Welke luchthaven moet ik daarvoor hebben??
x
Welke luchthaven moet ik daarvoor hebben??
x
izmir…denk ik dat het dichtbijzijnde is…of bodrum…;)dan pak ik wel een taxi verder
Dan nemen we dus 1 Izmir en 2 Bodrum… Dan breng ik je wel met een vriend van mij met een auto naar dat plaatsje!!! ![]()
x
lijkt me gezellig:D:D
ik hoor de vliegtijden wel…he dan ga ik nu nog ff werken…tot vanaaf…
dikke kusz!!
Werkse!!!
x
Zo ik heb gisteren besloten om de contact te breken met me Ex vriend. Als die weer zo doet als paar maanden geleden . dat zeg ik pffffffffffffffffffffffffff.
wie gaat er mee met mij naar izmir ?
of doen we tussenlanding ? jaaa ! Tussenlanding op izmir ! en dan verder naar bodrum !
Ja heel goed plan!!! En anders 3 tickets bodrum, en gooien we jou met een parachute het toestel uit!!!
thx cyn ! Echt lief van je :tssk:
@Sev: Cyn heeft wel een btje gelijk hoor. Mijn voeten zijn een ramp!! Alles wat je doen wilt aan pedicure, daar heb ik last van: ingegroeide en kromgroeiende nagels, likdoorns, eeltpitten en ga zo maar door!! En wil je dat allemaal verhelpen kan ik beter bij je om de hoek gaan wonen maar dan word mn nieuwe werkgever niet vrolijk van de reiskosten:unibrow: :unibrow:
Nou was ff bij de dokter, en we hopen nu te weten waar alle klachten vandaan zijn gekomen! Als het zo is, dan gaat het vanaf eind volgende maand helemaal weer goed met mij!!! En alles is opgelost met een dagelijks pilletje en klaar!!!
Tot straks(heb trouwens ook foto’s op mn album gezet ook van Cyn hihihi)
@Beps: mss zijn het je voeten en kom je naar mij en is alles opgelost ! hihi
nou, je zou een goed model zijn voor mn examen, heb een zo moeilijk mogelijke voet nodig… dus dat ben jij !
beps, net ff je foto’s bekeken, prachtig ! Maar wat is efese ondertussen véél veranderd !!! Bij ons waren ze nog aan het uitgraven en nu hebben ze bijna weer een verdieping !
Beps, jij bent gemeen!!! Die foto is stom!!!
@Sev, en ze heeft schoenmaat 43 ofzo… Dus dan heb je wel een lange tijd nodig!!!
Ja beps, ik kan ook gemeen zijn ![]()
Oh trouwens, op die foto was Beps aan het onderhandelen voor mijn handdoek… Mooi dat het niet lukte haha… Kreeg het trouwens zelf 2 een paar dagen later wel voor elkaar!!! ![]()
hehehehehe en die foto is WEL mooi !
Alleen stond beps er teveel op moehahahahahahahaha
(grapje beps)
@Sev: Precies!!! Weet je, laatst vroeg iemand aan me over dik zijn!! Ik vind niemand dik, alleen mezelf!! En dat is uiteindelijk op te lossen!!! En @Cyn: Je bent mooi!!! En als wij het niet vinden dan vind Askimmie het wel!!! En dat geld voor ons allemaal
EEN STRALENDE SCHOONHEID IS DE REFLECTIE VAN EEN GOUDEN HART!!!
beps: jij bent ook mooi !!!
Haha Jullie zijn allemaal mooi!!!
@Beps, heb je me kop gezien op die foto!!! Haha lijk wel een tomaat!!!:mad:
x
seeeeeeg !
Nou, eventjes mijn definietie van wat ‘mooi’ zijn is:
Wat is mooi ? De schoonheid zit vanbinnen ! Een Miss België/Nederland met een k*tkarakter is nog lelijker dan de lelijkste mens op aarde met een mooi karakter.
Nu ja, snappen jullie beetje ![]()
Mee eens!!! Iemand met een mooi karakter zie ik liever dan een knap persoon met een arrogante kop!!!
x