Turkish TeaTime deel 9 Hoera

hey meiden…rustige avond hier zeg!!

ben geslaagd voor schoenen en ben weer wijzer van de turkse les;)

nu lkkr douche en dan slapen…ben moe!!

@cris…ik loop stage in een internaat voor jongere met gedragsproblematiek. erg leuk werk, maar dat je nou slapen rijk worde…hmzz…kan ik niet echt zeggen haha

slaap lkkr iedereen…xx

Truste Bep. :slywink:

Jij ook Filiz. Fijn dat je geslaagd bent voor schoenen. Zo’n internaat zit hier ook in de buurt. De Hoederloo-groep. Misschien komt het je bekend voor via je school. Mijn nicht heeft er gewerkt.

Truste lady’s.:smile:

*Hoi allemaal, even een beetje nieuws uit Marmaris. *
Ik heb een supergezellige week gehad met Marjan en Marion. Het appartement is super, en het in Turkije “wonen”, i.p.v. in een hotel zitten gaat mij steeds beter bevallen. Jammer voor mij slechts 1 weekje, de twee andere Marren zijn er nog tot a.s. dinsdag. We hebben niet echt veel bijzonders gedaan, veel gelopen door de Bazar, (kost ff tijd met Marjan erbij, want iedereen kent haar) kapper geweest, prachtige leren jas gekocht voor weinig geld (ik), en Marjan en mooi horloge.
Natuurlijk hebben we ook op het strand gelegen, en in ons privézwembadje gezwommen, en daar gezond.(raar woord?) Heerlijk rustig! Verder markt geweest, hamam geweest, nog een leuke boottocht gemaakt met de markt in Turunc. Lekker uit eten geweest, maar ook zelf eten klaargemaakt, gewoon boodschappen doen bij de Gima. Veel op terras gezeten, o.a. bij Jan de Wit. Maar bovenal niet te vergeten een paar x 's avonds en 's nachts Barstreet onveilig gemaakt!! Ja, ja, stuur 3 middelbare vrouwen de Barstreet in en die zal nooit meer hetzelfde zijn, haha. Ik zal eens kijken of ik nog een fotootje heb dat door de censuur kan!
En nu?? Sms-en om op de hoogte te blijven, en zelf weer wennen aan het hollandse leven.
Het is weer voorbij, snif:crybaby: :crybaby: :crybaby:
Kunnen we weer plannen gaan maken voor volgend jaar, maar eerst die lange saaie winter in, :tear: :tear:
Nou, dat was het wel zo’n beetje denk ik, reageren op iedereen is ff niet te doen nu, ik moet er eerst weer ff inkomen,
Güle, güle

@ Miere011. Dat klinkt ook heel gezellig allemaal. Ik kan me er iets bij voorstellen. :lol: Nouja, leuk om op terug te kijken en inderdaad eerst even die donkere dagen weer door en dan kun je weer.

Moet er ook nog even niet aan denken ( winter ) hoor! Bah!!!:crybaby:

@roanna: ik werk inderdaad achter de kassa, ik zou het hotel zeker aan iedereen aanraden, ook aan 'ouderen, het centrum is heel erg klein, weinig winkels, dat is ook echt het enige minpuntje. ik ga nu slapen morgen weer werken lange dag van 93.0-21.00 uur doei weltrusten allemaal

Ik heb een paar foto’s in mijn fotoalbum geplaatst, voor de durfals onder jullie, haha

Kep net even gekeken. Leuk hoor! Maar wie ben jij dan? Die ene Mar herkende ik van die tv uitzending. Dus wie van de 2? :slywink:

de zwaarste!!

Goeiemorgen allemaal en jaaaaaaaa ik ben de eerste !!! Beps, volgende keer beetje vroeger opstaan hé :stuck_out_tongue:

Katten aan het vechten, honden blaffen erdoor, denken dat het zondag was en naar het toilet moeten ! pfffff daarom kan ik dus niet meer slapen…

@Miere: leuke foto’s !!!Maar ik weet ook niet wie wie is :wink:

ZIT MARION IN TURKIJE ??? GISTEREN zei ze toch dat ze haar pc kwamen halen ? of ben ik ff niet mee ??

Günaydin,

Allemaal lekker uitgerust?
Moet m’n schoolbord nog even klaarmaken, dus wienig tijd.
Maar ik wil jullie gewoon even een leuke dag wensen.

Ik denk wel eens dat ik alleen maar aan het hollen en draven ben, maar ja THAT’S LIFE.
In Turkije heb ik voor dit keer ook een aantal afspraken , dus ook daar zal ik niet hard rusten, maar ja het is wel leuk. Ga natuurlijk maar voor een week.

Zie jullie!

Nog 23 dagen.

Günaydin Kizlar!!!

Everybody wakker??

Heb vannacht eindelijk redelijk geslapen!!! Voel me dus meteen een stuk beter!!!

@Beps, yes thats my mama!!!

@llemaal, sorry ik heb niet echt op de andere gelet!!!

Werken, werken, werken… Dat is mijn planning vandaag!!!

x

Beloofd stil te worden dan …:stuck_out_tongue:

Straks pizza halen en andere groentjes om soep te maken, heb zin om iets klaar te maken…

Gisteren naar dietist geweest, ik ben ontslaan bij haar, er geraakt geen gram af, en ze wil nu eerst dat ik al het dieten uit mn hoofd zet, omdat het mss door de stress ervan kan komen om toch maar te kunnen vermageren. Ik mag nu gewoon eten, maar wel gezond en niet overdrijven en er niet meer mee bezig zijn tot na nieuwjaar, tenzij het een héél andere kant uitgaat…

Ik kom evengoed wel langs hoor Sev!!!

@Cris, jij vroeg trouwens of ik nog steeds SB doe… Ja en Nee… Ik doe het wel, maar houdt me er niet streng aan… Nu ik me de laatste tijd gewoon *** voel, heb ik trek in lekkere dingen… Maar goed als ik maar niet meer zwaarder wordt vind ik het wel even goed…

Nee joh gekkie!!! Marion gaat de 10e pas… Ze kwamen inderdaad haar pc halen!!!

x

Zo meiden ik ben ook geland in het land der wakkeren!!
@Sev: Ik was idd wat laat wakker(heb ook nog vakantie he!!).
Hoor vandaag wanneer ik bij mn nieuwe baas kan beginnen!
Mar en Mar(jogege) zijn anderen dan onze andere Marion2!

@Cyn: Lekker dat je geslapen hebt!! Zal je vast wel spreken vandaag(of doe het al hihi, lalala)

@Anderen: Ik ben er hoor haha

Tot laterzz

goede morgen allemaal…

@mar…klinkt als een heerlijke vakantie, ik ga zo eens opzoek naar je foto album;)

@roanna…nee die groep ken ik net. maar zal waarschijnlijk niet van de zelfde instelling zijn…

@fransijn…druk druk druk…denk je ook een beetje aan jezelf?

@cyn…gelukkig dat het een beetje beter gaat (K)

@sev…wat jmnmr van de diatiste…wist niet dat die mensen je konder zeggen dat je niet meer mag komen!!

@beppie…wat fijn dat je er bent :wink:

hoef om 12 uur pas te werken, dus ben er ook nog wel ff…kan ik lkkr op mn gemak doen!! hou er niet van als ik 's morgens meteen in de weer moet!!

liefs

@Filiz, ja he!!!

@Beps, je zet die foto er niet op hoor :wink: haha… :ninja:

x

Goeiemorgen!!

@Bep: feliciteer de puber met zijn rijbewijs en jij ook een beetje natuurlijk, kunnen jullie lekker samen weg. Spannend hoor om te horen wanneer je kan beginnen met je nieuwe baan. Wens je in ieder geval succes.
@Cyn: Lekker he een nachtje bijslapen, kun je er weer tegen aan.

De 3 dagen bedenktijd van onze kopers zijn voorbij EN niks gehoord.Was toch wel weer even een dag van spanning want je weet maar nooit.
De mensen waren enthousiast en zagen zich hier al helemaal zitten, dus komt helemaal goed. De grijze waas is uit mn hoofd opgetrokken en besef het eigenlijk nu pas goed. Kan nu eindelijk van ons nieuwe huis gaan genieten, ben nu ook ongelofelijk blij. Over 12 dagen lekker naar AD, dan even het ziekenhuis in voor mn schouder en dan op het gemakje verhuisdozen inpakken. Lekker gevoel hoor.

@Beps: dacht al dat ik gek aan het komen was ! Ik dacht dat Miere het over Marion had… Zal zo meteen ff teruglezen… kan het mis hebben hoor !

@Filiz: haha, ik MAG nog gaan maar ik ga er ook mn geld niet steeds aan geven als er iedere keer een halve kilo af/bij is schommelend…Daarom dat ze ook zei dat het beter was het even te vergeten…

@Cyn: ik kom ook wel nu en dan langs, ben gewoon nu ff soep aan het maken, maar mn laptop staat naast mij :smiley: