@Toos: Begrijp nu pas dat je je huis verkocht hebt!! Had eroverheen gelezen: VAN HARTE!!! Zeker ook nu, nu de wettelijke dingen voorbij zijn enzo!! En nu voorbereiden op AD, daarna komt pas wat daarna komt hihi!
Ik ben ff weg tot vanmiddag!!
@Toos: Begrijp nu pas dat je je huis verkocht hebt!! Had eroverheen gelezen: VAN HARTE!!! Zeker ook nu, nu de wettelijke dingen voorbij zijn enzo!! En nu voorbereiden op AD, daarna komt pas wat daarna komt hihi!
Ik ben ff weg tot vanmiddag!!
@Sev: marjogege heet Marjan, en haar nicht heet geloof ik, Marion, vandaar!! Lekker verwarrend hoor al die Mar mensen!! hahaha
Zwaaiiiiii
mar…leuke foto joh!!
Volgens mij typfoutje van miere, of ben ik echt zo dom dat ik er niets van snap ?
aaaaaaaaaaaaaaah, nou ja, doe vooral zo voort allemaal, dan snap ik er NIETS meer van ! :retard:
haha sev…meid.
het nichtje van mar heet ook marion en is ook in marmaris…
er zijn meerdere marions op de wereld dan de onze ![]()
xx
@Filiz: hih maar ja, echt, word verwarrend… Hier in België zijn er volgens mij niet veel marions, Mario voor een jongen wel, maar Marion nog nooit gehoord tot ik hier op het forum kwam ![]()
Nou, BEPS, ik heb modellen nodig voor de voeten ! Je wou toch model zijn hé had je in de zomervakantie beloofd
IK VERWACHT JE ! :lol: :lol: ![]()
Rustig, rustig, vreselijk rustig… En dus flink vervelen!!! Ben nu op mijn werk, en ik heb echt geen donder te doen!!!
Offerte’s zijn allemaal al klaar… dus wat moet ik nu… Ik zou 600 gidsen kunnen gaan uitpakken, maar daar heb ik dus geen zin in haha…:lol:
x
Dan heb jij beps der voeten zeker nog nooit gezien
Weet waar je aan begint… haha… Geintje he Beps!!
haha…goeie cyn…!!
@Cyn: don’t make me scared kiz :hihi:
Haha… nu al bang?? Wat moet je precies doen dan?? Ik HAAT het trouwens als er iemand aan mijn voeten zit… Kan ik echt niet tegen… wordt ik helemaal hysterisch!!!
x
@Cyn: nagels vijlen, lakken (een kleurtje geven als jullie lakken niet verstaan :D), eelt wegdoen, likdoorns, ingegroeide nagels verzorgen, …
Ok!! Lakken is ook Nederlands… dus dat begreep ik ![]()
Pfff, meiden ik verveel me… Wie gaat er mee naar Turkije? Ik had trouwens wel met AZ mee kunnen gaan naar Kayseri (UEFA-Cup voetbal, vanavond) Maar ja dan zit ik in Kayseri… moet je daar nou???
x
jaaa…cyn ik ga wel mee…zeg er mn werk wel voor af ![]()
maar wel ff snel douche!!
Haha ok… Zal even 2 tickets boeken dan nu… ![]()
Doe maar 3 ![]()
Haha ok!!! 1 ticket Izmir, 1 Bodrum… en voor jou Filiz??
x
hmz…mag ik naar bekilli…?