misschien kunnen we de felicitaties naar Kusadasi brengen.
Oh maar Jac, al die andere stampotten die jij opnoemde vind ik ook heerlijk. Vooral die stoefandievie. Mmmmmmmmmmmm :nod:
@ Bep: Dan heb je waarschijnlijk hetzelfde pilletje als ik. Drijft zo heerlijk af! Ik heb het vanmiddag ingenomen en ben al zo’n 5 keer geweest. Maarja, daar is het ook voor, toch!
Mijn ouders hebben net de tickets opgehaald en ja hoor ze hebben gelijk voor hun tweeen alweer een vakantiegeboekt.En dit keer weer naar Mexico. Pfff.
Er is een bus Belgen gekanteld op de weg van Kusadasi naar Izmir om ze naar de luchthaven te brengen. 5 mensen moesten daar blijven voor verzorging. Ze kwamen allemaal van Pine Bay hotel !
*Hoi Allemaal, *
Om verwarring te voorkomen zal ik het nog een keer uitleggen.
*Marja (miere011, ikke dus), en Marjan (Marjogege) en haar nicht Marion, die hier niet op het forum komt, zijn op 19 sept met z’n drieetjes vertrokken naar Marmaris. Marja (ik dus) ging maar voor een week omdat ik morgen, vrijdag, weer moet werken en ben dus j.l. dinsdag al weer thuis gekomen. Marjan en Marion komen volgende week dinsdag thuis. *
Toevallig net Marjan gesproken op de MSN, ze zat even in het internetcafé, wel makkelijker dan sms-en.
Maar het was slecht weer, helaas. Gelukkig zijn de voorspellingen voor het weekend beter.
En voor de foto’s klik je gewoon op het fotoalbum naast mijn naam.
*De grootste dame is Marjan, de kleinste en breedste ben ik, Marja (met bril) en de blonde is de nicht, Marion. Hè, hè, wat een verhaal.
*
Gelukkig vandaag naar Leiden geweest en in de stad een Turkse Pizza gegeten en een broodje Doner Kebap, voelde ik me weer even thuis. Ik snap ook niet waarom dat land zo mis als ik er niet ben.:crybaby: :crybaby: :crybaby:
Haaai iedereen
heb ook eventjes foto’s bekeken, vind het echt leuk om te zien wie jullie zijn. Ook leuke en gezellige foto’s trouwens.
Ik ga zometeen joggen, als het eten wat gezakt is.
Jullie nog plannen?
Heb last van me knie vandaag, dus het wordt ff me been hooghouden.
Lekker relaxen is soms ook goed
waar is iedereen??
@Mar: leuke foto’s! Leuk om steeds meer gezichten te zien!
Zo vanavond lekker weer eens de stad in geweest. Had me voorgenomen niets te kopen maar ben met een superleuk setje thuisgekomen. Een zwarte kniebroek (ow hij staat zo gaaf met panty en laarzen!) en een zwart/grijs wikkelvestje met een zwart topje eronder. Ben dr blij mee!!!
Nu zometeen lekker op de bank Prison Break kijken.
X Dia
Hallo allemaal, ik ben weer veilig en wel thuis gekomen. Ik ben nog bezig met het nalezen van alles, ik meld me later weer!
@ Dia: Klinkt leuk dat setje. Heb ik in een spijkerbroek, zo’n kniebroek.
@ MK116???: Ik zag dat je online was. En hoe hebben jullie het gehad in AD? Hopenlijk ook leuk!
Sorry MK116. Mijn berichtje kwam gelijk met de jouwe. Oke dan!
Welkom terug!
MK116: welkom thuis!!! We willen alles horen ![]()
mk116 welkom thuis !!!
@besmile…super die tijden!!
@cyn, sev…iss echte schoonheid komt van binnen…
@dia…klinkt super die nieuwe kleren!! veel plezier ermee
@cris…lkkr gejogt?
@beppie…ga zo je foto;s bekijken;)
@franks…ook namens mij> gefeliciteerd:D
@mk…welkom thuis…hoe is het geweest?
zo ben net thuis…tot 7 uur gewerkt, vandaar meteen door naar het voetbalvelt…herlijk getraint…nu nog ff met mamz en broer op de bank…weer ns leuk met zn 3e…![]()
morgen lkkr vij…maar moet wel zaterdag werken…
zondag is oma jarig en gaan we lkkr wokken…
hebben jullie al plannen voor het weekend?
liefs…xx
@mk116: welkom thuis! Hoe waren de laatste dagen?
leuke foto beps…!!
Lekker vroeg uit bedje…
Ik moest nog wat opzoeken voor Engels, nog steeds voor dat rotboek van Shakespeare.
Dit weekend heb ik zaterdag een verjaardag van een vriend die 19 wordt. Verder ga ik lekker uitslapen want vorig weekend moest ik bij het kamperen op zaterdag en zondag om 7 uur opstaan, dus was deze hele week helemaal brak.
Allen die terug zijn van vakantie weer welkom in Nederland.:frown:
Weer veel sterkte met wennen.
Mensen maak allemaal maar weer wat goed van deze nieuwe dag en besef hoe goed wij het hier hebben in ons kikkerlandje.
Dit ga je steeds meer beseffen als je “familie” en vrienden in Turkije hebt wonen.
Nog 22 dagen.