Turkish TeaTime deel 9 Hoera

Zo, voor wie het interesseert, foto staat erop, en ook 2 hele luie honden!

Goedemorgen allemaal weer op deze zo zonnige dag.

@ Miere: Leuke foto’s heb je er weer op gezet. Schattig zo die hondjes van jullie. En wat een mooie jas. Ook die kleur vind ik prachtig.

En heb je gister weer prettig gewerkt? Ik heb nu 2 weken vakantie. Heerlijkkkkkkkkkk!!

Vandaag ff het huis een beetje soppen en nog ff de laatste inkopen doen, dus dat komt weer goed vandaag. Gelukkig zijn de winkels morgen ook nog open, dus mocht ik nog wat vergeten zijn, kan ik altijd nog even gaan.

Allemaal,… een prettige en zonnige dag vandaag gewenst.

@Mierre: Wie weet kom ik jullie kant wel op, ofhee…mss weer eens een meeting:unibrow: … Mooie jas zeker te weten. En wat die monsters betreft…HEERLIJK!!!

Allemaal een fijn weekend. Wij zijn het laatste schilderwerk buiten aan het doen, en het opruimwerk binnen hihi! Morgen een vriendin gaan helpen die aan het verhuizen/opknappen is. Of ik nog veel langs kom weet ik dus niet. Eerst mijn huis, dan nog ff op de scooter boodschappen(lekker weer he, ga ik niet in de auto als het niet hoeft) en dan zie ik wel weer

ik wil jullie ff wat vragen

eind november wil ik even naar mijn vriend toe voor niet teveel geld.
nu zit ik te twijfelen om alleen een ticket te boeken of een pakkertreis.

ik heb voor pakketreis:
27 november 1 week HP €282,50 das dan dus alleen voor mij. mn vriend moet ik dus nog bij boeken.
voor AI 6dagen in een ander hotel €324,50 ook alleen voor mij.

ik zou ook alleen een ticket kunnen boeken voor 4 dagen €128 en dan ter plaatse hotel regelen voor 2 personen 3 nachten.

wat zouden jullie op dit moment kiezen?

ik vind 4 dagen net genoeg om mijn vriend te zien. ik wil eind december misschien nog een keer gaan om naar zijn familie te gaan.

ik zou enkel de vlucht boeken en daar voor een hotel zoeken

groetjes

filiz

@Mar: wat een schattige honden, echt lief!! Idd erg mooie jas, daar ga je veel plezier aan hebben.

@Beps: goed plan om weer een meeting te plannen. Dit keer ga ik zeker mee!
Succes met schilderen, opruimen, verhuizen enz.

@Roanna: lukt het een beetje met alle voorbereidingen?

@Filiz: succes vandaag met alle drukte! Enne…als je nog vlaai overhebt…:stuck_out_tongue:

Het niet veel teruggelezen maar de rest is ook lief hoor :so:

X

@Beps: :finger:

Is nog steeds bezig, als ik meer weet laat ik het hier wel weten, en als ik win, njah, dan weet iedereen het wel hoor ! hahahaha maar ja, ik hoop er niet op, er hebben er al boen de 1000 stemmen, ik er juist onder maar mss hebben die anderen vals gespeeld :wink:

ok filiz

wat zouden de andere doen?

Gewoon eerst kijken als je soms niet goedkoper bent met een pakketreis. Ik heb nog maar 1 keer enkel vlucht geboekt om samen met mn vriend op hotel te gaan maar toen had ik tickets van 50€/stuk. Is dan gemakkelijk te doen. Momenteel staan de vluchten zeer duur (250€ enkele reis) zonder hotel en ben je beter af met een pakketreis.
Gewoon mailtjes sturen naar hotels om prijs te vragen en het uitprinten zodat je bewijzen hebt.

Succes !

*@ Sev: Mogen wij niet nog een keer stemmen dan op die site? Als dat wel mag/kan, gaan we toch nog een keer op je stemmen! :wink: Want je moet wel winnen hoor! *

@ Dia: Ja hoor. We zijn er bijna klaar voor. Ach ja, zoals je zelf wel weet, komen er altijd nog weer de laatste dingetjes bij. Nog ff dit en nog ff dat! De familie uit Haaksbergen en Vorden komen morgen al hier met hun spullen, om dan maandag met z’n allen met de trein naar Schiphol te vertrekken. Vertrektijd 17.05 uur, dus hebben de tijd. Wel een beetje laat, maar gaan ook vrij laat ( 18.20 uur ) terug.

*Prettige dag verder nog allen. :wink: *

@Roanna: das héél lief van jullie, maar het regelement zegt dat er maar 1 stem per persoon (per computer dus; IP adres) mag gestemd worden…

die ticket van €128 is retour.

is er toevallig iemand die een goedkoop hotel, app of huisje in Antalya weet?
ik bedoel dan niet via internet boeken, maar ter plaatsen

Wij hebben in Belek héél goedkoop hotel Sillyum kunnen boeken. Aan een speciale prijs omdat mn vriendin zei dat ze ieder jaar naar Belek ging, niet naar dat hotel weliswaar. En als ik in de reisboeken kijk, is het idd een superduur hotel. Blij om het eens gezien te hebben dit hotel voor een spotgoedkope prijs !

@Beps: :finger:

@Sev::wub: :wub:

hallo allemaal

Jaja ik ben terug op belgische bodem:crybaby:. Vanacht thuis gekomen. Maar ik kijk en droom met plezier terug op de prachtige machtige voorbije week. Het was echt SUPER the boys waren fantastisch, laatste avond zelf bbq met hen gegeten. t was echt om kippevel van te krijgen. Maar het afscheid viel toch zwaar sé gisteren. De kleine van de boys kreeg de tranen in de ogen. En is me dan later nog komen uitzwaaien aan het hotel. Lief hé

Hier is hij dan eindelijk, mijn verslag:
12 dagen Turgutreis, Hotel Aegean Dream Resort
Om 14.45 van huis vertrokken en om 1.00 uur aangekomen in AD en meteen naar bed gegaan. 's Morgens de koffers uitpakken en op naar het eerste ontbijtbuffet. Daarna een mooi ligbedje uitgezocht en heerlijk relaxen bij het zwembad. Liggen, zwemmen, wat eten, naar de speeltuin, wat drinken en verder lekker bijkomen van ons drukke leventje.
Ik ben met een vriendin naar de hamam geweest en nee ze zijn van mijn oren afgebleven!! We zijn een dagje naar Bodrum geweest en een dagje naar Kos. Op zaterdag naar de markt in Turgutreis. Dat was het wel zo’n beetje, wat we gedaan hebben. Niet zoveel dus, met het kleine meisje erbij ziet je vakantie er toch wat anders uit. Nu geniet je ervan als zij zo blij in haar bootje in het kinderbadje ronddobbert.
Het hotel is heel mooi, het eten is goed, het animatieteam is leuk. Er waren heel veel nederlanders en voor de rest engelsen en een enkele duitser. Gezinnen met kleine kinderen en veel 50+.
Jammergenoeg was het weer niet helemaal top. In het begin ging het nog wel, maar later kwamen er steeds meer dagen met bewolking en af en toe wat regen. En een hele harde wind die af en toe best fris was. We hebben 3 dagen gehad dat het niet zo waaide, maar de andere dagen was het nog erger dan hier in nederland.
Samengevat, we hebben een hele leuke vakantie gehad met z’n allen in een mooi hotel, alleen met het weer hebben we het wel eens beter getroffen.

Sevgilim
ik heb je raad opgevolgd en wat hotels gemaild.
ik heb van 1 hotel een reactie en dat is: DAT ZE GESLOTEN ZIJN IN DE WINTER :angry:

Turkije-fan: Maar goed dat je mailde dan!! Hoop dat het je gaat lukken!!

Huis bijna schoon, verven voor vandaag klaar. Ik ben stuk!! Heb na de vakantie alleen maar lopen rennen!! En dan de emoties die maar door gingen!! Ben blij met 2 weken vrij(of ik nog niet genoeg vrij gehad heb hihi)

Tot vanaaf of môge!

Nou Bep: geniet dan nog maar van je vrije weken,want het is voorbij voordat je er erg in hebt. Maar ach, als het goed is, staat je dan ook weer iets leuks te wachten.

Heb het hier beneden nu ook klaar. Pfffffffff. Boodschappen gedaan daarnet. Wou alvast geld uit de muur gaan halen voor de vakantie en toets alles netjes in en wacht op me geld. Komt er toch nooit geen geld uit die gleuf!! Nog een keer proberen, alleen saldo op vragen en toen las ik, dat helaas die automaten storing hadden. Daar stond ik dan. Normaal staat er vòòr dat je pint al die mededeling van storing of zoiets. Hier niet! Gelukkig had ik me mobiel bij me en heb dat servicenr gebelt. Daar wisten ze nergens niks van.

Ondertussen kwamen er ook al mensen die buiten hadden geprobeert de pinnen ( ik stond in een halletje van Dè bank) en ook daar deed ie niks.

Mevrouw van de servicedesk vroeg of ik mijn saldo kon opvragen via de telefoon en dat heb ik dus niet. Wel internetbankieren, dus ik als de bliksem naar huis, pc aan, website gezocht, maar gelukkig een pak van mijn hart, er was niks af. Anders had ik die Truus weer moeten bellen voor het een en ander.

Manneke is ook nu bezig met het nieuwe hek met deurtje te beitsen en straks nog ff naar de braderie hier in een wijk van Apeldoorn (tot 22.00 uur) en dan is het alweer bijna zondag.

Geniet van de dag.