Turkish TeaTime deel 9 Hoera

@Filiz, nee mijn vriend doet lekker niet mee!!! Goeie moslim he :wink: Enne super hoor dat jullie een H&M hebben… maar die hebben wij ook, en daar kom ik nooit haha!!! Nog tips voor leuke winkels???

x

ach ja…we hebben alleen maar leuke winkels natuurlijk :stuck_out_tongue:
haha nee grapje…

ligt zo veel sps, lady sting, wonderwomen, [EMAIL=ā€œmen@workā€]men@work noem maar op…!!

mijn vriend doet ook niet mee hoor;)maar natuurlijk wel aan het suikerfeest …haha, al weet ik niet of dat erin zit in het leger.

liefs

[quote=Cynthia;116843 Enne super hoor dat jullie een H&M hebben… maar die hebben wij ook, en daar kom ik nooit haha!!!
x[/quote]

maar onze h&m is pas 2 weekjes oud!!!

ff snel naar valkenburg…
nieuwe schoenen kopen, ben ik zo aan toe haha

tot straks

xx

De mijne doet NIET mee en nooit eigenlijk :wink: Zijn ouders wilden het wel, en hij wou meedoen voor hen, maar hij werkt in de bouw en hij kan het niet volhouden zonder eten en drinken of hij is bijna dood. Hij heeft het 2 uur volgehouden de eerste dag en dan is hij 10 broden gaan halen moehahahaha. Heeft hij eerlijk aan zn ouders gezegd dat het te zwaar was als hij in de bouw werkt. Ze verstonden het wel. Maar hij gaat bv niet voor hun neus gaan eten om ze te doen verwateren.
Hij doet nooit mee aan de ramadan maar hij gaat bv. mensen helpen op zijn manier enzo. Hij wil niet enkel een goeie ā€˜moslim’ zijn tijdens de ramadan maar hij vind dat je het hele jaar door goed moet zijn voor je medemens, daarom doet hij er ook niet aan mee…

leuke winkels, lady sting, the sting, h&m, zara, bandolera, mango, SPS, Vero moda/ Only, Open 32. etc

Hoor wel daar dus ook wel mooie/leuke winkels.
Las net een verhaal bij turkse vakantieliefdes, man wat een verhaal.
Hopelijk komt ze eruit het cirkeltje.

Verder ben ik vandaag aan het oppassen op mijn neefjes. Van half 7 al af!!!

Groetjes en heerlijk van het zonnetje genieten!!!

Sorry dat ik nu weinig tijd heb, lieve mensen, maar ik moet straks weer elders aan het werk.

Iedereen een fijne avond gewenst.
Ik hoop tot morgen.

Nog 24 dagen.

Fransijn, jullie bellen toch ook voor vakantiekaart? Weten jullie hoeveel er al verkocht zijn??

x

@ Filiz: autorijlessen gaan goed, raak soms gefrustreerd datje op zoveel moet letten. Ik vind het wel heel leuk en gezellig met mijn rijinstructeur, we nemen altijd wat lekkers voor elkaar mee:D. Wat doe jij trouwens voor werk, datje daar mag slapen?? Slapend rijk worden zou ik ook wel willen ;).

@ Cyn: even werken en dan lekker geld uitgeven aan leuke dingetjes!!! Gaje ook voor nieuwe kleding omdat je je oude niet meer past? Hoe gaat het nu met je dieet, gaje nog verder ermee??

@ Besmile: waarom was je geopereerd?

@ Beppie: wat leuk voor de tiener!!! Lekker samen touren, alsie eenmaal een motor heeft. Is hij van plan er binnenkort 1 te kopen of niet? En hoeveel kosten die dingen ongeveer? Ook qua benzine…?

@Christina ik heb vorig jaar. een kleine ingreep gehad aan me bovenkaak. Volgend jaar staat me laatste zware operatie voor de deur.

IK heb vandaag echt zo offfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff day. Bhahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

Ik heb vandaag de hele dag niets zitten doen, heb samen met nog twee jongens een computer in elkaar gezet die het aan het eind van de dag niet deed…
Ga nu lekker slapen.
Weltrusten allemaal!

Zo allemaal, wat een rust hier!!

Ik heb lekker de middag met hubbie, puber en zn vriendin doorgebracht. Gekletst en een btje geraced dus.
Vanavond ergens een bakkie gedaan, lekker op de motor heen dus!

Nou morgen een btje het huis, en wie weet een lekker stukje toeren, nu het nog kan!!

@Kris: Motor is vanaf een kleine 1000 euro, verzekering en wegenbelasting voor het hele jaar iets van 500 euro en afhankelijk van de motor iets van 1:20! Maar dat is heeeeel globaal, want de ene motor is de andere niet!

Terusten allemaal!!!

Goedenavond dames.

Het is de laatste tijd inderdaad errug rustig hier, terwijl er toch al velen weer terug zijn. Nouja, waarschijnlijk allemaal nog even bijkomen van de vakantie!

@Linda: Had ik laatst goed begrepen dan jij bij de Bl****r werkt? Ik heb daar vandaag die mooie grote felrode koffer uit de aanbieding gekocht. Had eigenlijk alles al in mijn ā€œdureā€ koffer gedaan, maar vind deze handiger, omdat het zo’n trekhendel heeft.

@ Bep: Ook nog van harte voor jou en de puber, met het behalen van het motorrijbewijs en wens jullie allen veel rijplezier.

@ Cynthia: Jij ook beterschap met alles hoor. Het zit je niet mee de laatste tijd he? Doe maar een beetje rustig aan! :slywink:

Voor alle anderen nog een fijne avond en voor wie slapen gaan zo, alvast weltrusten en droom maar lekker.

Zoals beloofd hierbij mijn verslag van de vakantie. Vrijdag de 15e na een rustige vlucht geland op de luchthaven van Bodrum. Paspoortcontrole, visum kopen, koffer pakken. Gemeld bij de hostess en toen met de bus op weg naar Turgutreis. Onderweg nog overstappen in een kleiner busje. Eenmaal aangekomen bij hotel goed ontvangen. Koffers worden hotel ingedragen, krijg een ā€œturksā€ snoepje aangeboden. Bij de receptie wordt alles duidelijk uitgelegd. Vervolgens gaan we naar onze kamer, koffers worden gebracht. Aangekomen bij onze kamer blijkt dat we een 2-persoons kamer hebben ipv de geboekte familiekamer. Terug naar de receptie. Kunnen kiezen of extra bed op kamer of andere kamer. Kiezen voor andere kamer. Terug naar onze kamer om spullen op te halen. Ze bellen alvast nr boven naar mijn vader dat we gaan wisselen van kamer. Op weg naar andere kamer, koffers en handbagage worden weer gebracht. Gaan naar bijgebouw. Hebben daar wel de geboekte familiekamer. Echt mooie kamer. Gaan lekker slapen. Volgende dag op pier liggen zonnen. Eind vd dag behoorlijk verbrand. Dagen erna veel bij zwembad gelegen. Eten is in het hoofdrestaurant. Snacks is bij een van de pieren. Hier hebben ze patat, rauwkost, hamburgers, pizza, etc. Hier was t telkens heel druk. Eten was hier goed net als in hoofdrestaurant. Onze kamer lag hemelsbreed 10 meter van de zee af. Echt heerlijk. Zeeuitzicht. Als je in bed lag kon je de zee gewoon horen. Super!!! Hadden een boottocht geboekt, voor de dinsdag, langs de diverse baaien. Helaas waren ze ons vergeten op te halen. Na enkele telefoontjes en gesproken te hebben met de hostess gaan we het donderdag nog een keer proberen, gelukkig worden we dan wel opgehaald. Echt prachtige boottocht. Service in hotel is echt goed. Leuk animatieteam. Elke avond show in amfietheater (behalve zaterdag want dan heeft het animatieteam vrij), deze show zijn echt leuk om naar te kijken. Heb deze vakantie wle iets heel erg goeds gedaan vind ik zelf. Ik durfde voor het eerst in mijn leven een bikini aan te hebben op strand/bij zwembad. Juppie. Hotel is echt voor iedereen aanrader om naar toe te gaan.

@beppie: hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe baan. Echt super! Is het een groot c.q. bekend bedrijf? Zo’n functie lijkt mij ooit ook wel eens wat. Ook gefeliciteerd met het behalen van het rijbewijs vd puber. Lekker samen toeren.

@cynthia: van harte beterschap. hoop dat het snel beter met je gaat. heb de laatste dagen zelf ook weinig geslapen doordat ik ziek was. is echt balen hoor.

@roanna: bedankt voor alle lieve berichtjes.

Als het goed is zal mk116 straks landen op schiphol dan zijn we alledrie weer terug uit AD.Heb vanmiddag de foto’s opgehaald, nu kunnen we beginnen met inplakken.

@roanna: nee werk niet bij de blo****, werk wel bij een electronicazaak.

@ Linda1980: bedankt voor je verslag. Dus jij zou het mij ook wel aan raden? Ik bedoel ook eigenlijk, is het ook wat voor de wat ā€œouderenā€ daar?

Kun je in dat plaatsje Turgutreis ook nog een beetje leuk winkelen?

Wat goed van je, dat je zomaar in je bikini durfde! Ik heb zojuist 2 badpakken en ook 1 bikini in de koffer gedaan. Ik doe het ook gewoon! Kan mij het schelen. :lol: :stuck_out_tongue:

Oke dan ben ik in de war met iemand anders. Maar was jij het dan wel, die ook aan de kassa werkte?

Ach nouja, zo komen wel gauw aan deel 10. :wink: :thumbsup:

@Roanna: De moeder van Cyn werkt daar!! Maar ik ken niemand van het WW zelf!!

Nou dames/meiden ik ga plat
Terusten