Turkish TeaTime deel 9 Hoera

JEEEEEEEEEH

laat maar

Sev, lijkt me simpel op te lossen met dat Seni, gewoon niet meer komen, of is dat te simpel bedacht door mij?

yoepie kan nu eindelijk me sms uit Turkije openen :slight_smile:

jaaa…:D:D:D we hebben gewonnen!!

@beps…heerlijk dat je baas mee werkte…!! op naar de 16e…hmzz…dan zit ik in turkije;)

@dia…jaa??? ga je volgens jaar naar turkije? lijkt me nu ook eens leuk om naar toe te gaan ;)…haha, grapje hoor;)
heb je ondertussen al wat leuks gevonden?

@sev…laat die meiden van seni links liggen joh.,.asls je nog niet meer je mining mag geven…pff

@cyn…en heb je al parfenac gesmeerd?

@besmile…en…? wie had je gesmst?

toennet askim maar opgebeld…tot morgen w88 is me toch te lang!!
>>hoi…ben je nog boos???
nee hij is gelukkig niet meer boos…maar ik zou over een uurtje terug bellen, hij stond nu namelijk op wacht;)

had vandaag zelf frieten gemaakt, normaal doet oma dat altijd op vrijdag maar die had vandaag geen tijd…maar die van mij waren bijna even lkkr!!
toen nog met een vriendin een ijsje gaan eten…

xx

@toos
Heerlijk joh dat jullie huis verkocht is. Nu kunnen jullie zonder zorgen naar Turkije!!

@bep
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!
Nog ff een paar weekjes of je voor te bereiden en dan volle bak er tegen aan.

Mijn verslag volgt later…

@filiz, een Turkse jongen had gesmst. Hij maakt zich zorgen om mij.

@beslime…wat lief!! maar, er zijn toch hopelijk geen reden voor zorgen he?

heb trouwens ook maar een n paar foto’s in mn album gezet. nog van afgelopen april :wink:

liefs

Ik weet dus ook niet precies waar hij zich zorgen om maakt. Ik vond het ook lief om te lezen.

Leuke foto’s

wat is het hier rustig vanaaf…!!

zou natuurlijk wel leuk zijn als we dit weekend deel 9 vol kregen!!

Doen we gewoon héél goed ons best !

Jéétje ! Geeft Beps me dan voor de eerste keer in 2 jaar tijd een complimentje… Heb ik er dan nog over gelezen ook !!! Shame on me !
Nou, beps, ik vind je ook lief hoor ! En ik verwacht je morgenochtend vroeg voor ons zaterdagochtend gesprek, remember ? :wink: hihi

en PROFICIAT mijn liefste :wink: op naar de nieuwe job en je nieuw leven MET VééL WW ! :smiley:

gaat vanaaf niet meer lukken denk ik;)
dan ga ik nog ff in bad voordat ik ga slapen…muziekje van rafet erbij>>ultieme ontspanning.

net weer met askim gebeld…probleem is de wereld alweer uit, dus ik slaap ook weer goed.

tot morgen allemaal.,slaap lkkr…xx

Goede avond meiden!!! Ik ben er gelukkig weer en wat was het saai zonder jullie. Mijn bakkie net iets minder lekker 's morgens vroeg. Automatisch liep ik naar de computer om te checken maar die was er niet. Heb wel wat extra klussen in huis gedaan, kan maar gebeurd zijn voor de vakantie. En gisteren maar gaan winkelen. Nieuwe spijkerjas, broek (yes maat 38) en een hemd en shirt. Stond super.
Iedereen heeft leuke foto’s geplaatst dus zal het weekend ook maar een gaan kijken. Is zo leuk om er een gezicht bij te hebben dus zal mijn kop ook maar laten zien.

@Hans en alle meiden
Allemaal gefeliciteerd met de 1e plaats!!!

@Miere
Wel wat laat maar toch nog een welkom thuis. Aan de foto’s te zien hebben jullie het echt gezellig gehad!

@Beps
Proficiat met je nieuwe baan…TOP gedaan!! Ook de puber geslaagd, wat zal hij blij zijn!!!

@MK116
Welkom thuis…ben benieuwd naar de verhalen. Hebben al een stukje van je gezien op de foto van Linda!!

@Franka6
Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!

@Cyn
Helpt de zalf al? Is echt vreselijk jeuk!!

@Filiz: Leuk dat de problemen van de baan zijn ! Bij echte liefde zijn de problemen meestal rap vergeten :wink: en zo moet het ook ! In het begin kon ik moeilijk omgaan als askim boos was savonds, dat hij smorgens weer tevreden was… Maar heb het door hem geleerd en ik vind het ook wel goed zo ! Je mag niet boos blijven om een stom iets !

@Marion: Welkom terug ! Heb je gemist hoor !

P.s.: Goeiemorgen Allemaal !

Goedenmorgen allemaal

@Sev: Ik ben te laat denk ik…heb zoooo heerlijk geslapen! Gaat nog iets worden als ik straks weer te werk ga! En geeft niet hoor dat je het niet gelezen had, ik mag best graag plagen, en als het “lijdend voorwerp” lekker meedoet heb ik plezier, maar…ik heb aan bijna niemand een hekel alleen aan meiden die als bijnaam Sevgilim hebben (HAHAHAHAHAHAHAHAHA)

@Marion: Hebben jou ook gemist!! Welkom terug, en nu wel aldoor blijven hoor!!

Volgens mij komt Jill ook weer thuis dit weekend. Bofbips die in Alanya is/was!!

Nou ik ga ff koffie zetten voor hubbie en mij. Erg he, eerst ff snel bijlezen, goedenmorgen zeggen en dan pas de koffie hihihi

Goeiemorrugge. Zo, lekker bakkie.
@ Marion, welkom terug, je zou bijna aan een reservecomputer gaan, hè?
IK vraag iig een laptopje aan m’n man, die krijgt ze wel eens aangeboden op de kringloop voor weinig, als ik er maar mee kan internetten ben ik zoet, haha

@ Cyn, is de jeuk al weg?

@ Sev, hoe is het afgelopen met de verkiezing van de leukste hond van België?

*@ Bep, ga je nog motorrijden vandaag :question: *
Kan je wel eens een bakkie komen doen, ik moet vanmiddag weer werken in café/rest. en het is mooi weer!! Komen veel tourrijders bij ons voor een koffiestop!
Geld terugverdienen wat ik teveel uitgegeven heb in Marmaris. :thumbsdown: (o.a. leren jas gekocht!!):nod: Zal er een fotootje van maken, makkelijk nou met dat fotoalbum om eens wat te laten zien!

Tot Laterrrrrrr

goede morgen allemaal…

@marion…welkom terug!!! ik heb je ook gemist hoor!!

@beppie…geniet van de bakkie;)

zo ga nu naar oma…helpen alles klaar zetten voor de visite die straks komt.
en ff (echte limburgse) vlaai halen.
dan met de auto naar de garage…ik krijg nog nieuwe pendalen…dan mn schoenen bij de schoenenmaker halen en dan door naar t werk…druk druk druk…spreek jullie vanaaf weer;)

dikke kus

ps @ cyn…veel plezier in maastricht!!