Goedenmorgen allen!! @Filiz: Dank je, we doen elk jaar weer ons best. Het is meestal zelfs moeilijk foto’s met ons erop te vinden, wij hebben meer van de omgeving zeg maar. Hoe ik eruit zie weet ik wel, maar juist de omgeving missen we heeeeeel erg!!
@MK116: Welkom thuis!! Hopelijk genoten!! Denk je nog ff aan het stemmen, vandaag sluit de verkiezing en IK WIL MET ONS FORUM WINNEN!!!
Ben alles al weer kwijt, oh ja, ik vind van de stamppotten idd andijvie met spekjes het lekkerst, en dan met een dikke bal gehakt!! Ons favo thuis-kom gerecht! hihihi
@Cyn: ff de dokter vragen?? Mss met een eenvoudig zalfje op te lossen?? En dan ben je die jeuk iig kwijt!!
Ik moet eigenlijk het huis gaan kuizen, maar heb totaal geen zin!! Zit nog een btje in de vakantie stemming EN natuurlijk dat met de nieuwe baan! Mn baas heeft nog steeds niet terug gebeld, hij zou op vakantie zijn zei mn collegaatje! Ik wacht af!
@beps…klopt, foto’s van de omgeving zijn vaak veel leuker als herrinering en foto’s van vrienden daan natuurlijk ook.
gewoon rustig afwachten op dat telefoontje…komt er heus wel;)
@cyn…wat goed dat je alweer lkkr geslapen hebt:D en idd gewoonb ff na de dokter voor die vlek…of parfenac in de drogist gaan kopen. helpt tegen iedere rode vlek die jeuk, ik had dat eens op mijn arm. weekje gesmeerd en weg was het
@fransijn…je hebt gelijk>phil collins zou zeggen> ist just an other day for you and me in paradise…
vriend komt zo online…hij smsde, ik als een gek uit bed…wassen aankleden.
en daar hou ik zoooo niet van 's morgens!!
maar goed, had best wat rustiger aan kunnen doen, want jij is er toch nog niet;)
Ja ik kijk wel even… Ben altijd zo van, oh dat trekt wel weer weg!!! En slaapeloosheid… komt denk ik doordat ik op mijn werk vrij veel cola drink… Cafeine!!!
nou net met askim gemsnt.
pff…hij is niet altijd even makkelijk hoor!!
lkkr ruzie gemaakt…moet af en toe ook. en dan moet meneer in een keer gaan. hij geeft normaal ook langder tijd. maar oke.
laat mn lkkr in zn sop gaar koken…miss dat ik hem vnaaf wel bel, anders morgen
Ben net terug van een dagje werken gaat steeds beter met die stomme voet.
Maari k ben beroemd!!! hahhahahahahhaa er zijn nieuwe leerlingen gekomen op de afdeling en tijdens hun introductie hebben ze gezegd pas op met de etenskarren want er heeft er een zijn voet onder gehad.
EN ja dat was ik.
Maar goedi k heb ook eventjes foto’s in mijn album gezet.
Straks een bruiloft van mijn collega en zij had me toch een mooie jurk aan wow!!!
Een beetje oud rose en dan denk je oud rose maarhet stond super echt waar.
En een keer wat anders.
Dus vanavond feestje bouwen!!!
We stonden 9 stemmen en iets van 9% voor gister, dus ook ik heb grote hoop!!!
Ik wacht af!!
Net ff lekker getoerd, dus het hoofd was lekker leeg! Maar die )^#$*@$BAAS van mij heeft nog steeds niets laten horen!!! Heb wel een opzegbrief verstuurd, maar wil zo langzamerhand eens weten wanneer ik daar weg kan, maar vooral bij de nieuwe kan beginnen!!!
@Jac: leuke foto’s! Zo weer een gezicht erbij, superleuk!
@Beps: hopenlijk laat die %@*^# baas snel wat van zich horen zodat jij ook weet waar je aan toe bent!
Vandaag lekker een dag niks doen. Was alvast aan het bladeren geslagen in de gidsen om voor volgend jaar te kijken, ow wat ben ik erg :lol: En voor de verandering wilden we maar 's richting Turkije hahaha. Naar wat anders gekeken maar zal me niet verbazen als het toch weer Turkije wordt :so:
Allemaal alvast een fijn weekend, nog leuke plannen?
Nou ja zeg stomme baas.
Maar ja ik had een baas die zei is goed want hetis tijd voor verandering.
Dat vond ik ook zo stomme opmerking.
Maar ze heeft het geweten en een maand tijd zijn 5 collega’s weggegaan en toen zat madam met de gebakken peren. Ze had haar verandering hahahahahhaha.
Ik denk ook wel dat we gewonnen hebben tenminste heb al wel iedereen gefeliciteerd hahahahahha.
hahahahaha helemaal niet erg hoor!!!
Ik ben ook al druk bezig voor de zomervakantie. Maarin april staat ADR nog op het lijstje als alles doorgaat.
En voor de rest is het afwachten. Neem de eerste 2 weken van sept vakantie dus kijken dan he.
Maar het wordt voor mij ook TURKIJE!!!