Turkish TeaTime deel 9 Hoera

Vertel het ons maar misschien lucht het op!!!

Wat is er aan het handje Sev?? Niet boos worden, wij zijn er voor je kusje

Zonet Mama gebeld dat ze toch wel Parfenac moet gaan halen… Want ja dokkie zit niet op zaterdag, en wordt echt gek!!! Dus kijken of dat helpt, of dat het nog erger wordt… haha:lol: Ben blij dat ik yasar niet zie nu… ziet er echt niet uit!!!

x

ok, ik probeer het kort te vertellen:

Er is daar een meisje onder een andere naam verschenen omdat ze zwanger is van haar vriend (die relatie was nog maar het begin, had haar vriend juist leren kennen) en ze klinkt in haar verhaal echt niet gelukkig, meer zo van sh*t ik ben zwanger, wat nu gedaan ?
Toen had ik ff gereageerd dat ze wel goed moest beseffen dat een kind levenslang is en je dat van de nodige liefde moet grootbrengen en als je dat niet kan, er mss andere middelen bestaat maar dat ik zeker niet er voor ben (abortus dan, zou ik persoonlijk nooit doen en ik haat het) maar ik ken een koppel die een ongewenst kind hadden en dat kind staat voor alles alleen, moet zichzelf kleden om naar school te gaan, heeft geen sokjes aan in de winter en de leraren nemen het soms mee naar hun huis. En dat vind ik erg jammer, dat kind had beter niet geboren geweest als je ziet hoe zielig het is… Maar ik heb nooit gezegd dat die persoon haar kind MOEST wegdoen, oh neen, waarom zou ik zoiets zeggen ? Ik zei gewoon dat het liefde moest hebben en zoals ze nu praat, dit er niet echt inzit…

Nou ja, maken ze van een mug een olifant en heb ik het weer gedaan ! En dat is al niet de enige keer… Iedere keer als iemand zijn mening zegt, blazen andere meiden het op en ben je ineens de boeman. Komaan zeg !
Gezellig is anders hoor …

@Jac: leuk he om alvast weer een beetje aan het rondsnuffelen te zijn! Ik ga waarschijnlijk weer in het voorjaar met mams (maar nu een dag of 12) en weer in september met m’n vriend (2 weken dit keer). Willen nu wel graag naar iets anders, dus al druk aan het kijken in Kusadasi, Bodrum, Marmaris, Fetiye enz.

XX

Ja Sev je hebt helemaal gelijk!!! Een kind moet op de eerste plek komen bij de ouders, het is tenslotte niet zelf schuld aan de komst op deze wereld!! Dus je hebt helemaal goed gereageerd!!
Laat al die onnozele meiden gaan, dit is verspilde energie, energie die je aan andere leuke dingen(ons bijv hihi) kan besteden!!

Hier zijn we tenminste anders!! GELUKKIG!!! En daarom zijn we ook bijna het populairste forum!!

wel, ja beps, echt hé, ik reageerde gewoon uit redenering. Dat kind kan er niet aan doen dat het ongewenst is maar dan staat het daar maar schoon op de wereld alleen te wezen met zijn verdriet omdat de ouders er niet gelukkig mee zijn ! Mocht ik nu een kind hebben, ik hou het en echt, is het de allerliefste schat op deze wereld en zou ik er mn leven voor geven. DAN PAS kan je toch een kind hebben ?

Nou, ik laat mn allerliefste forum niet in de steek hoor ! Heb niet voor niets meer dan 3000 posts hier hihihihi en dit forum staat echt wel op nr1 en echt hé, nergens is het zo leuk als hier !

Ja hoor… vet dom!!! Maar zo zijn ze op Lokum ook!!!

x

Inderdaad het is een super forum!!!
Laat tie meiden daar, je bedoelde het goed en dat is belangrijk.
Wat ze ermee doet moet ze zelf weten!!

Groetjes

Wel ja, ik weet dat ik normal gereageerd heb en dat ze het opvatten zoals ze willen… Maar echt, soms denk ik dat dit forum alleen maar de normale heeft zitten… Wel ja, buiten beps dan :wink: moehahahahaha (grapje beps :wink: )

En wij vinden jou… LIEFFF

SEV!!! Maar je bent wel lief!!! Kusje voor jou!!!

IK BEN ZONDER WERK!!! VANAF 1 OKTOBER!!!

16 Oktober begin ik bij de nieuwe baas! Mn oude baas begreep dat ik vooruit kan en wilde dus verleende alle medewerking. Ik had dat ook verwacht hoor, maar toch, je weet maar nooit!!

JOEPPIE nu kan ik het echt gaan vieren en wereldkundig maken!

Super Beps!!! Kan ik m’n glas vast aanhouden? :teeth:

**Nogmaals gefeliciteerd Bep, met je… **nieuwe baan.
**
*De kurken kunnen van de fles :beef: :beef: *
**
*Wat een feest vandaag. :wink: *

Zuipen!!! Vieren!!! Feesten!!!

Wat een feestje, waar???

x

Oke dan. Ik ga even met mijn eten bezig en maak gelijk even de hapjes voor het feestje. :stuck_out_tongue:

See joe all leter.:wink: Doei!!!

@Cyn hier, ik ben werkeloos tot 16 oktober. mn baas heeft ontslag geacc!

WOEHOOEEE!!! Beter meis! Dus je hebt nu extra lang vakantie :wink:

x

@ SEvigilim Ik kwam vroeger ook nog wel eens op de seni, maaaaar nu ook niet meer vaak,

Ik heb weer een sms uit Turkije, maar kan het niet openen. Mijn toetsenblok van de telefoon zit weer eens vast.