Turkish TeaTime deel 9 Hoera

He Turkije-fan, je hebt nog niet gestemd op de verkiezing van het populairste forum!!!
Kom op nou, we MOETEN winnen toch!!!

@ Beppie: GEFELICITEERD :d:d. Ben echt heel blij voor je! Wat is het voor baan eigenlijk??

@ Fransijn: autorijden was leuk!! Altijd toch ;). En ach, dat je geen computer hebt is wel vervelend, maar jij mag wel lekker vaak naar Turkije:D

@ Turkije-fan: wat leuk dat je dan eindelijk je vriend weer ziet. Je hebt er ongetwijfeld naar uit gekeken. Nog heeeeel ffies wachten…

@ Mierre: welkom thuis! Zal wel weer even wennen zijn, je komt net in het slechte weer binnen, ben vanochtend doorweekt geraakt, bah. Ik hoop dat je niet teveel heimwee hebt naar het Turkse zonnetje.

Kris, jij hebt ook nog niet gestemd!!! Kom op nou!!!
Boven alles van dit onderdeel van het turkije forum staat iets over nominatierondes die voorbij zijn, en dat je nu stemmen moet!!

KOM OP NU IEDEREEN!!! WIJ ZIJN TOCH HET BESTE FORUM!!!

Eindelijk uitgevogeld waar je moest stemmen, sorry Beps ;). Vergeef me :D. Nu gestemd, we staan lekker voor, hihi. Krijgen we een vakantietje richting ons o zo geliefde land alswe winnen?? (dromen kan geen kwaad toch?)
Ik kanweer met een gerust hart gaan slapen!

Kris: Receptioniste/telefoniste, maar dan op een kantoor, niet achter een balie. En daarnaast een behoorlijk portie adminstratie werk, dus lekker gewoon echt werken…ALLEEN kan ik daar dus niet meer op internet, en dus ook jullie minder spreken!! BALEN!!!
Maar goed, iig heb ik dan wss leuker werk en dat is echt beter voor me!!

Tot morgen allemaal. Door de stress heb ik vanacht slecht geslapen en dat in combi met de te korte nacht na mn vakantie maakt dat ik nu omval!!

Terusten allemaal

Slaap lekker Beppie, rust lekker uit. Fijn dromen over je nieuwe superbaan:D. Ik hoop (en dat zal vast wel lukken) dat je het heel erg naar je zin gaat krijgen op je nieuwe werk, na de moeilijke en vermoeiende periode die jij achter de rug hebt.
Ook de rest allemaal weltruste, slaap lekker. Ik kan tegenwoordig niet zo vaak komen, maar mis jullie wel allemaal!
Weltruste

Goedenmorgen allemaal!!

Haha jaja weer ouderwets vroeg aanwezig! Heerlijk geslapen en nu weer lekker met een bakkie aan het bijlezen.

Vandaag niets echt iets bijzonders gepland. Puber moet vandaag weer gaan proberen z’n motorrijbewijs te halen. 10 uur moet hij, dus we wachten weer af. Word tijd dat hij het haalt, en dat we dan eindelijk kunnen toeren met elkaar(als hij een motor heeft natuurlijk!)

Wanneer komen de anderen terug?? Ben het echt een btje kwijt dus!!
Nou ik lees wel weer ergens bij
Latersss

Hoi allemaal,

Ik wens jullie allemaal een gezellige en vooral goede dag toe, waar je ook bent.
Put uit alle positieve dingen die vandaag op je pad komen weer energie voor morgen.

Nog 24 dagen.

Fransijn: Energie van vandaag is voor vandaag. Dat heb ik wel weer geleerd. Ik heb vandaag energie nodig, die van morgen heb ik vandaag niets aan, die is voor morgen!!

Iedereen geniet van de zon(die hier wel is iig!)

goede morgen allemaal.
ondanks dat ik op mn werk geslapen heb, heb ik toch goed geslapen. had een nieuw bed, en die is veel lekkerder dan de oude!!

@beppie…wat super van de baan (sorry beetje laat) gefeliciteerd ermee!!
hier regent het trouwens…jmmr
ik duim voor de buper;)

@fransijn…mooi gezegd. ik vraag me iedere keer weer af hoe je eraan komt.

@cris…hoe gaat het met autolessen?

iedereen een fijne dag gewenst…ik moet nog tot half 1 hier blijven.
krijg de tijd wel om. moet nog een paar verslagen type, daar ga ik maar eens aan beginnen.

straks nog naar een vriendin en vanaaf weer turkse les:D heb dr weer zin in

groetjes…xx

Goeiemorgen !

Ja ik ben er vandaag ook weer bij ! Straks wel beginnen het kleine kamertje naast mn kamer opruimen want daar ga ik al mn spullen voor schoonheidsverzorging opbergen want er zit ether bij en ontsmettingsalcohol en is niet aangenaam als die geurtjes dag en nacht in mn eigen kamer rondhangen…

:smiley: P.S.: heb gisteren met askim gebeld (15 minuten !!! ) en het was super :smiley:

klopt ik heb nog niet gestemt
ik kom ook niet zo heel vaak op het forum, omdat alles al n tijdje geleden verandert is op dit forum en er eerst een tijdje niet op kon

@Beps: Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Super!!
@Miere: Welkom terug
@Franslijn: Jij ook een een hele fijne dag vandaag

10 oktober Aegean Dream

Moguh!!!

Allereerst: BEPS SUPER!!! GEFELICITEERD!!! :king:

@Cris+Fransijn: Thanks meiden… weet echt niet wat er aan de hand is met me!!!

Kon vannacht weer niet slapen om half 2 heb ik nog een uur liggen smsen met Askim, en om half 6 was ik al weer wakker… Nou ja, misschien leef ik me in, in de situatie van Askim… Die was om half 3 (turkse tijd) klaar met werken en moest om 07(ook turks) weer beginnen… Vind het zoo sneu voor hem, maar kan er nou eenmaal niks aan veranderen!!!

Gisteren eerst naar school! Heb vrijstelling voor de les van volgende week, omdat ik al zover ben!!! :smiley: Gisteravond uit eten geweest, had zin om mijn ouders eens te trakteren!!

Vandaag, morgen en vrijdag werken… En dan zaterdag shoppen in Maastricht… Trein van half 7… Mooi vroeg!!! Zo’n herfstaanbieding van de NS €35.- 2 personen 1 dag onbeperkt 1e klasse trein… Dus dat ga ik gezellig met mijn moeder doen!!!

Nou even genoeg geluld… Dus ik ga even verder met mijn werk!!

x

Allemaal: Puber gaat nu ook de weg onveilig maken HIJ IS GESLAAGD!!!

Ga hem zo verwennen dus ik ben ff weg

@Puber: PROFICIAT !

@beppie…wat super voor hem!!! proficiat!!

@cyn…wat leuk dat je naar maastricht komt! veel shop plezier, jaaa we hebben sinds een week ook een h&m!!

nog een half uurtje en dan lkkr naar huiss…

xx

@cyn, sev, turkije fan…doet jullie vriend aan de ramadan…?
ben er gewoon ff nieuwsgierig naar…

xx

Vandaag is precies een jaar geleden voor mij, dat ik weer geopereerd ben. Zo wat gaat de tijd snel .