een buitje hier en daar. Nouja, we zien het wel! Het complex heeft ook een binnenbad, sauna, jacuzzi en dergelijke, dus we vermaken ons wel. Her zal toch wel een keer droog zijn. :o (Hopenlijk)
**
@Toos: jazeker staat de koffer al gereed, maar je weet hoe dat gaat, nog ff dit en nog ff dat erin. Maar voor de rest, we zijn er helemaal klaar voor. Ik ben ook heel beniewd, hoe het ons daar zal bevallen. Het is voor ons allen ( 6 pers) de eerste keer die kant op.
**
Ik heb trouwens van mijn schoondochter gehoord ( werkt bij O*), dat als ik volgend jaar via haar AD wil boeken, ik dat met familiekorting kan doen. Dus joepie toch? :thumbsup: Maargoed, ik moet eerst dit jaar nog even 2 keer weg en ben al weer bezig met volgend jaar. ( Hoezo luxe probleem?) :stuck_out_tongue: *
**
*Lieve meisjes, ik ga vanmiddag nog even de laatste inkopen doen, wachten op de familie die de koffers alvast komen brengen, dus ik wens jullie allen ook een hele fijne zondag. Wat jullie ook gaan doen, maak er weer iets leuks van. *

@Roanna: Heb ik goed begrepen dat jullie pas morgen in de middag gaan?? Kan ik je nl morgen goede vakantie wensen hihi! Koop ze vanmiddag

@Dettje: Had je niet gezien, Welkom thuis!!! Goed te horen dat jij het ook toppie gehad hebt in ons Kusa!! We waren er nog een stukje samen, maar ik heb je niet gezien(haha)

Nou zo naar mn vriendin, ze moet om 3 uur al weer weg, dus dan nokken we af. Tot straks dan, niet vast deel 10 openen hoor!!!

@roanna
Voor het geval ik je hier niet meer tref, wil ik je alvast heel veel plezier wensen!!! Het weer zal vast wel weer wat opknappen toch??? Ik hoop het!!! Met korting naar AD, dat zou mooi zijn.
Grappig toch dat je alweer bezig bent met de volgende vakanties, ik was ook al een beetje aan het surfen wat het volgende hotel zou kunnen worden.

@dettje
Welkom thuis… valt niet mee hè!!

@bep
Veel plezier bij je vriendin.

@Dettje: ook jij welkom thuis !!! Hoe was ons Kusadasi ?

@marion
Ik was jou nog helemaal vergeten :redface:
Het is dus toch nog goed gekomen met je vakantie, heerlijk hoor!!!
Je vriendin had uiteindelijk toch vrij gekregen voor 1½ week en heb je nog een mooi hotel kunnen vinden?
Ik zit voor een volgende keer ook aan Kemer te denken.

Nog 9 dames!!!

Bedankt voor de wensen, maar ik zal inderdaad vanavond nog wel even hier in deel 10 komen, denk ik. :nod: Deel 10 alweer! :nod:

We gaan morgenochtend met de rechtstreekse trein van 11.30 uur naar Schiphol met de hele meute. Hebben we nog lekker ff de tijd om op Schiphol rond te neuzen.

@ Bep: jij ook een goed moment in de kerk gewenst ( ik bid ook) en verder nog een fijne dag bij je vriendin, die wel weer blij zal zijn met je hulp.

@Roanna: Was al in de kerk ga nu naar mn vriendin!!

Veel suc6 met de geboorte zo meteen, en allemaal tot vanavond!

nog ff gauw een keertje in dit deel.
ben nog in rome en kan opgelucht zeggen!! ik ga morgen naar huis!!! niet dat ik zo graag naar huis wil, maar daarna mag ik lekker naar turkije!!! whhhhaaaaaa!! (zin, zin, zin, zin!!) dit is allemaal veels te vermoeiend, dat sightseeing enzo. anyway, hoop maar dat alles goed gaat, want ik heb nog steeds mn tickets niet in huis, en die had ik dus allang moeten hebben…en ik vlieg dinsdag al!! ieks!!!
groetjes en allemaal een dikke zoen!!

@Bloem: Goeie reis naar huis morgen enne we spreken wat af he in turgutreis

@Bloem, die tickets gaan wel goed komen hoor!! Anders gewoon even laten klaar leggen op Schiphol!!!

Gisteren naar Maastricht gegaan, binnen 1 uur al uitgekeken, daarna door naar Den Bosch, en toen zelfs nog naar Utrecht haha… Lachen!!!

Ga zo eten, en dan naar AZ…

x

yep komt goed!!

o wat spannend weer
Nu blijf ik eventjes dit moet ik weer meemaken!!!
Zo leuk altijd zo’n geboorte

Kom op we gaan deel 10 inluiden dt is namelijk 1000!!!1